جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
اقامت در انگلستان

همه چیز درباره اقامت در انگلستان 2023

اقامت در انگلستان

اقامت در بریتانیا

اگر قصد دارید در مورد مهاجرت به کشور انگلستان بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال اخذ مشاوره از موسساتی باشید که از تجربه کاری بالا برخوردار هستند؛ یکی از بهترین موسسات در این زمینه، موسسه حقوقی و بین المللی پارمنتس می‌باشد. این مجموعه در حدود 20 سال تجربه کاری در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری در انگلستان دارد و به خوبی توانسته برای افراد فراوانی کارت اقامت در انگلستان را با موفقیت اخذ نماید. یکی از مزیت‌های این شرکت، ارائه رایگان مشاوره‌های مختلف در این زمینه می‌باشد. در واقع، اگر با موسسه حقوقی و بین المللی پارمنتس، همراه باشید، با بروزترین و کامل‌ترین قوانین مهاجرتی، آشنا خواهید شد و بهترین شیوه را جهت دریافت کارت اقامت در کشور انگلیس دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که شیوه‌های قانونی مختلقی برای دریافت مجوز اقامت وجود دارد که مجموعه ما شما را در دستیابی به این هدف، همراهی خواهد کرد. ما در مقاله حاضر، بیشتر در این مورد بحث خواهیم کرد. آنچه که ما در این مقاله بیشتر در مورد آن بحث می‌کنیم، بررسی کامل و جامع شیوه‌ه ی اخذ اقامت در کشور انگلیس می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعت بیشتر و تکمیلی در این مورد، با همکاران و مشاوران مجموعه حقوقی بین المللی پارمنتس در ارتباط باشید به صورت رایگان، از مشاوره اختصاصی استفاده کنید.

 

مشاوره اقامت در انگلستان (واتساپ)

شیوه‌های مختلف اخذ مجوز جهت اقامت در کشور انگلیس

برای اخذ اقامت در کشور انگلیس، شیوه‌های مختلفی وجود دارد که در جدول زیر می‌توانید با این روش‌ها آشنا شوید:

ردیف روش اخذ اقامت در کشور انگلیس
1 سرمایه گذاری
2 تمکن مالی
3 تحصیل
4 کار
5 تولد
6 ازدواج
7 پناهندگی

سرمایه‌گذاری در کشور انگلیس به جهت اخذ مجوز اقامت در این کشور (ویزایTIER1)

ویزای اقامتی در کشور انگلیس به واسطه تاسیس شرکت یا کارآفرینی در این کشور

ویزای اقامتی به واسطه تاسیس شرکت یا ایجاد کارآفرینی در کشور انگلیس، یکی از پرطرفدارترین روش‌های اخذ ویزای اقامتی سرمایه‌گذاری در این کشور تلقی می‌شود. یکی از ضروریات در جهت دریافت چنین ویزایی، این است که فرد کارآفرین باید در حدود یک بازه زمانی سه ماهه، در یکی از بانک‌های مورد تایید کشور انگلیس، سرمایه‌ای در حدود 200 هزار پوند و یا معادل ریالی آن داشته باشد.

برای سرمایه‌گذاری در کشور انگلیس، نیاز به وجود یک طرح توجیهی اقتصادی دیده می‌شود؛ مبلغ مورد نظر برای سرمایه گذاری در این کشور، باید برای شروع فعالیت اقتصادی صرف شود. بنابراین، نوشتن یک طرح توجیهی اقتصادی خوب، از اهمیت فراوانی برای شروع کسب و کار در این کشور برخوردار است. به همین دلیل، متخصصان فعال در موسسه حقوقی بین المللی پارمنتس می‌توانند، در نوشتن طرح‌های توجیهی اقتصادی و با کیفیت دوستانی را که قصد سرمایه گذاری در انگلستان و شروع فعالیت در این کشور را دارند، یاری کنند. در واقع، مجموعه حقوقی بین المللی پارمنتس، با بهره گیری از متخصصان فعال اقتصادی، می‌تواند به بهترین نحو ممکن و به صورت ویژه، بر اساس نوع فعالیت و کسب و کار شما، طرح توجیهی اقتصادی مناسبی را تدوین و نگارش کند. توجه داشته باشید که با همین مبلغ سرمایه‌گذاری که اشاره کردیم، می‌توان برای دو خانواده مجوز اخذ اقامت را دریافت کرد که برای توضیح بیشتر در این مورد، با مشاوران و متخصصان مجموعه حقوقی بین المللی پارمنتس در ارتباط باشید.

 

مشاوره اقامت در انگلستان (واتساپ)

توجه داشته باشید که در این سرمایه‌گذاری، مبلغ 200 هزار پوندی، به هیچکس پرداخت نمی‌شود و این مبلغ، در حساب فرد متقاضی کسب و کار باقی خواهد ماند.

اقامت در انگلیس

آشنایی با آزمون زبان IELTS و نحوه‌ی اخذ مدرک این آزمون

برای اخذ ویزای اقامتی، باید مدرک معتبر زبان انگلیسی داشته باشید؛ یکی از این مدارک زبان انگلیسی، مدرک اخذ شده از آزمون IELTS می‌باشد که در این آزمون اخذ نمره 4 نیز کفایت می‌کند. همچنین، شما در صورت داشتن فعالیت اقتصادی در کشور انگلیس و سرمایه گذاری در آن در کمتر از یک سال پیش، قادر خواهید بود که برای اخذ این نوع از اقامت اقدامات لازم را انجام دهید و با دریافت این نوع از مجوز، قادر خواهید بود تا خانواده خود را نیز اقامت دهید.

پس، به صورت خلاصه، با نگاهی به جدول زیر می‌توانید با شرایط دریافت مجوز اقامتی در کشور انگلیس آشنا شوید:

ردیف شرایط اخذ اقامت به روش سرمایه‌گذاری (ویزایTIER1) در کشور انگلیس
1 سرمایه‌گذاری اولیه به مبلغ 200هزار پوند در یکی از بانک‌های معتبر کشور انگلیس
2 ارائه طرح توجیهی اقتصادی و راه‌اندازی این فعالیت در کشور انگلیس
3 استفاده از سرمایه 200 هزار پوندی در جهت رشد و توسعه کسب و کار مورد اشاره در کشور انگلیس
4 اقدام به دریافت مدرک آزمون زبان معتبر (IELTS) توسط شخص سرمایه گذار (سرپرست خانواده)
5 ایجاد اشتغال و استخدام دو نفر نیروی کار در شرکت
6 با سرمایه‌گذاری 200 هزارپوندی، به‌صورت همزمان امکان اخذ مجوز اقامتی برای دو خانواده وجود دارد.

هفت نکته پر اهمیت جهت اقامت در کشور انگلیس

نکته اول: مبلغ دویست هزار پوندی که سرمایه‌گذار در فعالیت اقتصادی خود در کشور انگلستان سرمایه‌گذاری می‌کند، در اختیار وی باقی خواهد ماند و به دولت و یا نفر سومی پرداخت نمی‌گردد.

نکته دوم: مجموعه حقوقی پارمنتس، این امکان را فراهم کرده تا متقاضیان گرامی در طول مدت زمان سه ماه بتوانند مجوز اقامت در انگلیس را دریافت کنند.

نکته سوم: متقاضی پس از اینکه فعالیت اقتصادی و کسب و کار وی در کشور انگلستان تایید گردید، می‌تواند ابتدا ویزای اقامتی سه ساله خود را دریافت کند که پس از دریافت این مجوز اقامتی و اتمام این زمان، اگر متقاضی شرایط لازم را داشته باشد، این ویزای اقامتی به مدت دو سال دیگر قابل تمدید می‌باشد.

نکته چهارم: نکته مهم دیگری که در اینجا می‌توان به آن اشاره کرد، این است که همسر و فرزندان شخص سرمایه گذار می‌توانند از مزیت‌های ویژه‌ای برخوردار شوند؛ همسر شخص سرمایه گذار امکان شاغل شدن را خواهد داشت و فرزندان آنها نیز قادر به استفاده از امکانات آموزشی و تحصیل رایگان در کشور انگلیس خواهند بود.

نکته پنجم: پیش از اینکه متقاضی اقامت دائم خود را در کشور انگلیس دریافت کند، برای تمدید مدت زمان اقامت خود، الزاماً باید در هر سال حدود 183 روز در خاک این کشور حضور داشته باشد.

نکته ششم: در صورتی که شخص سرمایه‌گذار و خانواده وی پنج سال در کشور انگلیس اقامت داشته باشند، در این صورت می‌توانند برای اخذ مجوز اقامت دائم در این کشور اقدامات لازم را انجام دهند.

نکته هفتم: پس از اینکه متقاضی مجوز اقامت دائم خود را گرفت با داشتن شرایط لازم می‌تواند اقدام به درخواست شهروندی کشور انگلستان را نماید و پاسپورت انگلیسی مختص به خود را دریافت کند.

توجه داشته باشید که این روش، روش مناسبی است که شخص سرمایه‌گذار می‌تواند با سرمایه دویست هزار پوندی، موارد یاد شده دست یابید؛ اما در حال حاضر، این شیوه دریافت مجوز اقامت به واسطه مسئولین کشور انگلیس غیرفعال شده و حذف گردیده است و متقاضیان باید از شیوه دیگری اقدام به دریافت مجوز اقامتی نمایند.

 

مشاوره اقامت در انگلستان (واتساپ)

سرمایه گذاری دومیلیون پوندی در کشور انگلیس

اگر بخواهیم به تاریخچه این نوع سرمایه گذاری اشاره کنیم، به دو تاریخ مهم می‌رسیم. یکی قبل از 6 نوامبر 2014 و یکی بعد از این تاریخ. تا پیش از ششم نوامبر 2014، جهت درخواست ویزای اقامتی در کشور انگلیس بر اساس میزان سرمایه، مطابق با سیستم امتیاز بندی، سرمایه‌گذار باید از سرمایه یک میلیون پوندی برخوردار باشد که 750 هزار پوند آن صرف هزینه شرکت‌ها و موسسه‌های قانونی کشور انگلیس و مابقی آن (250 هزار پوند) در زمینه‌ی دلخواه متقاضی، مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین، مسئله پر اهمیت دیگر این بود که شخصی که قصد اقامت در این کشور را دارد، باید در حساب بانکی معتبر خود حداقل یک میلیون پوند داشته باشد.

از سرمایه یک میلیون پوندی شخص متقاضی باید، حدود 750 هزار پوند آن بلوکه شده و 250 هزار پوند آن قابل استفاده می‌باشد که فرد متقاضی می‌تواند با این مقدار هزینه، به صورت آزادانه اقدام به خرید ملک کند و یا آن را صرف فعالیت تجاری نماید. توجه داشته باشید که متقاضی برای داشتن این نوع از ویزا، احتیاجی به داشتن مدرک تحصیلی معتبر و آکادمیک ندارد؛ همچنین، داشتن مدرک زبان نیز به صورت اختیاری خواهد بود. متقاضی با این نوع از ویزا می‌تواند، اقامت همسر و فرزندان خود را نیز در این کشور فراهم نماید.

توجه کنید که این نوع از شرایط اخذ ویزای سرمایه‌گذاری، پس از تاریخ ششم نوامبر 2014 تغییراتی در آن حاصل شد؛ به طوری که پس از این تاریخ، متقاضیان درخواست ویزای سرمایه‌گذاری در کشور انگلیس، می‌بایست خود و یا همسر وی، از نقدینگی حداقل دو میلیون پوند برخوردار باشند و بتوانند نوع بدست آوردن این حجم از سرمایه را نیز به اثبات برسانند.

اقامت در انگلیس 

زمینه های سرمایه‌گذاری در کشور انگلستان و زمینه‌های آن

سرمایه‌گذار برای دریافت مجوز اقامت خود و خانواده خود (همسر و فرزندان زیر هجده سال)، باید طبق قوانین مهاجرتی کشور انگلیس عمل نماید و در ابتدا سرمایه‌ای در حدود دو میلیون پوند داشته باشد و این سرمایه را در زمینه‌های «اوراق قرضه دولتی»، «خرید سهام شرکت‌های انگلیسی» و «سرمایه‌گذاری در شرکت‌های انگلیسی» استفاده کند.

 

مشاوره اقامت در انگلستان (واتساپ)

هفت نکته پر اهمیت:

نکته اول: پس از اینکه پرونده متقاضی مورد پذیرش قرار گرفت، آنگاه سرمایه‌گذاری حاصل از آن توسط اداره مهاجرت کشور انگلیس انجام خواهد شد.

نکته دوم: دقت کنید که متقاضی در این شیوه جهت اخذ مجوز اقامت، احتیاجی به اخذ مدرک زبان ندارد.

نکته سوم: در این شیوه، برای بررسی پرونده جهت صدور مجوز اقامت در کشور انگلیس، سه ماه زمان نیاز است.

نکته چهارم: در این شیوه، مجوزی که برای اقامت به متقاضی و خانواده وی تعلق می‌گیرد، مجوز سه سال و چهار ماهه می‌باشد که قابل تمدید تا دو سال پس از آن نیز می‌باشد.

نکته پنجم: در این روش نیز، برای اینکه اقامت زماندار متقاضی به اقامت دائم تبدیل شود، نیاز هست که متقاضی الزاما در هر سال به مدت 183 روز در خاک کشور انگلیس حضور داشته باشد.

نکته ششم: متقاضیان و خانواده‌ آنها پس از گذشت پنج سال از اقامت زمان‌دار خود در کشور انگلیس، می‌توانند نسبت به تبدیل این اقامت زمان‌دار به اقامت دائم اقدام نمایند.

نکته هفتم: پس از اینکه متقاضی مجوز اقامت دائم خود را گرفت با داشتن شرایط لازم می‌تواند اقدام به درخواست شهروندی کشور انگلستان را نماید و پاسپورت انگلیسی مختص به خود را دریافت کند.

ثبت نمایندگی شرکت در کشور انگلیس و اخذ مجوز اقامت در این کشور

شرکت‌های خارجی برای اینکه بتوانند به تحت عنوان نماینده انحصاری (sole representative) در کشور انگلیس ویزای اقامتی داشته باشند، باید نماینده ارشد خود را به این کشور بفرستند و در این کشور حضور تجاری منحصر به خود را ایجاد و مدیریت کنند.

شرکت‌های مختلف خارجی و همچنین شرکت‌های ایرانی نیز می‌توانند ویزای نمایندگی انحصاری خود را در کشور انگلیس داشته باشند؛ برای این کار، کافی است که یک شعبه از شرکت مادر خود را در کشور انگلیس تاسیس کنند و ویزای مرتبط با آن را دریافت نمایند.

در صورتی که شما به عنوان یک نیروی فعال با سمت اجرایی – مدیریتی بالا در یک شرکت هستید و نمایندگی خود را اداره می‌کنید، می‌توانید فعالیت‌های خود را به صورت بین المللی گسترش دهید و از مزایای آن نیز مبهره‌مند گردید؛ برای این کار، کشور انگلیس، گزینه‌ای در دسترس و مناسب می‌باشد که می‌تواند به توسعه بیشتر شرکت شما کمک کند. برای اینکه بتوانید، نمایندگی خود را در کشور انگلیس توسعه دهید، باید جزو مدیران ارشد با اختیارات بالا باشید و بتوانید با اختیار تام، نسبت به اخذ تصمیمات امور شرکت، اقدامات لازم را انجام دهید (با این وجود، نباید مالک شرکت باشید و نباید از سهام زیادی در این شرکت برخوردار باشید)

ثبت برند در انگلستان  

دقت کنید که شرکت شما به جز کشور انگلیس نباید در کشور دیگری دارای نمایندگی باشد. در حقیقت، شرکت شما باید اولین نمایندگی آن جهت انجام فعالیت‌های تجاری خود، کشور انگلیس باشد. البته دقت کنید که دفتر مرکزی شرکت می‌تواند در جایی فعالیت داشته باشد.

 

مشاوره اقامت در انگلستان (واتساپ)

برای اخذ اقامت در کشور انگلستان به واسطه ثبت نمایندگی چه شرایطی وجود دارد؟

در جدول زیر می‌توانید شرایط مربوط به اخذ اقامت در کشور انگلستان از طریق ثبت نمایندگی را مشاهده فرمایید:

ردیف شرایط اخذ اقامت به روش ثبت نمایندگی در کشور انگلیس
1 معرفی یک شرکت با سابقه فعالیتی بیش از یک سال تحت عنوان نماینده رسمی خود در کشور انگلستان
2 ارائه دانش و مدارک ضروری انگلیسی
3 ارائه دفتر مربوط به پرداخت‌های رسمی و مالیاتی از طرف شرکت
4 داشتن حداکثر 40 درصد از سهام شرکت خود
5 ارائه طرح توجیهی از لحاظ اقتصادی جهت حضور در کشور انگلستان (متخصصان ما در موسسه حقوقی بین‌الملل پارمنتس، طرح توجیهی کامل و جامعی را برای شما متقاضیان گرامی تدارک خواهند دید.)
اخذ مجوز اقامت در کشور انگلستان به واسطه ثبت نمایندگی دارای چه مزیت‌هایی است؟

در جدول زیر می‌توانید مزیت‌های مربوط به اخذ اقامت در کشور انگلستان از طریق ثبت نمایندگی را مشاهده فرمایید:

ردیف مزایای اخذ اقامت به روش ثبت نمایندگی در کشور انگلیس
1 دریافت مجوز اقامت زماندار در انگلیس با مدت اقامتی سه ساله
2 دریافت مجوز اقامت همزمان همسر و فرزندان (فرزندان زیر هجده سال) متقاضی در کشور انگلیس
3 دریافت اجازه فعالیت کاری و اشتغال همسر در کشور انگلیس
4 دریافت اجازه استفاده از فضای آموزشی و امکانات تحصیلی رایگان برای همسر و فرزندان در این کشور
5 دریافت اجازه فعالیت اقتصادی تحت عنوان نمایندگی فعالیت تجاری معرفی شده در این کشور
6 امکان تمدید مجوز اقامتی به مدت دو سال
7 امکان تبدیل مجوز اقامت زماندار به اقامت دائمی (پس از 5 سال) و دریافت پاسپورت برای کل اعضای خانواده

امکان اخذ اقامت در کشور انگلیس به واسطه داشتن تمکن مالی

یکی از شیوه‌های مرسوم و پرطرفدار جهت اخذ مجوز اقامت در کشورهای دیگر، استفاده از قانون تمکن مالی است که فرد با خود حمایتی از طریق شرایط مالی خود، اقدام به اخذ مجوز اقامتی در کشور مد نظر خود می‌نماید. برای اخذ مجوز اقامت با استفاده از این روش، متقاضی فقط باید اثبات کند که از شرایط مالی خوبی برخوردار است و دارای تمکن مالی خوبی می‌باشد؛ در این صورت، فرد متقاضی می‌تواند اقدام به اخذ مجوز اقامتی در کشور اروپایی مدنظر خود نماید. دقت داشته باشید که اگر از طریق داشتن تمکن مالی، اقدام به کسب مجوز اقامت در کشور مدنظر خود نمایید، در آن صورت اجازه کار و اشتغال در آن کشور  را نخواهید داشت؛ چرا که از تمکن مالی کافی برخوردار هستید. با این وجود، می‌توانید به صورت شخصی کسب و کار و فعالیت اقتصادی خود را در این کشور آغاز نمایید و حتی کارمندانی را نیز برای فعالیت در مجموعه خودتان، استخدام نمایید. توجه داشته باشید که اندک کشورهایی هستند که بدین طریق مجوز اقامت افراد متقاضی را صادر می‌کنند؛ از این کشورها، می‌توان به کشورهایی چون یونان، اتریش، فرانسه و اسپانیا اشاره کرد. شرایط اخذ اقامت بدین روش، در هر کدام از کشورهای یاد شده، متفاوت بوده و به شرایط و میزان دارایی فرد متقاضی و همچنین قوانین داخلی آن کشور بستگی دارد.

سرمایه گذاری در انگلستان

اخذ مجوز اقامت در کشور انگلیس، به واسطه تحصیل در این کشور

اخذ اقامت تحصیلی در کشور انگلستان طرفداران زیادی در کل جهان دارد؛ چرا که تحصیل در این کشور از اعتبار فراوانی برخوردار است و علتش این است که دانشگاه های معتبری چون دانشگاه‌های لندن، کمبریج و آکسفورد در این کشور هستند که در رده‌بندی جهانی، جزو دانشگاه‌های برتر جهان تلقی می‌شوند.

متقاضیان استفاده از ویزای تحصیلی در کشور انگلیس، می‌بایست ویزای تحصیلی در کشور انگلستا (Tier 4) را اخذ کنند. توجه داشته که شهروندان کشور سوئیس و افرادی که پاسپورت کشورهای اروپایی برخوردار هستند، نیازی به اخذ ویزای تحصیلی در انگلستان ندارند.

متقاضیانی که از سنی کمتر از 16 سال دارند، می‌توانند برای اخذ ویزای Tier 4 کودکان جهت ادامه تحصیل در این کشور استفاده کنند.

 

مشاوره اقامت در انگلستان (واتساپ)

اخذ مجوز اقامت در کشور انگلیس، به واسطه‌ی کار و اشتغال در این کشور

آنچه که در کشور انگلستان به عنوان ویزای مخصوص کار و اشتغال مطرح است، ویزای Tier 2 می‌باشد. افرادی که مایل به اشتغال در کشور انگلیس هستند، می‌توانند اقدام به اخذ مجوز کار Tier2 نمایند؛ این افراد باید در ابتدا، از صاحب کار و فعالیت، نامه پیشنهاد شغلی (job offer) خود را اخذ کنند و سپس با ارائه آن اقدام به دریافت ویزای کاری نمایند.

توجه داشته باشید که  شهروندان کشور سوئیس و افرادی که پاسپورت کشورهای اروپایی برخوردار هستند، نیازی به اخذ ویزای مخصوص کار و اشتغال در انگلستان ندارند.

برای گرفتن مجوز اقامت در کشور انگلیس از طریق ویزای کاری، باید در این کشور اسپانسری داشته باشید تا از شما حمایت کرده و شما را به استخدام خود در بیاورد. اگر شما شرایطی داشته باشید که بتوانید خود را با شرایط شغلی همخوانی دهید، در آن صورت، با حقوقی مشخص، استخدام شرکت مدنظر شده و می‌توانید برای دریافت ویزای Tier2 جهت اقامت در کشور انگلستان اقدام کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت این نوع از ویزا، می‌توانید سه ماه پیش از آنکه فعالیت شغلی‌تان در این کشور آغاز گردد، اقدامات لازم را انجام دهید.

برای دریافت ویزای Tier2 باید هزینه‌ای بپردازید؛ که این هزینه، بسته به اینکه قصد فعالیت در کدام کشور را دارید، متفاوت خواهد بود.

پس از دریافت ویزای Tier2 ، شما می‌توانید حداکثر مدت زمان پنج سال و دو هفته و یا زمان درج شده بر روی ویزا (به انضمام یک ماه ) از آن استفاده کنید.

راه-اندازی-کسب-و-کار-در-انگلیس

اخذ مجوز اقامت در کشور انگلیس، به واسطه تولد و به دنیا آمدن در خاک این کشور

در صورتی که فرد در کشور انگلستان متولد شده باشد، می‌تواند از دو معیار خون و یا خاک و یا ترکیبی از هر دومورد استفاده کند و تابعیت این کشور را دریافت نماید.

توجه داشته باشید که پس از تصویب قوانین جدید در سال 1983، پس از این تاریخ نظام حقوقی بریتانیا، مطابق با معیار خون تنظیم شد. بدین صورت که، برای اخذ تابعیت پس از تولد در کشور انگلیس، باید یکی از والدین حتما بریتانیایی باشد.

دقت کنید که اگر صرفا فردی در خاک بریتانیای کبیر به دنیا آمده باشد، این امر منجر به دریافت تابعیت برای فرد نمی‌باشد؛ اما اگر فرد پدر و یا مادری بریتانیایی داشته باشد، این تابعیت بر وی تحمیل خواهد شد.

اخذ مجوز اقامت در کشور انگلیس به واسطه ازدواج با یک فرد مقیم یا شهروند این کشور

یکی دیگر از شیوه‌های اخذ اقامت در کشور انگلستان این است که با یک فرد مقیم و یا شهروند این کشور ازدواج کنید. مطابق با قوانین موجود در کشور انگلیس، این امکان وجود دارد که پس از ازدواج با فرد مقیم و یا شهروند این کشور، جهت اخذ ویزای اقامتی در کشور انگلیس، اقدامات لازم را انجام دهید. توجه داشته باشید که برای دریافت این نوع ویزا، زوجین باید بیشتر از 18 سال داشته باشند.

فردی که قصد ازدواج در کشور انگلیس را دارد تا از این طریق بتواند ویزای اقامتی خود را دریافت کند، باید مدارکی را ارائه دهد که طی آن مدارک، این فرد بدون احتیاج به آورده‌های دولتی، از توانمندی مالی مناسبی جهت اداره و حمایت از خانواده برخوردار است. به همین جهت، این فرد، برای دریافت ویزا ابتدا در کشور خود باید به سفارت انگلیس مراجعه کند و تمامی مدارک نشان دهنده ازدواج و شهروندی و اقامت همسر خود در کشور انگلیس را ضمیمه پرونده خود نماید. با ارائه و تایید این مدارک، فرد قادر به دریافت اجازه کار، تحصیل و زندگی در کشور انگلیس خواهد بود و در صورتی که ازدواج تنها بیش از 5 سال به طول انجامد، در آن صورت فرد می‌تواند مجوز اقامتی خود را به دائم تغییر دهد.

 

مشاوره اقامت در انگلستان (واتساپ)

اخذ مجوز اقامت در کشور انگلیس به واسطه پناهندگی در این کشور

یکی دیگر از شیوه‌های دریافت مجوز اقامت در کشور انگلیس، استفاده از شرایط پناهندگی و حضور در این کشور تحت عنوان پناهنده می‌باشد؛ با این وجود، این روش برای دریافت ویزا و مهاجرت به این کشور پیشنهاد نمی‌گردد.

توجه داشته باشید که اگر قصد پناهندگی در کشور انگلستان را دارید و در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، تاکید می کنیم که مجموعه حقوقی بین المللی پارمنتس، در زمینه دریافت مجوز اقامتی از طریق پناهندگی در کشور انگلستان، هیچگونه خدماتی را ارائه نمی‌دهد.

مزایای داشتن پاسپورت کشور انگلیس

اگر در آینده قصد جهانگردی دارید و دوست دارید که به کشورهای زیادی سفر کنید و به دنبال یک پاسپورت معتبر می‌گردید، دریافت پاسپورت کشور انگلیس را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ چرا که پاسپورت کشور انگلیس، از اعتبار جهانی برخوردار است و فرد دارنده آن، بدون اینکه ویزای جدیدی اخذ کند، با همین پاسپورت، قادر به سفر به بیش از 174 کشور (مانند آمریکا، مکزیک، کانادا، استرالیا، کشورهای جنوبی قاره آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا) خواهد بود.

شرایط دریافت گذرنامه یا پاسپورت کشور انگلیس

شما با مشاهده جدول زیر می‌توانید با شرایط دریافت پاسپورت کشور انگلستان آشنا شوید:

ردیف شرایط اخذ پاسپورت کشور انگلستان
1 یکی از شرایط اخذ پاسپورت در انگلستان، زندگی در خاک این کشور به مدت 6 سال می‌باشد.
2 تسلط بر زبان انگلیسی یکی دیگر از شرایط اخذ پاسپورت در این کشور می‌باشد.
3 قدم بعدی برای اخذ پاسپورت انگلستان، این است که فرد متقاضی، تمامی عوارض و مالیات‌های صادر شده در مدت زمان شش سال گذشته را به موقع پرداخت کرده باشد.
4 یکی دیگر از مهمترین شرایط برای داشتن پاسپورت انگلستان، این است که فرد در مدت زمان شش سال گذشته، هیچگونه سابقه کیفری نداشته باشد.

آنچه که باید در مورد کشور انگلستان و شرایط اقامت در این کشور بدانید

اتحاد در بریتانیا موجب شده تا چهار بخش این کشور، پادشاهی متحدی به نام بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی شکل بگیرد. بخش جنوبی جزیره بریتانیا، انگلستان نام دارد و یکی از آن چهار پادشاهی متحد می‌باشد. پایتخت این کشور، با حدود 8 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر اروپاست و لندن نام دارد. جمعیت کشور انگلستان، بیش از 7 برابر جمعیت شهر لندن است و قریب به 58 میلیون نفر است. زبان اصلی مردم انگلستان، انگلیسی می‌باشد با این وجود، گویش‌های مختلفی نیز در این کشور دیده می‌شود.

جمعیتی در حدود 5 درصد از جمعیت کل بریتانیا، شامل افرادی است که به عنوان خارجی، از کشورهای مشترک المنافع بریتانیا به این کشور مهاجرت کرده‌اند؛ همچنین، از سایر کشورهای جهان نیز مهاجرانی به بریتانیا مراجعه کرده و در این کشور سکونت دارند.

نکته جالب توجه در مورد پایتخت انگلستان این است که لندن، شهری به شدت مهاجرت پذیر بوده و از نظر قومیتی، متنوع‌ترین شهر در کل دنیا می‌باشد.

توجه داشته باشید که کشور انگلستان دارای مساحتی معادل با 93600 مایل مربع است و به صورت تقریبی برابر با کشور زلاندنو و نیمی از کشور فرانسه می‌باشد.

بریتانیای کبیر، جزیره‌ای است که انگلستان، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی را شامل می‌شود.  بریتانیا دارای مناظر و چشم‌اندازهای متنوعی می‌باشد و بخش زیادی از خاک انگلستان (به غیر از بخش‌های شمالی و جنوب غربی آن)، نسبتا مسطح بوده و کم ارتفاع می‌باشد؛ با این وجود، بخش‌هایی که ولز و اسکاتلند در آن قرار گرفته، جزء سرزمین‌های کوهستانی تلقی می‌شود.

 

مشاوره اقامت در انگلستان (واتساپ)

اقلیم بریتانیا

بریتانیا معمولا از اقلیم ملايم و معتدل برخوردار است؛ با این وجود، شرایط آب و هوایی این کشور، بسيار متغير بوده و اغلب سال با بارش باران همراه است. توجه داشته باشید که مرطوب‌ترن منطقه کشور انگلستان، شمال غربی این کشور واقع است؛ این در حالی است که منطقه غربی انگلستان، نسبت به شرق آن، مرطوب‌تر است و ملایم‌تر می‌باشد. منطقه اسکاتلند واقع در شمال بریتانیا، از زمستان سرد و سخت و برفی برخوردار است.

گرم‌ترین و بهترین منطقه اقلیمی بریتانیا، مربوط به بخش جنوب شرقی این کشور است؛ با این حال، این منطقه نیز ممکن است دارای زمستنانی سرد و سخت و برفی باشد.

توجه داشته باشید که میانگین دما در ژانویه 4 درجه سلسیوس و در جولای 18 درجه سلسیوس است؛ با این وجود، در فصل تابستان و در بخش جنوب شرقی این کشور، نزدیک به 26 درجه سلسیوس نیز می‌رسد.

زبان رسمی در بریتانیا

توجه داشته باشید که برتانیا دارای سه زبان رسمی انگلیس، ولش و گالیک اسکاتلندی می‌باشد؛ با این وجود دو زبان ولش و گالیک اسکاتلندی از اقلیت نسبتا اندکی برخوردار هستند و تنها در برخی از نقاط بریتانیا صحبت می‌شوند و در تمام بریتانیا، زبان انگلیسی، زبان غالب مردم می‌باشد.

آنچه که در کشور انگلستان دیده می‌شود این است که حکومت این کشور به صورت سلطنتی و مشروطه می‌باشد و از نظر ثبات سیاسی، در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. در حقیقت، انگلستان، از نظر سیاسی، یکی از کشورهای پر ثبات جهان می‌باشد.

اقتصاد بریتانیا

میزان رشد اقتصادی در بریتانیا، در قرن بیست و یکم به صورت فزاینده‌ای همراه بوده است؛ به طوری که سطح بیکاری در این کشور، بسیار پایین‌تر از میانگین جهانی است؛ در حقیقت، اقتصاد بریتانیا یکی از چهار قدرت برتر کشورهای جهان می‌باشد.

فعالیت‌های شغلی در بریتانیا

در بریتانیا، برخی از افراد اتباع کشورهای دیگر برای اشتغال نیازی نیست که مجوز دریافت کنند (مثل (1) افرادی که تابع کشورهای اتحادیه اروپا می‌باشند؛ همچنین (2) افرادی که یکی از والدین آنها متولد برتانیا باشد و تابع کشورهای مشترک المنافع بریتانیا باشند؛ یا (3) افراد مهاجر به کشور انگلستان با محدوده سنی 17 الی 27 سال که در تعطیلات برای احراز موقعيت شغلي (حداكثر براي مدت 2 سال) به بریتانیا مهاجرت مي کنند).

به جز این موارد، افراد دیگر قبل از اینکه به کشور انگلیس بیایند، باید به سفارتخانه یا کنسولگری بریتانیا در کشور خودشان مراجعه کنند و در این مورد مشاوره لازم را دریافت نمایند.

کارکنانی که در بریتانیا مشغول به فعالیت‌های شغلی مختلف هستند، از شرایط کاری مناسبی برخوردارند؛ و میانگین ساعت کاری آنها، حدود 40 ساعت در هفته می‌باشد که نسبت به مابقی کشورهای حاضر در اتحادیه اروپا، دارای بیشترین میانگین ساعت کاری در هفته هستند.

توجه داشته باشید که کارمندان در کشور انگلیس، اغلب دارای تعطیلات چهار هفته‌ای هستند و در مدت زمان این چهار هفته، كارمزد مازاد برحقوق نیز دریافت می‌کنند. فرصت‌های شغلی مناسب و کوتاه مدت زیادی در شهرهای بزرگ بریتانیا (از جمله لندن) یافت می‌شود که افراد با توجه به کارایی که دارند، می‌توانند به این فرصت‌های شغلی ورود پیدا کنند.

 

مشاوره اقامت در انگلستان (واتساپ)

 

ولز انگلستان

 

اطلاعاتی در مورد مخارج زندگی در بریتانیای کبیر

اطلاعاتی که اکنون پیش روی شما قرار دارد، بر گرفته از منابع فراوانی (در حدود 24 هزار منبع) است که طی هجده ماه گذشته برآورد شده است. اطلاعات جمع شده در مورد هزینه‌های معمول زندگی شامل هزینه‌های رستوران‌ها، حمل و نقل، بازار، هزینه‌های عمومی ماهیانه (آب و برق و اینترنت و …)، اوقات فراغت، پوشاک، اجاره بهای ماهیانه، قیمت خرید و فروش منزل مسکونی و حقوق ماهیانه می‌باشد که در 9 جدول ارائه شده است.

جدول مربوط به میانگین هزینه‌های مربوط به استفاده از غذاهای رستورانی در انگلستان

ردیف خدمات رستورانی در انگلستان میانگین هزینه‌ها به یورو
1 گوشت در رستوران‌های ارزان 14.01
2 گوشت در رستوران‌های متوسط 61.64
3 گوشت کومبو در رستوران مک دونالد (McMeal) 7
4 نویشیدنی کاپوچینو 3.37
5 بطری پپسی با حجم 0.33 لیتری 1.56
6 بطری آب با حجم  0.33 لیتری 1.26

جدول مربوط به هزینه‌های حمل و نقل در انگلستان

ردیف حمل و نقل در انگلستان میانگین هزینه‌ها به یورو
1 حمل و نقل محلی (به صورت بلیط یک‌طرفه) 3.08
2 تعرفه عادی تاکسی (تک مسیر) 3.92
3 تعرفه عادی تاکسی (برای یک مایل سفر) 1.73
4 تعرفه عادی تاکسی (برای یک ساعت) 28.02
5 هزینه یک گالون بنزین 1.65
6 فولکس واگون گلف یا معادل آن 23115.70

جدول مربوط به میانگین هزینه‌های مربوط به خرید اجناس معمول در بازارهای انگلستان

ردیف خدمات معمول در بازار انگلستان مقدار میانگین هزینه‌ها به یورو
1 شیر یک گالون 1.27
2 یک قرص نان سفید  تازه 1 پوند معادل 454 گرم 1.4
3 برنج سفید 1 پوند معادل 454 گرم 1.92
4 تخم مرغ 12 عدد 2.95
5 پنیر محلی 1 پوند معادل 454 گرم 8.62
6 سینه مرغ (بدون استخوان، بدون پوست) 1 پوند معادل 454 گرم 9.21
7 سیب 1 پوند معادل 454 گرم 2.56
8 پرتقال 1 پوند معادل 454 گرم 2.52
9 گوجه فرنگی 1 پوند معادل 454 گرم 2.57
10 سیب زمینی 1 پوند معادل 454 گرم 1.75
11 کاهو 1 پوند معادل 454 گرم 1.19
12 یک بطری آب 1.5 لیتر 1.25
13 سیگار مارلبورو یک بسته 11.21

جدول مربوط به هزینه‌های عمومی ماهیانه (آب و برق و اینترنت و …) در انگلستان

ردیف هزینه‌های عمومی ماهیانه در انگلستان میانگین هزینه‌ها به یورو
1 هزینه‌های مصرف آب، برق، گرمایش و جمع‌آوری زباله  در هر آپارتمان با متراژ 915 فوت مربع 206.70
2 هزینه‌های اولیه مصرف گوشی همراه برای هر دقیقه تماس 0.16
3 هزینه‌های مصرف اینترنت نامحدود با سرعت 6 مگابیت در ثانیه 26.41

جدول هزینه‌های مربوط به سرگرمی و تفریح جهت گذراندن اوقات فراغت در انگلستان

ردیف خدمات سرگرمی، تفریح و ورزش در انگلستان میانگین هزینه‌ها به یورو
1 هزینه ماهیانه جهت ثبت نام اولیه هر فرد بزرسال در باشگاه تناسب اندام 46.84
2 اجاره بهای یک ساعت زمین تنیس برای پایان هفته 13.39
3 هزینه یک بلیط سینما و پخش بین المللی 11.77

جدول مربوط به هزینه‌های پوشاک در انگلستان

ردیف هزینه‌های مربوط به پوشاک در انگلستان میانگین هزینه‌ها به یورو
1 هزینه خرید یک شلوار جین عادی 76.17
2 هزینه خرید پوشاک تابستانه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای زارا و … 43.36
3 هزینه خرید یک جفت کفش با برند نایک 83.24
4 هزینه خرید یک جفت کفش چرم مدل مردانه 77.21

جدول مربوط به هزینه‌های اجاره بهای ماهیانه در انگلستان

ردیف اجاره بهای ماهیانه در انگلستان میانگین هزینه‌ها به یورو
1 اجاره بهای آپارتمان تک خوابه (مرکز شهر) 919.4
2 اجاره بهای آپارتمان تک خوابه (حاشیه شهر) 788.08
3 اجاره بهای آپارتمان سه خوابه (مرکز شهر) 1536.43
4 اجاره بهای آپارتمان سه خوابه (حاشیه شهر) 1222.22

جدول مربوط به هزینه‌ی خرید و فروش منزل مسکونی در انگلستان

ردیف خرید و فروش منزل مسکونی در انگلستان میانگین هزینه‌ها به یورو
1 هزینه خرید و فروش هر فوت مربع از آپارتمان (مرکز شهر) 4401.29
2 هزینه خرید و فروش هر فوت مربع از  آپارتمان (حاشیه شهر) 3349.20

جدول مربوط به میزان درآمد و حقوق ماهیانه و تامین مالی در انگلستان

ردیف تامین مالی و میزان درآمد و حقوق ماهیانه در انگلستان میانگین هزینه‌ها به یورو
1 میانگین درآمد و حقوق ماهیانه هر فرد با کسر هزینه‌های مالیاتی 2307.97
2 درصد نرخ سود وام مسکن 3.88

جهت دریافت اطلاعات کامل و جامع و اخذ مشاوره رایگان، با ما در ارتباط باشید.

مشاوره اقامت در انگلستان (واتساپ)

 

مقدار هزینه لازم جهت مهاجرت به کشور انگلیس چه قدر است؟

با توجه به شیوه‌ای که برای مهاجرت در نظر دارید، میزان هزینه‌ها نیز متفاوت خواهد بود. برای آشنایی در مورد هزینه های لازم با انواع روش‌های مهاجرتی، گوشی همراه خود را بردارید و از منوی تماس شماره 447555221843+ را شماره گیری فرمایید و سوالات مدنظر خود را از متخصصان و مشاوران مجموعه حقوقی بین الملی پارمنتس در میان بگذارید. متخصصان و مشاوران این مجموعه با توجه به شرایط شما، اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار خواهند داد.

برای دریافت مجوز اقامت در کشور انگلیس، چه شرایطی باید محیا باشد؟

پیش از هر چیزی، شما باید اطلاعات کامل و جامعی را در مورد انواع و اقسام شیوه‌های مهاجرتی به کشور انگلستان داشته باشید؛ سپس جهت تهیه شرایط اقامت در این کشور، اقدامات لازم را انجام دهید. برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه و تهیه شرایط موجود، کافی است با متخصصان و مشاوران ما در ارتباط باشید؛ متخصصان و مشاوران این مجموعه، با توجه به شرایط شما، با ارائه خدمات رایگان به شما کمک خواهند کرد تا به راحتی جهت دریافت مجوز اقامتی در این کشور اقدام کنید.

کدام یک از شیوه‌هایی اخذ مجوز اقامت در کشور انگلیس، به عنوان بهترین شیوه‌ی اقامتی مطرح است؟

توجه داشته باشید که برای اقامت در کشور انگلیس و اخذ مجوز اقامتی در این کشور، شیوه‌ های مختلفی مانند اقامت از طریق سرمایه‌گذاری، تحصیل، تمکن مالی و غیره وجود دارد که بسته به شرایطی که متقاضیان دارند، بهترین روش متفاوت است؛ شما با توجه به شرایطی که دارید، می‌توانید از متخصصان و مشاوران مجموعه حقوقی پارمنتس مشورت بگیرید و بهترین شیوه را جهت اخذ مجوز اقامتی برگزینید.

FRP Advisory پست قبلی
FRP: دولت‌ها با وجود افزایش عامل بازدارنده رشد اقتصادی، پایین‌تر از سطوح قبل از پاندمیک هستند
اخبار انگلیس پست بعدی
بازنشستگی پیش از موعد پس از پاندمیک کووید «مهمترین علت کمبود نیروی کار در بریتانیا» است

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما