جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

شرکت خدمات تجاری (Money Advice & Planning)

  • مشاهده شده - 191

توضیحات

عنوان بیزینس: خدمات تجاری

درباره شرکت

ما مشاوران مالی مستقلی هستیم که در زمینه چگونگی انجام کارها، استانداردهای جدید تعیین می ­کنیم. سیستم­ های پشتیبانی ما کاملاً خودکار هستند و به مشاوران، کمک می­کند تا خدمات درجه یک به مشتریان ارائه دهند تا ما را به خاطر بسپارند. روشی که ما در استفاده از پلتفرم سرمایه گذاری خودمان داریم، و بازده­ ایی که مشتریان از آن می­ گیرند، حاکی از آن است که مشتریان می ­توانند ببینند که ما بهترین کاری که در توانمان هست را برای آنها انجام می­ دهیم، و به این طریق وفاداری و اعتماد آنها را بدست می­ آور­یم.

 

مروری بر فرنچایز

ما در حال حاضر 15 مشاور داریم که این ظرفیت وجود دارد که این تعداد به 800 نفر در سراسر کشور برسد. شاید دوست داشته باشید بدانید که در حال حاضر هیچ شرکت ملی IFA وجود ندارد، و از اینرو Money Advice & Planning (MAP) قصد دارد که این شرکت باشد.

 

اطلاعات کلیدی

  • اندازه شبکه: 11-25 واحد
  • نوع فرنچایز: شغل
  • هزینه استارتاپ: 7000 پوند + خودرو
  • حداقل سرمایه گذاری شخصی: 10,000 پوند
  • محل فرنچایز: مستقر در خانه
  • بازار: B2B و B2C

 

آموزش

کلیه فرنچایزی­ های ما باید به سطح دیپلم برسند و این الزامی است که توسط FCA تعیین شده است. ما یک سیستم آموزشی طراحی کرده ­ایم، به این معنی که کارآموزان می­ توانند بانک مشتری برای خودشان بسازند و حین یادگیری، مردم را ببینند و این باعث می ­شود یادگیری به مراتب کاربردی­ تر شود، به جای اینکه سعی کنیم مطالب را از کتاب­ های خشک یاد بگیریم.

ما اسم این روش درآمد را هنگام یادگیری گذاشتیم و بسیار کاربردی ­تر از بررسی موارد فرضی است.

 

زندگی روزمره یک فرنچایزی

شما اکثر اوقات در خانه خواهید بود و پیگیری­ های مربوط به بازاریابی و بازدید از مشتریان در خانه­ هایشان را انجام خواهید داد، از کلیه اطلاعات مربوط به آنها مطلع خواهید شد و در آخر (پس از دوره آموزش)، توصیه ­هایی ارائه می­ کنید و سپس وارد فروش می­ شوید. پس از آن شما می­ توانید به دنبال ارائه خدمات پس از فروش بروید تا مطمئن شوید که مشاوره ­ای که داده ­اید هنوز منطقی است و جواب می ­دهد.

آیا مایل به سرمایه گذاری در این بیزینس هستید؟
0
بستن

سبد خرید شما