جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
ثبت شعبه شرکت در انگلستان

🌟 مهاجرت از طریق ثبت شعبه شرکت در انگلستان

افتتاح شعبه در انگلیس و کسب شهروندی انگلستان

افتتاح شعبه در خارج از کشور و ثبت شعبه شرکت در انگلستان راهی مؤثر برای بسیاری از کارآفرینان و ورود به بازار اروپا یا بین‌المللی است. در این مقاله مزایای وجود شعبه در بریتانیا را توضیح خواهیم داد.

 

تفاوت دفتر نمایندگی بریتانیا و شعبه بریتانیا چیست؟

در سال 2009، وزارت کشور یک عبارت واحد «دفتر نمایندگی» (representative office) را به‌جای اصطلاحات «شعبه» (branch) و «محل کسب‌وکار» (place of business) که قبلاً استفاده می‌شد، معرفی کرد. یک دفتر نمایندگی وظایف کمکی را انجام می‌دهد که وظایف ثانویه یک شرکت هستند. این موارد معمولاً شامل نمایندگی، بازاریابی و سایر عملیات غیرتجاری می‌شود. به‌عنوان‌مثال، می‌تواند از طرف شرکت با شرکای خارجی ارتباط برقرار کند. در اغلب موارد، هیچ تفاوتی بین یک دفتر نمایندگی و یک شعبه وجود ندارد، بنابراین در این مقاله، اصطلاحات به‌عنوان مترادف استفاده خواهند شد.

شما می‌توانید یک دفتر نمایندگی در بریتانیا را به دو روش افتتاح کنید: شرکت مادر یک شعبه را در سازمان ثبت شرکت‌ها ثبت کرده یا یک شرکت تابعه (برای مثال، یک شرکت خصوصی، با مسئولیت محدود) ثبت شود.

اهداف و مزایای افتتاح شعبه انگلستان

یک شعبه بریتانیا، یک‌راه کارآمد اقتصادی برای حضور شرکت‌های خارجی در بریتانیا است. چرا شرکت‌های بزرگ انگلیسی، اروپایی و آمریکایی، به‌خصوص شرکت‌های فناوری اطلاعات و ساخت‌وساز، شرکای خود را با دقت انتخاب کرده و محل استقرار آن‌ها را بررسی می‌کنند؟ یک شعبه در بریتانیا می‌تواند نجات‌دهنده باشد زیرا امکان عملیات در بازار بین‌المللی را به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی فراهم می‌کند.

برای داشتن شعبه در انگلستان، مزایای بسیار دیگری وجود دارد. به‌عنوان‌مثال، معاملات ارز خارجی ساده با نرخ بهره پایین، کنترل نظارتی صفر و دسترسی به تمام دستگاه‌های پرداخت بین‌المللی. انگلستان، با سیستم مالی شفاف و قابل‌اعتماد خود، پایگاه و اعتبار قابل‌اطمینانی را برای شرکت شما ارائه می‌دهد.

 

مشاوره ثبت شعبه شرکت در انگلستان (واتساپ)

 

چگونه می‌توانم با افتتاح یک شعبه در انگلستان شهروندی بریتانیا را به دست آورم؟

نمایندگی انگلستان، تنها فرصت عالی برای گسترش بیزینس شما نیست. این‌یک سکوی پرش برای گرفتن ویزای نماینده انحصاری بریتانیا  (UK Sole Representative visa) است که می‌تواند منجر به شهروندی بریتانیا شود. ویزای نماینده انحصاری بریتانیا به مدت سه سال صادر شده و می‌تواند به مدت دو سال تمدید شود. پس از پنج سال، تنها نماینده می‌تواند درخواست مرخصی بدون قید و شرط کند و یک سال پس‌ازآن، برای شهروندی بریتانیا درخواست دهد. ویزای نماینده انحصاری بریتانیا به شما اجازه می‌دهد تا با خانواده خود در بریتانیا زندگی کنید و به خدمات آموزشی و بهداشتی دسترسی داشته باشید. این‌یک راه‌حل ایده آل برای کارآفرینان و مدیران عامل است که به دنبال زندگی در محیطی بدون استرس و امن هستند و از مزایای ارائه‌شده به تاجران در بریتانیا لذت می‌برند.

چطور می‌توانم یک شعبه در انگلستان افتتاح کنم؟

یک شرکت خارجی که می‌خواهد شعبه بریتانیا را افتتاح کند باید درخواست داده و تمام اطلاعات لازم را به سازمان ثبت شرکت‌ها ارائه دهد. هرکسی می‌تواند شرکتی را در انگلستان ثبت کند. بااین‌حال، شعبه را فقط آن دسته از شرکت‌هایی می‌توانند ثبت کنند که در خارج از کشور با رعایت کامل قوانین ثبت‌شده‌اند. نهادهای غیردولتی، به‌عنوان‌مثال، تاجران انحصاری، نمی‌توانند یک شعبه در بریتانیا ثبت کنند. برای انجام مبادلات مالی، به‌خصوص مبادلات ارزی، که هدف اصلی افتتاح شعبه در بریتانیا است، باید یک حساب بانکی در بریتانیا باز کنید. این کار تنها توسط یک ساکن بریتانیا یا یک تبعه بریتانیا می‌تواند انجام شود.

راه‌حل دیگر باز کردن یک حساب بانکی در اتحادیه اروپا خواهد بود و شرایط سخت‌گیرانه‌تر از انگلستان است و یک تبعه خارجی می‌تواند برای آن درخواست دهد.

آیا می‌توانم یک بیزینس را در انگلستان راه‌اندازی کنم؟

شما تحقیق در بازار را به پایان رسانده‌اید و تصمیم گرفته‌اید یک کسب‌وکار واقعی را در بریتانیا یا اتحادیه اروپا راه‌اندازی کنید. شما به‌عنوان یک بیزانس به یک شرکت فعال نیاز دارید که به‌صورت شفاف فعالیت کرده و هر نهاد نظارتی بتواند به‌راحتی آن را بررسی کند. حالا، شما چطور می‌خواهید یک شعبه در انگلستان افتتاح کنید؟

ثبت شرکت جدید یا استفاده از شرکت موجود که قبلاً در انگلستان دفتر دارد، امکان‌پذیر است.

 

مشاوره ثبت شعبه شرکت در انگلستان (واتساپ)

 

نیسان قشقایی پست قبلی
Sunderland نیسان قشقایی را به عنوان پرفروش‌ترین خودروی سال 2022 معرفی کرد
electric-planes-unmanned-drones-what پست بعدی
از هواپیماهای برقی گرفته تا پهپادهای بدون سرنشین، آینده سفرهای هوایی چه خواهد شد؟

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما