جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
راه-اندازی-کسب-و-کار-در-انگلیس

🎖️خدمات پارمنتس جهت راه اندازی کسب و کار در انگلیس + راهنمای شروع بیزینس

چرا راه اندازی کسب و کار در انگلیس؟

جهت راه اندازی کسب و کار در انگلیس و شروع بیزینس در انگلستان توجه به این نکات برای علاقمندان به سرمایه گذاری در انگلیس ضرورییست. انگلستان به عنوان یکی از مراکز تجاری، مالی و فرهنگی جهان، مقصد جذابی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران از سراسر جهان می‌باشد. این کشور یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای کره زمین را داراست و ششمین کشور ثروتمند از نظر تولید ناخالص داخلی با بالاترین سرانه ثروت در بین ابرقدرت‌های اقتصادی جهان است.

شرایط خوب این کشور برای ثبت شرکت، این امکان را به سرمایه داران داخلی و خارجی می دهد که با صرف کمترین زمان ممکن، شرکت خود را در این کشور ثبت نموده و از مزایای تجاری آن بهره مند گردند. در حال حاظر بیش ازپنج میلیون و ششصد هزارشرکت در انگلستان به ثبت رسیده اند که درصد بالایی از آنها، تنها با یک عضو به فعالیت خود می پردازند چراکه برای ثبت و راه اندازی شرکت در این کشور وجود فقط یک نفر که میتواند هم به عنوان سهام دار و هم مدیر عامل باشد کافی است.

درباره پارمنتس

شرکت پارمنتس یکی از اعضا و زیرمجموعه های هلدینگ بین المللی Investors in UK Limited با شماره ثبت 11323777 در انگلستان و ولز میباشد که از سال 2003 فعالیت خود را در زمینه سرمایه گذاری در حوزه های آی تی، استارتاپ، املاک و مستغلات، فروش بیزینس های مستقل و زنجیره ای، واردات و صادرات کالا، خدمات مالی و بانکی نظیر انتقال ارز به بیشتر نقاط جهان و همچنین اخذ اقامت دائم بریتانیا آغاز نموده و پروژه های متنوعی را در این مدت به سرانجام رسانیده است. دفتر این شرکت مستقر در شهر لندن بوده و نمایندگی خاورمیانه این دفتر در شهر استانبول ترکیه میباشد.

خدمات تخصصی ما برای شما

هدف این مجموعه در جهت راه اندازی کسب و کار در انگلیس کمک به شرکت ها و تولیدکنندگان ایرانی برای حضور موفق تجاری در انگلستان و اروپا میباشد. انجام این کار از طریق ثبت شرکت و ایجاد دفتر کاری شرکت مورد نظر در شهر لندن در کشور انگلیس، طراحی وب سایت به زبان انگلیسی و ثبت خطوط تلفن ثابت مخصوص این شرکت در بریتانیا  صورت می گیرد. همکاران ما در طول ساعات اداری تلفن های شما را پاسخ داده و تمامی مکالمات و پیغام های رد و بدل شده را به صورت صوتی و از طریق ایمیل در اختیار شما قرار خواهند داد تا در صورت نیاز با تماس گیرنده ارتباط برقرا کنید.

از دیگر خدمات مجموعه ما تنظیم قراردادهای حقوقی و تجاری که قسمت مهمی از انجام هرگونه تجارت بین الملی می باشد است. ما به زبان شما صحبت میکنیم، با مشکلات شما آشنایی داریم و از راه حل های مربوط به این مشکلات در بریتانیا اطلاع داریم. ماموریت سازمانی ما نه تنها بر اساس رشد و توسعه بازار بین المللی برای شما نهادینه شده است، بلکه به عنوان تیمی حرفه ای از مشاوران اقتصادی و حقوقی به شما در سطوح حرفه ای و شخصی در پیاده سازی و اجرای برنامه های بازرگانی و توسعه کسب و کار در انگلستان و اروپا یاری خواهیم رساند.

راه اندازی و مدیریت بیزینس شما :

از مراحل مهم در راه اندازی کسب و کار در انگلیس، تشکیل و تجهیز دفتر کار شماست. فرآیند این کار باتوجه به میزان بودجه اختصاص داده شده برای این امر تعیین گشته و لیست امکانات و تجهیزات لازمه برمبنای آن فراهم خواهد شد. بدین منظور میزان حداقل بودجه برای این کار با مشاوره بین کارشناسان ما و سرمایه گذار محترم مشخص خواهد شد. سپس باتوجه به تکمیل بریف اطلاعاتی از طرف متقاضی سرمایه گذاری در انگلستان و شروع همکاری، فرآیند ایجاد و راه اندازی کسب و کار در انگلستان در 9 اقدام کلی از طرف مجموعه پارمنتس آغاز میگردد:

  1. ارائه پرپوزال ثبت شرکت و شروع بیزینس در انگلستان
  2. قرارداد همکاری با مجموعه پارمنتس
  3. ثبت شرکت در انگلستان
  4. ارائه گزارش جامع تحقیق بازار صنعت در کشور انگلستان و یا اروپا (مشاهده نمونه گزارش تحقیق بازار ما)
  5. آماده سازی زیرساخت ها شامل دفتر، فروشگاه یا تولیدی به نمایندگی از سرمایه گذار محترم
  6. تکمیل و تجهیز لوازم اداری، مبلمان و ماشین آلات صنعت
  7. استخدام و تکمیل کادر فروش و بازاریابی
  8. مدیریت امور اداری، حسابداری، مالیات، حقوق و دستمزد به نمایندگی از سرمایه گذار محترم
  9. تبلیغات، مارکتینگ و توسعه بازار توسط تیم کاملا حرفه ای و ماهر مارکتینگ مجموعه پارمنتس

 

هم اکنون با ما در ارتباط باشید.

 

«ما در انگلستان زندگی می­کنیم. بازار اصلی ما انگلستان است. ما شرکت­ های مستقر در این کشور و رقبای شما را می­شناسیم. ما با قانون انگلستان آشنا بوده و مکان­ هایی که شما در مورد آنها صحبت می­کنید را می­شناسیم.»

فروش ماسک انگلیس پست قبلی
بیزینس‌های ماسک در آینده چه خواهند کرد؟
خرید فرانچایز پست بعدی
هزینه های حق امتیاز فرانچایز (امتیاز نمایندگی) چیست؟

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما