جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
کارآفرینی در انگلستان

کارآفرینی در انگلستان و اروپا : گزارش تحقیق بازار موسیقی در انگلستان

رشته موسیقی در انگلستان

همه میدانیم دانشگاه های انگلستان از برترین دانشگاه های جهان هستند که مورد توجه بسیاری از افراد و علاقه مندان به تحصیل قرار دارد. در واقع معتبر ترین تحقیقات جهان در دانشگاه های انگلستان انجام می شود، رشته موسیقی هم از این قاعده مستثنا نیست. ما در این مقاله اطلاعاتی را درمورد کارآفرینی در انگلستان در صنعت موسیقی عنوان کرده و درنهایت یک نمونه مشخص از گزارش تحقیق بازار موسیقی در انگلستان به زبان انگلیسی که توسط واحد تحقیق و توسعه مجموعه پارمنتس تولید گشته است برای مشاهده مخاطبین گرامی ارائه خواهیم داد.

درباره رشته موسیقی در انگلستان

کشور انگلستان در موسیقی دارای سوابق درخشانیست و موسیقی در آن از فرهنگ، تاریخچه و تنوع بالایی برخوردار است. بنابراین این موضوع به افرادی که قصد کارآفرینی و شروع یک بیزینس در این رشته را داشته و یا علاقه مندان و دانشجویان به رشته موسیقی اجازه می دهد که در یک مکان ایده آل به عنوان یک کارآفرین و یا یک دانشجوی خارجی در ژانرهای مختلف موسیقی تحصیل کنند.
انگلستان محل زندگی بسیاری از هنرمندان مشهور صنعت موسیقی جهان است. مانند بیتلز که یکی از تأثیرگذارترین گروه‌های موسیقی پاپ قرن بیستم میباشد. در این کشور از موسیقی فولکلور گرفته تا کلاسیک و هوی متال را میتوانید در بالاترین سطح ببینید و در چنین طیف متنوعی از موسیقی، بسیاری از دانشجویان انگلستان را برای تحصیل و کار در رشته موسیقی انتخاب می کنند. در بریتانیا چندین شهر در صحنه موسیقی دارای آوازه هستد. به عنوان مثال شهر لیورپول بیشترین تک آهنگ های شماره یک انگلستان را تولید می کند و گلاسکو، یکی از سه شهر منتخب یونسکو در جهان است که بعنوان شهر موسیقی انتخاب شده است. با چنین اعتباری است که انگلستان یک مقصد عالی برای تحصیل و راه اندازی استارت آپ برای علاقمندان به کارآفرینی در انگلستان میباشد.

شرایط تحصیل رشته موسیقی در انگلستان

اما از الزامات تحصیل در رشته موسیقی در انگلستان می توان به موارد زیر اشاره داشت.

از شرایط استاندارد جهت تحصیل در دانشگاه های انگلستان در رشته موسیقی ارائه مدرک زبان انگلیسی در حد IELTS 6 و پذیرش تحصیلی بر اساس استعداد و شایستگی دانشجویان بین المللی است. بطور معمول برای اخذ پذیرش، قبولی در آزمون های دانشگاه ها از شروط لازمه میباشد. هنرجویان رشته موسیقی در دانشگاه های انگلیس، بالای 100 واحد دروس تئوری و عملی در دوران تحصیل می گذرانند. برخی از آن ها عبارتند از:

تکنولوژی در موسیقی
موسیقی ملل
ارکستر
آهنگسازی
تاریخ موسیقی
استودیو
تاریخ هنر
تحلیل موسیقی
کلاس های نوازندگی

راه اندازی استارت آپ موسیقی در انگلستان

اگر قصد کارآفرینی در انگلستان در رشته موسیقی را دارید، لازم است قبل از برنامه ریزی جهت اقدام به آن تحلیل و تحقیق کاملی از صنعت و وضعیت حال بازار کار در رشته موسیقی و زیرمجموعه های آنرا انجام دهید. البته این فرآیند با توجه به گستردگی و تنوع بازار موسیقی در انگلستان میتواند طولانی و پیچیده باشد. کارشناسان پارمنتس بواسطه حضور فیزیکی و چندین ساله در بازار تجاری انگلستان و تحقیقات جامعی که از بازار صنعت موسیقی در انگلستان انجام داده اند آنرا به رایگان در اختیار جامعه هدف، یعنی افرادی که قصد مهاجرت، اقامت، سرمایه گذاری و راه اندازی استارت آپ موسیقی در انگلستان را دارند قرار دهد.

نکته: در پایان این مقاله لینک دانلود “گزارش تحقیق بازار موسیقی در انگلستان” به زبان انگلیسی آورده شده است. کارشناسان مجموعه پارمنتس گزارشات بروز و تحقیقات بازار متنوعی از صنایع مختلف را در کشور انگلستان برای شرکت ها و سرمایه گذارانی که قصد ورود به بازار بریتانیا را داشته اند انجام داده اند که این فایل یک نمونه کامل از تحقیقات انجام شده در بازار موسیقی بعنوان نمونه ای از سایر گزارشات بازار این کشور میباشد.

 

افرادی که در رشته موسیقی فارغ التحصیل می شوند می توانند در شغل های زیر ورود نمایند:

خوانندگی
آهنگسازی
استاد دانشگاه
نوازندگی
آموزش موسیقی
ترانه سرایی
مدیر هنری
تکنسین صدا
آهنگسازی فیلم
مدیر مراکز فرهنگی و هنری
موسیقی درمانی

 

شما میتوانید جهت درخواست اختصاصی برای تدوین گزارش تحقیق بازار در انگلستان از مشاوره کارشناسان گروه پارمنتس برخودار شوید. با ما در ارتباط باشید.

دانلود گزارش تحقیق بازار موسیقی در انگلستان

bubble tea پست قبلی
هر آنچه که باید در مورد فرنچایزهای bubble tea بدانید
dropkul پست بعدی
فروشگاه آنلاین Dropkul Dropshipping تجارت الکترونیکی با حداقل سرمایه گذاری برای فرنچایز

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما