جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
ثبت شرکت در انگلیس

اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت در انگلیس (2022)

اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت (2022)

شرایط، مراحل و هزینه‌های ثبت انواع شرکت‌های مختلف در کشور انگلیس (در سال ۲۰۲۲)

در صورتی که قصد مهاجرت به کشور انگلیس دارید و می‌خواهید در این کشور فعالیت کنید؛ می‌توانید اقدام به ثبت شرکت نمایید. با توجه به اینکه بریتانیای کبیر یک اقتصاد بزرگ محسوب می‌شود و فرصت‌های شغلی فراوانی را برای مهاجران ایجاد می‌کند؛ بنابراین، تاجران از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و به دنبال ثبت شرکت در بریتانیا هستند. شما نیز می‌توانید در انگلیس، اقدام به ثبت شرکت نمایید و شرکت مختص به خود را داشته باشید. بنابراین، شما باید در مورد چگونگی ثبت شرکت در انگلیس، اطلاعاتی را داشته باشید.  اما برای ثبت شرکت در انگلیس چه مواردی را باید به خاطر بسپارید؟

در صورتی که تبعه بریتانیا نیستید و قصد آغاز فعالیت‌های تجاری مرتبط با خودتان در این منطقه هستید، می‌توانید به راحتی شرکت خود را ثبت کرده و فعالیت‌های تجاری خود را آغاز نمایید.

ثبت شرکت در بریتانیای کبیر، فرآیند ساده‌ای بوده و درخواست‌های مرتبط با ثبت شرکت، برای همه افراد (مقیم و غیر مقیم) یکسان است.

اقتصاد بریتانیا، زبانزد سایر کشورهای جهان بوده و از بزرگ‌ترین اقتصادهای دنیا تلقی می‌شود.

این کشور، یکی از شش کشور ثروتمند جهان از لحاظ تولید ناخالص داخلی است و در میان کشورهایی که از لحاظ قدرت اقتصادی نخبه هستند، به عنوان یکی از کشورهای با سرانه ثروت بالا می‌باشد.

کارآفرینان اصولا این رویا را در سر خود می‌پروانند که بتوانند کسب و کار خود را در کشوری به پا کنند که از لحاظ اقتصادی از ثبات بالایی برخوردار باشد و از لحاظ قانونی، ساختاری هدفمند و گسترده داشته باشد و بازار هدف آن نیز متنوع و مصرف گرا باشد که در این میان، انگلستان نمونه‌ای بی نظیر از این کشورهاست.

اما این سوال پیش می آید که با وجود آسان بودن ثبت شرکت در انگلستان، افراد باید چه اقدامی در این جهت انجام دهند تا به صورت رسمی کسب و کار مختص خودشان را در این کشور ایجاد کنند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در این موضوع، شما می‌توانید به وبسایت پارمنتس مراجعه کنید و مطالعات خود را در مورد شیوه‌های مختلف ثبت شرکت در بریتانیا تکمیل کنید و با مزیت‌ها و عیوب آن اطلاع آشنا شوید و از مراحل و شرایط آن مطلع گردید؛ همچنین، در این تارنما می‌توانید به اطلاعات کاملی در مورد هزینه‌ها و قوانین ثبت شرکت در انگلستان و ثبت برند در انگلستان دست پیدا کنید؛ از موارد دیگری که در تارنمای پارمنتس با آن آشنا خواهید شد، شیوه دریافت اقامت در کشور انگلستان به واسطه ثبت شرکت می‌باشد؛ به طور کلی، شما می‌توانید از طریق سایت پارمنتس، اطلاعات لازم در مورد ثبت شرکت در انگلستان و اقامت در این کشور را کسب کنید؛ برای دریافت مشاوره تکمیلی، و توضیحات لازم و ضروری در مورد مهاجرت کردن به کشور انگلستان به واسطه فعالیت تجاری شخصی خودتان و ثبت شرکت در این کشور، می‌توانید با «کارشناسان مؤسسه مهاجرتی و حقوقی پارمنتس» در ارتباط باشید و راهنمایی و مشاوره تکمیلی را دریافت کنید.

 

مشاوره ثبت شرکت در انگلیس (واتساپ)

تجارت شخصی در بریتانیا و آشنایی با شیوه‌های مختلف ثبت شرکت در این کشور

آیا برای کسانی که مقیم بریتانیا نیستند، امکان ثبت شرکت و راه‌اندازی کسب و کارشان وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم که بله این امکان وجود دارد.

با توجه به شرایط تجاری ایده آلی که در کشور انگلستان وجود دارد، افراد با ملیت‌های مختلف، می‌توانند کسب‌وکار مختص به خود را در این کشور ایجاد کنند. برای این کار، حتی ضرورتی به حضور و اقامت در این کشور وجود ندارد.

شرطی که در این میان وجود دارد، این است که شرکت مد نظر شما باید برای پاسخگویی لازم و تطبیق اطلاعات، در یک آدرس مشخص در کشور انگلیس ثبت گردد؛ (البته توجه داشته باشید که در اینجا، منظور فقط پاسخگویی و مطابقت دادن اطلاعات است و ربطی به مشروعیت بخشی به مالکیت کسب و کار ندارد).

افرادی که تابع کشور انگلستان نیستند و جزو اتباع خارجی محسوب می‌گردند، برای ثبت شرکت در این کشور می‌توانند از آدرس ملک خریداری شده و یا ملک اجاره شده و یا یک آدرس دفتر مجازی، برای این امر استفاده کنند؛ همچنین، می‌توانند از املاک و دارایی‌های دوستان و اعضای خانواده و یا اشخاص دیگری که با آنها ارتباط دارند، در این مورد بهره بگیرند و آدرس آنها را جهت تکمیل فرم ثبت آدرس استفاده نمایند.

شیوه‌های مختلفی برای ثبت شرکت در کشور انگلیس وجود دارد که از این میان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

1 ثبت شرکت به‌نام شخص حقیقی این شیوه، به عنوان آسان‌ترین ساختار جهت ثبت شرکت در انگلستان مطرح می‌باشد. در واقع، در این نوع از شرکت‌ها، تنها یک شخص مستق مالک شرکت بوده و مسئولیت کامل مدیریتی و کنتترل آن بر عهده وی می‌باشد.
2 شرکت سهامی با مسئولیت محدود در این شیوه، شما قادر به ثبت شرکت در کشور انگلستان به عنوان یک شرکت سهامی با مسئولیت محدود هستید. بدین صورت که، در این نوع از شرکت‌ها، قانوناً مدیران و سایر اعضای شرکت شما، از یکدیگر مجزا و متمایز هستند. در این نوع از شرکت‌ها، امور مالی شرکت به صورت مجزا وجود دارد و جدای از امور مالی شخصی افراد آن شرکت است. در این نوع از شرکت‌ها، مسئولیت مدیران و افرادی که دارای سهام این شرکت‌ها هستند، محدود بوده و این افراد، در برابر بدهی شرکت، مصونیت شخصی دارند و از مسئولیت پرداخت شخصی، معاف هستند.
3 مشارکت یا نهاد غیر شرکتی این نوع از شرکت‌ها به صورت مشارکتی می‌باشد و طی آن، دو یا چند فرد، شرکت مدنظر خود را ثبت کرده و آن را راه اندازی می‌نمایند؛ در این نوع از شرکت‌ها، شرکا در سود و زیان شرکت شریک هستند و شرکا هر کدام ، مسئول کوتاهی و قصور یکدیگر خواهند بود.
4 شرکت محدود (LTD و PLC) در این شیوه از ثبت شرکت در کشور انگلیس، مالکان کسب و کار، هر کدام به‌عنوان یک شخص حقوقی می‌باشند. توجه کنید که انواع شرکت‌های محدود، به دو صورت خصوصی (LTD) و عمومی (PLC) مطرح هستند.
5 شرکت نامحدود در این نوع از شرکت‌ها، سهام‌داران مسئولیت نامحدودی را برعهده دارند و ممکن است در زمان زیان‌دهی شرکت، دارایی‌های شخصی خودشان را نیز از دست بدهند؛ به همین خاطر، این نوع از شرکت‌ها، خواهان و طرفداران زیادی ندارد و رواج فراوانی نیافته است.
6 شرکت آفشور این نوع از شرکت‌ها، برای کسب‌وکارهای فعال در خارج از مرزهای بریتانیا، گزینه مناسبی است.

قیاس شرکت‌های تجاری مختلف در کشور انگلیس

وقتی قصد فعالیت رسمی در کسب‌وکار خود دارید، می‌بایست از یک ساختار تجاری مناسب بهره بگیرید. توجه داشته باشید، اگر می‌خواهید کسب و کار خود را در کشور انگلیس آغاز نمایید، قبل از هر کاری، به نوع تجارت شرکت خود توجه کنید. در وقع، شما قبل از ثبت شرکت خود، باید تمامی موارد و گزینه‌های موجود را مورد بررسی و موشکافی قرار دهید و در مورد آنچه که می‌تواند کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد و روی امور مالی شخصی شما موثر باشد، اطلاعات کاملی را کسب کنید. باید به این مسئله توجه کنید که آنچه که به عنوان کسب و کار در قالب شرکت ثبت می‌کنید، ممکن است که بر مالیات، پرداخت‌های خانگی، مسئولیت‌های قانونی و حتی امور مالی شخصی شما نیز موثر باشد. پس همانطور که گفتیم، پیش از ثبت شرکت، اطلاعات لازم و جامع را در این زمینه‌ها بدست بیاورید.

 

مشاوره ثبت شرکت در انگلیس (واتساپ)

معامله‌گران انحصاری

محبوب‌ترین شیوه در کشور انگلستان برای اداره شرکت‌های تجاری، مربوط به شرکت‌های حقیقی بوده و شامل معامله گران انحصاری یا همان تاجران انحصاری (The sole traders) می‌شود. توجه داشته باشید که به طور تقریبی، حدود 60 درصد از مشاغل شرکتی کشور انگلستان، تحت عنوان یک شرکت تجاری یا یک تجارت فعال هستند.

توجه داشته باشید، مالیاتی که شما باید پرداخت کنید، بر پایه سود کسب‌وکارتان خواهد بود. همچنین به این مطلب نیز توجه کنید که پیش از پرداخت مالیات، باید نسبت به تکمیل اظهارنامه مالیاتی خودارزیابی (SATR) اقدام نمایید؛ شما باید با اعلام میزان درآمد و هزینه‌های خود، سودتان را مشخص کرده و نسبت به سود حاصل از معاملات‌تان، اقدام به پرداخت مالیات نمایید.

تجارت انحصاری، دارای معایبی نیز می‌باشد. اگر کسی بخواهد به‌عنوان یک تاجر انحصاری فعالیت داشته باشد، باید بداند که این نوع از تجارت، دارای ریسک مالی بالایی است؛ چرا که فرد در این نوع از تجارت، به صورت شخصی، مسئولیت بدهی‌های تجاری‌اش را بر عهده خواهد داشت و نسبت به برخی از امور حسابداری نیز مسئول خواهد بود؛ بدین صورت، اگر وضعیت تجارت شخص به خوبی پیش نرفت و مجموعه دچار زیان دهی شد؛ در آن صورت، جهت تسویه بدهی‌‌های شرکت، از دارایی های شخصی وی (از جمله خودرو و خانه) برداشت انجام خواهد شد.

شرکت در مالکیت یا مشارکت (The partnership)

گاهی ممکن است تجارت انحصاری دیگر پاسخگوی شما نباشد و با رشد تجارت مختص به خودتان نیاز داشته باشید که آن را توسعه دهید تا از نظر تجاری و مالی همه چیز به نفع شما تغییر یابد. در این صورت، شما می‌توانید با نیروهای جدیدی را به تجارت خود وارد کنید و با استخدام کارکنان و اخذ وام‌های مختص به کسب و کار و تعهد به قراردادهای بیشتر و بزرگتر، تجارت خود را رونق دهید و بهره وری کسب و کارتان را بیشتر کنید.

در قدم بعدی شما می‌توانید تجارت خود را به سمت و سوی حقوقی بودن ببرید و خود را به عنوان یک شخص حقوقی مطرح کنید. در واقع، در این صورت مسئولیت شما از حالت شخصی به حالت حقوقی تغییر پیدا خواهد کرد و شما می‌توانید عهده دار مسئولیت دارایی‌های شرکت باشید و بدین ترتیب، از اموال و دارایی های شخصی شما (خودرو و منزل مسکونی و غیره) محافظت می‌شود.

LLP یا مشارکت‌های با مسئولیت محدود

در شرکت با مسئولیت محدود (Limited Liability Partnerships)، هویت حقوقی، نسبت به شریکان کسب و کار و هر نوع ضمانت‌های شخصی ارائه شده، جدا می‌باشد و این نوع از شرکت‎های محدود، به صورت هویت حقوقی مجزا شکل می‌گیرد و مسئولین سرمایه‌گذاری در آن، خود شرکا هستند.

در این شرکت‌ها، بین شرکا قراردادی توافقی وجود دارد که طی آن توافق‌نامه، نوع و عملکرد تجارت، میزان شراکت در سود و زیان شرکت، چگونگی حل اختلاف شرکا و وظایف هر کدام از اعضای شرکت تعیین گردیده است. در میان شرکت‌هایی که در کشور انگلیس به ثبت می‌رسد، شرکت‌های با مسئولیت محدود LLP بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است. مزیت‌های جالب توجهی در این نوع از شرکت‌ها وجود دارد که باعث می‌شود تاجران، تجارت انحصاری خود را توسعه دهند و در قالب یک شرکت محدود فعالیت کنند. در ادامه، بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

ثبت شرکت در بریتانیا و مزیت‌ها و عیوب آن

در این بخش، در مورد مزیت‌ها و عیوبی که در هنگام ثبت شرکت در کشور انگلستان با آن مواجه خواهید شد، صحبت خواهیم کرد.

مزیت‌های ثبت شرکت در انگلستان:

  • یکی از مزیت‌های ثبت شرکت در انگلستان، سیستم مالیاتی و قوانین و نیروی کار ماهر در این کشور می‌باشد که باعث شده تا انگلستان از لحاظ ایجاد کسب‌وکارها و تجارت‌های جدید و اداره آنها، در میان برترین کشورهای اروپایی قرار بگیرد.
  • دومین مزیت ثبت شرکت در انگلستان این است که هر فرد (بدون اینکه در انگلستان اقامت داشته باشد،) به تنهایی نیز می‌تواند برای خود شرکتی مجزا داشته باشد؛ همچنین برای ثبت و اداره شرکت، نیاز و الزامی به حضور و سکونت در این کشور نیست.
  • در کشور انگلستان، انواع و اقسام تجارت‌ها و فعالیت‌های خصوصی و فریلنسری وجود دارد که به ترویج کارآفرینی می‌پردازند.
  • یکی دیگر از مزیت‌های ثبت شرکت در انگلیس این است که این کشور از لحاظ اقتصادی، دارای اقتصاد پایداری می‌باشد و از لحاظ میزان رشد تولیدات ناخالصی، ششمین رتبه جهان را در اختیار دارد.
  • از مزیت‌های جذاب ثبت شرکت در انگلستان، این است که متقاضیان خارجی و غیرمقیم ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در انگلستان، قادر خواهند بود از نرخ مالیات اندک این کشور استفاده کنند.
  • در کشور انگلیتان، علاوه ثبات اقتصادی، ثبات سیاسی نیز برای راه‌اندازی کسب و کار وجود دارد که این مسئله، خود منجر به پر رونق شدن فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در این کشور شده است.
  • از سایر مزیت‌های ثبت شرکت در انگلیس، می‌توان به مواردی چون، بهره‌مندی از زیرساخت‌های توسعه‌یافته، شبکه ارتباطات پیشتاز، کیفیت مطلوب زندگی و غیره اشاره کرد.

معایب ثبت شرکت در انگلستان:

  • عدم وجود جو رقابت سالم و دوستانه
  • عدم برخورداری از ثبات محیط اقتصادی در شرایط کنونی این کشور
  • کمبود نیروی ماهر و متخصص در برخی از زمینه‌های مهارتی
  • عدم وجود نوآوری و خلاقیت در طرح‌های تجاری
  • هزینه بالا و گرانی محسوس

با مطالعه جدول زیر می‌توانید با مزیت‌های ثبت شرکت‌های با مسئولیت محدود در بریتانیا آشنا شوید:

1 مزیت‌های مالیاتی در شرکت‌های با مسئولیت محدود، این احتمال وجود دارد که مالیات کمتری نسبت به تجارت‌های انحصاری خواهید پرداخت؛ در واقع، این مسئله، یعنی اینکه در این نوع از شرکت‌ها، میزان درآمد شما از کسب‌و کار و تجارت خود بیشتر خواهد بود.
2 مزیت حفاظتی با مسئولیت محدود در این نوع از شرکت‌ها، ایمنی شخصی وجود دارد و ضرر و زیان مالی تجارت، به واسطه شرکت پرداخت می‌گردد.
3 حرفه‌ای بودن چهره شرکت این نوع از شرکت‌ها، به فعالیت‌های تجاری شما تصویر حرفه‌ای می‌دهند؛ این مسئله موجب می‌شود تا شرکت شما، در میان مشتریان، به اعتماد و باور ویژه‌ای برسد؛ در نتیجه، مشتریان محصولات و خدمات شما، افزایش خواهد یافت.
4 تأمین مالی مناسب‌تر کسب‌وکار در این نوع از شرکت‌ها، تامین اعتبار مالی و اخذ وام‌های مرتبط با فعالیت‌های تجاری با مسئولیت‌های محدود، بسیار سرع‌تر و راحت‌تر انجام می‌گیرد.
5 نام تجاری رسمی و اختصاصی یکی از مزیت‌های مهم ثبت شرکت‌های با مسئولیت محدود این است که نام تجاری فعالیت‌ها و کسب و کار شما، به صورت رسمی در خانه شرکت‌ها ثبت خواهد شد. در واقع، با ثبت رسمی نام تجاری اختصاصی، این نام و برند تجاری به واسطه قانون‌هایی که در این زمینه در انگلستان وجود دارد، به صورت اختصاصی محفوظ باقی می‌ماند و به غیر از شرکت شما، هیچ فرد یا شرکت دیگری حق استفاده از این نام و برند تجاری را نخواهد داشت.

 

شرایط ضروری جهت ثبت شرکت در کشور انگلیس

اگر قصد ثبت شرکت در کشور انگلیس را دارید، می‌توانید به آسانی این کار را انجام دهید و لزومی ندارد که در این کشور اقامت داشته باشید و شهروند این کشور باشید. حتی برای ثبت شرکت، نیازی به حضور در این کشور نیست و می‌توانید به صورت غیر حضوری فعالیت تجاری و کسب و کار مختص خودتان را ثبت نمایید. هزینه ثبت شرکت در بریتانیای کبیر، نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار ارزان‌تر می‌باشد و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تمامی موارد ضروری جهت راه‌اندازی شرکت در کشور انگلستان را فراهم کرده و به صورت آنلاین و اینترنتی، اقدام به ثبت شرکت خود نمایید. در حقیقت، اگر شرکت شما دارای سهام محدود باشد و از اساسنامه استاندارد انجمن بهره بگیرد، آنگاه شما می‌توانید به وسیله پست یا یک عامل یا نرم‌افزار شخص ثالث، جهت ثبت شرکت خود در این کشور اقدام کنید.

وقتی که ثبت نام خود را تکمیل نمودید، به شما یک گواهی تاسیس شرکت همراه با شماره شرکت و تاریخ تشکیل شرکت تعلق خواهد گرفت و در این صورت، شما قادر خواهید بود تا به طور قانونی فعالیت خود را شروع کنید.

پس از ثبت موفق شرکت خود در خانه شرکت‌ها، باید طی سه ماه از تاریخ شروع فعالیت تجاری خود، نسبت به ثبت نام امور مالیاتی اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که موسسه مهاجرتی و حقوقی پارمنتس، برای علاقه مندان و متقاضیان ثبت شرکت در کشور انگلستان، این امکان را فراهم نموده است تا در این زمینه مشاوره‌های اختصاصی و هدفمند دریافت نمایند. جهت دریافت مشاوره تکمیلی، می‌توانید اقدام به ثبت درخواست مشاوره از طریق دکمه زیر نمایید و منتظر تماس مشاوران مؤسسه مهاجرتی و حقوقی پارمنتس باشید.

 

مشاوره ثبت شرکت در انگلیس (واتساپ)

 

ثبت شرکت در انگلیس 2022 | ثبت شرکت در لندن 2022

حداقل سرمایه مورد نیاز جهت ثبت شرکت در کشور انگلستان

طبق قانون مطرح شده در سال 1985، شرکت‌های سهامی عام، بدون اخذ گواهی فعالیت تجاری از اداره ثبت، قادر به شروع فعالیت‌های تجاری خود نخواهند بود.

حداقل مجاز سرمایه، شامل حداقل سرمایه‌ای است که برای سهام تخصیص‌یافته مورد نیاز است که این رقم، در شرایط کنونی، پنجاه هزار پوند (آن هم به صورت استرلیتگ) می‌باشد. در صورتی که سرمایه شرکت، از این مقدار حداقل مجاز کاهش پیدا کند، در آن صورت، شرکت از حالت سهامی عام درخواهد آمد و دوباره باید به صورت شرکت سهامی خاص ثبت گردد. قوانین اتحادیه اروپا، این الزام را ایجاد می‌کند تا شرکت‌های دولتی، حداقل سرمایه سهام را داشته باشند. مطابق قوانینی که در کشورهای عضو اتحادیه اروپا وجود دارد، در تاسیس شرکت و دریافت مجوز فعالیت، صاحبان شرکت باید حداقل سرمایه‌ای در حدود 25 هزار یورو داشته باشند تا بتوانند فعالیت خود را آغاز نمایند. همچنین باید توجه داشته باشید که، جهت ثبت شرکت در کشور انگلیس، این حداقل مجاز سرمایه باید به یورو (یا پول ملی کشورهای عضو) باشد؛ حداقل سرمایه نباید با ارز سایر کشورها (مثلا دلار) باشد.

هزینه‌های مورد نیاز جهت ثبت شرکت در کشور انگلیس

نوع و ساختار شرکت، در هزینه ثبت آن شرکت تاثیر دارد. در صورتی که ثبت شرکت به صورت پستی انجام بگیرد، هزینه بیشتری نسبت به ثبت نام آنلاین و اینترنتی برای صاحب شرکت در برخواهد داشت. اگر بخواهید از آژانس‌های مورد تایید برای این امر بهره بگیرید، باید هزینه‌های دیگری از قبیل هزینه چاپ اسناد، هزینه مشاور مالیاتی، هزینه حسابدار و برخی دیگر از خرد هزینه‌ها را متقبل شوید. برای ثبت شرکت سهامی خاص، عام و شرکت با مسئولیت محدود، خدمات پرداختی در سال اول، 534 پوند و در سال دوم، 434 پوند می‌باشد؛ همچنین، در شرکت سهامی خاص، هزینه خدمات دولتی، ۵۶۵ پوند است.

 

مشاوره ثبت شرکت در انگلیس (واتساپ)

مراحل لازم جهت ثبت شرکت در بریتانیای کبیر

در اینجا سوالی که در ذهن شما نقش بسته، این است که جهت ثبت شرکت و ایجاد یک کسب و کار جدید در کشور انگلیس، باید چه اقداماتی را انجام داد و در این مسیر، چه مراحلی وجود دارد؟

برای پاسخ به این سوال، از شما دعوت می کنیم که به جدول زیر نگاهی بیندازید و مراحل ثبت‌نام برای ثبت شرکت در انگلیس را مطالعه فرمایید:

 

گام شرح توضیحات
گام اول انتخاب نام و برند مناسب و جدید برای شرکت مد نظر خود
گام دوم مشخص نمودن آدرس شرکت در کشور انگلیس
گام سوم ارائه یک ایده سود ده و قابل تنوجیه از نظر اقتصادی
گام چهارم ارائه مدارک شناسایی و هویتی جهت مدیریت شرکت (حداقل یک مدیر)
گام پنجم شرح جزئیات سهام شرکت (هر شرکت، حداقل باید یک سهام دار داشته باشد)
گام ششم ارائه کد SIC متعلق به شرکت خود (به منظور نشان دادن نوع فعالیت‌های شرکت)
گام هفتم ارائه موافقت نامه تمامی سهام داران جهت ایجاد شرکت بر اساس قوانین موجود
گام هشتم تهیه مهر مربوط به شرکت و داشتن یک فعالیت تجاری با طرحی قدرتمند
گام نهم ارائه حداقل سرمایه مورد نیاز جهت ثبت شرکت در کشور انگلستان (حداقل 50000 پوند)
گام دهم ارائه مدارک هویتی تمامی سهامداران دارای حق رای در شرکت (و افرادی که 25 درصد سهام دارند)

 

قوانین مرتبط با ثبت شرکت در کشور انگلیس

شرکت‌هایی که در کشور انگلیس ثبت می‌شوند، جزو فعالیت‌های تجاری جدید و یا موجود (تحت عنوان یک شرکت محدود) هستند. هر یک از این شرکت‌ها، دارای شخصیت حقوقی مختص به خودشان هستند که هویت آنها را نشان می‌دهد. توجه داشته باشید که هویت شرکت‌ها، مجزا از هویت افرادی است که آن شرکت‌ها را اداره می‌کنند. اغلب شرکت‌ها، از نوع شرکت‌های دارای مسئولیت‌ای محدود می‌باشند. در این نوع از شرکت‌ها، مسئولیت اعضا، از طریق سهام یا ضمانت محدود می‌گردد.

اگر فعالیت‌های تجاری، زیر نظر قانون شرکت‌ها (2006)، در خانه شرکت‌ها ثبت شده باشد؛ آنگاه، قادر به فعالیت، تحت عنوان یک شرکت محدود نخواهد بود.

اگر موفق به ثبت شرکت و ایجاد کسب و کار تجاری خود شدید؛ یعنی توانسته اید، به فعالیت های خود، رسمیت بدهید؛ در این صورت، باید از مدیر شرکت خود بخواهید که به صورت سالیانه، اسناد و مدارک مرتبط با حسابداری و اظهارنامه مالیاتی را تکمیل و تایید کند؛ همچنین، مدیر شرکت موظف است که هر نوع تغییری (مثل تغییر مدیریت، معارفه مدیر جدید، تغییر دفتر ثبت شرکت و غیره) را به اطلاع خانه شرکت‌ها  (Companies House) برساند. برای اینکه بدانید بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای اداره فعالیت‌های تجاری مرتبط با کسب و کار شما، چه مسیری است، بهتر است که قبل از هر کاری، از یک فرد آگاه (یک وکیل خبره، و یا یک حسابدار حرفه‌ای، یک مشاور متعهد)، مشاوره کامل و جامعی دریافت نمایید؛ سپس، اقدام به تصمیم‌گیری کنید. در همین راستا میتوانید از مشاوره وکلای خبره ما مستقر در کشور انگلستان بهره مند شوید:

 

مشاوره ثبت شرکت در انگلیس (واتساپ)

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در کشور انگلیس

برای اینکه بتوانید فعالیت تجاری و کسب و کار خود را تحت عنوان یک شرکت رسمی در کشور انگلستان ثبت نمایید، باید در ابتدا مدارک مورد نیازی را که در جدول زیر ارائه شده است، فراهم نمایید:

 

ردیف مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در بریتانیای کبیر (انگلستان)
1 اسکن گذرنامه داوطلب ثبت شرکت و سهام داران شرکت
2 تهیه اساسنامه شرکت و مقررات آن (به صورت ترجمه رسمی)
3 معین کردن میزان سرمایه شرکت
4 ارائه کد اقتصادی مرتبط با شرکت
5 ارائه یکی از قبض‌های مصرفی دولتی (آب، برق، گاز و یا تلفن) به صورت ترجمه شده
6 دریافت و ارائه تأییدیه رسمی مدارک
7 ارائه حساب بانکی معتبر در کشور انگلستان (و یا افتتاح حساب جدید در این کشور)
8 پرداخت هزینه‌های ضروری و ارائه فیش پرداختی

مناسب‌ترین شهرهای بریتانیا جهت راه‌اندازی کسب و کار و ثبت شرکت

ده شهر برتر بریتانیا برای شروع فعالیت‌های تجاری و کسب و کار و ثبت شرکت جدید، با توجه به عواملی چون میانگین حقوق ماهانه، نرخ جرم و جنایت، میانگین سرعت پهنای باند، تعطیلی مشاغل و تعداد دانشگاه‌ها، در جدول زیر ارائه شده است:

 

بهترین و مناسب‌ترین شهرهای بریتانیا جهت ثبت شرکت و شروع فعالیت‌های تجاری و کسب‌وکار جدید
ردیف نام شهر (به فارسی) نام شهر (به انگلیسی)
1 برایتون Brighton
2 بریستولش Bristol
3 ادینبورگ و کاردیف Edinburgh and Cardiff
4 گلاسکو Glasgow
5 لندن London
6 لیدز Leeds
7 منچستر Manchester
8 بلفاست Belfast
9 لیورپول Liverpool
10 لستر Leicester

 چگونگی دریافت اقامت دائم در بریتانیای کبیر به واسطه‌ی ثبت شرکت در این کشور

باید توجه کنید که به واسطه ثبت شرکت در کشور انگلستان، امکان اخذ اقامت دائم در این کشور وجود دارد؛ منتهی باید طرح تجاری شرکت شما به صورت نوآورانه و خلاقانه و دارای توجیه اقتصادی باشد و همچنین، باید میزان سرمایه شرکت شما، حداقل پنجاه هزار پوند برسد. اگر نیاز به کمک برای تدوین و نگارش طرح تجاری دارید، کارشناسان ما در مجموعه پارمنتس در خدمت شما خواهند بود.

نمونه ای از طرح گزارش تحقیق ورود به بازار انگلستان انجام شده توسط مجموعه پارمنتس

توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید از طریق ثبت شرکت، در کشور انگلستان اقامت کنید، باید شرایطی را که در جدول زیر ارائه شده است، داشته باشید:

ردیف مدارک مورد نیاز جهت دریافت اقامت دائم در بریتانیای کبیر (انگلستان)
1 یکی از مدارک لازم، دریافت اقامت سه سال می‌باشد که قابل تمدید به مدت دو سال می‌باشد. در نهایت نیز می‌توان برای اقامت دائم درخواست داد.
2 یکی دیگر از مدارک لازم برای اقامت دائم، داشتن مدرک زبان معتبر می‌باشد. کسب حداقل نمره قبولی آیتس پس از اتمام دوره اقامت پنج ساله ضروری است
3 برای اقامت دائم در کشور انگلستان، ارائه کلیه‌ی مدارک شناسایی و هویتی مورد نیاز از جمله گذرنامه، سابقه کاری و سایر مدارک معتبر، الزامی است.
4 یکی دیگر از موراد پر اهمیت جهت اخذ اقامت دائم در این کشور، نداشتن سوءپیشینه می‌باشد.
5 در نهایت، پرداخت هزینه‌های بیمه و مالیات نیز الزامی است.

 

«ما در انگلستان زندگی می­کنیم. بازار اصلی ما انگلستان است. ما شرکت­ های مستقر در این کشور و رقبای شما را می­شناسیم. ما با قانون انگلستان آشنا بوده و مکان­ هایی که شما در مورد آنها صحبت می­کنید را می­شناسیم.»

لیز تراس پست قبلی
فراز و نشیب‌های یک دولت ۴۵ روزه؛ چرا لیز تراس استعفا کرد؟
اخبار-انگلیس پست بعدی
جام جهانی قطر: توصیه‌های روسا در مورد کارکنانی که می‌خواهند بازی‌ها را در حین کار تماشا کنند

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما