جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
سرمایه گذاری در انگلستان

🎖️مشاوره سرمایه گذاری در انگلستان ⭐ خرید شغل در انگلستان

خدمات مشاوره سرمایه گذاری در انگلستان

پارمنتس عضوی از اعضای شرکت Investors In UK Limited انگلستان به شماره ثبت ۱۱۳۲۳۷۷۷ در انگلستان و ولز می باشد که از سال 2003 فعالیت خود را در زمینه های سرمایه گذاری در انگلستان، فروش بیزینس های مستقل و زنجیره ای، خرید بیزینس و راه اندازی بیزینس های استارت آپ، خرید املاک مسکونی و تجاری، زمین و قوانین مربوط به دیدار و زندگی در انگلستان آغاز نموده و پروژه های متنوعی را در این مدت به سرانجام رسانیده است. دفتر این شرکت مستقر در شهر لندن بوده و نمایندگی خاورمیانه این دفتر در شهر استانبول ترکیه میباشد.

این مجموعه با توجه به شناخت و همکاری نزدیکی که با برندهای معتبر انگلستان و سیستم تجاری و حقوقی این کشور داشته، توانسته است قراردادهایی را برای اعطای نمایندگی بصورت انحصاری و یا به شکل فرنچایز به مشتریان خود و علاقه مندان به سرمایه گذاری در انگلستان با مدیران این برندها منعقد نماید.

خدمات پارمنتس شامل ثبت شرکت، خرید بیزینس و راه اندازی و مدیریت کسب و کار تجارت های مختلف در بریتانیا می باشد. هدف ما کمک به هموطنان ایرانی و فارسی زبانان برای حضور موفق بیزینسی در انگلستان است. ما به عنوان تیمی حرفه ای از مشاوران اقتصادی به شما در سطوح تجاری و شخصی در پیاده سازی و اجرای برنامه های بازرگانی و توسعه کسب و کار در انگلستان یاری خواهیم رساند.

 

با ما کسب و کار موفق خود را در انگلستان شروع کنید، با آن زندگی کنید و به آن افتخار نمایید.

 

فرآیند خرید شغل و راه اندازی یک بیزینس از طرف ما در 3 مرحله انجام خواهد شد:

 

1. مشاوره سرمایه گذاری در انگلستان و مشاوره در انتخاب بیزینس و خرید شغل

در این مرحله کارشناسان ما باتوجه به حضور و سوابق چندین ساله در امر سرمایه گذاری در انگلستان و راه اندازی شغل در انگلستان راهنمای شما در انتخاب بهترین بیزینس نسبت به سرمایه و تجربه شما خواهند بود. ما بهترین بیزینس آماده یا فرانچایز با بالاترین سود ثابت شده را با توجه به حرفه، علایق و تجربیاتتان به شما پیشنهاد خواهیم کرد. لازم به ذکر است بیزینس های پیشنهادی ما پس از اعتبارسنجی و اطمینان از میزان سوددهی آن به خریدار اعلام میگردد.

2. بازدید از بیزینس پیشنهادی توسط گروه پارمنتس

هماهنگی بازدید از بیزینس مورد نظر شما و بررسی نقاط ضعف و قوت آن بیزینس از نزدیک در دستور کار قرار داده خواهد شد. متقاضی خرید شغل و بیزینس میتواند از نزدیک با مدیران و صاحبان بیزینس پیشنهادی آشنا شوند و با ایشان صحبت کنند و از همه جوانب آنرا بررسی و تحلیل نمایند. تیم کارشناسی مجموعه پارمنتس در این مرحله در کنار شما خواهند بود تا بهترین اتفاق را برای شما رقم بزنند.

3. عقد قرارداد و خرید بیزینس برای شما

در مرحله آخر تمام امور حقوقی، نوشتن قرارداد خرید یا اعطای فرانچایز و انجام امورات اداری مربوط به خرید بیزینس، انتقال پول و سند به نام خریدار از طرف کارشناسان مجموعه پارمنتس به وکالت از شما انجام خواهد شد.

هدف این مجموعه کمک به شرکت ها، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ایرانی برای حضور موفق تجاری در انگلستان و اروپا میباشد. از دیگر خدمات مجموعه ما تنظیم قراردادهای حقوقی و تجاری که قسمت مهمی از انجام هرگونه تجارت بین الملی می باشد است. ما به زبان شما صحبت میکنیم، با مشکلات شما آشنایی داریم و از راه حل های مربوط به این مشکلات در بریتانیا اطلاع داریم. ماموریت سازمانی ما نه تنها بر اساس رشد و توسعه بازار بین المللی برای شما نهادینه شده است، بلکه به عنوان تیمی حرفه ای از مشاوران اقتصادی و حقوقی به شما در سطوح حرفه ای و شخصی در پیاده سازی و اجرای برنامه های بازرگانی و توسعه کسب و کار در انگلستان و اروپا یاری خواهیم رساند.

 

با ما در ارتباط باشید

خرید فرنچایز- راه اندازی بیزینس پست قبلی
آیا فرنچایز شما برای بریتانیا مناسب است؟
اخبار-انگلیس پست بعدی
Spirax Sarco در مذاکرات انحصاری شرکت فرانسوی Vulcanic را خریداری می‌کند

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما