جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
almost-a-quarter-launch-businesses-with-a-sale-in-mind

تقریبا یک چهارم کسب و کارها را به منظور فروش راه‌اندازی می‌شوند

تقریبا یک چهارم کارآفرینانی که بیزینس خود را راه اندازی می کنند، این کار را با هدف فروش بیزینس خود در آینده انجام می دهند. این امر براساس مطالعه جدید سرویس برنامه‌ریزی مالی بیزینس به نام Jazoodle انجام شده است.

reach-launches-new-initiative-help

ابتکار عمل جدید Reach برای کمک به بیزینس‌ها در پذیرش چالش های سال ۲۰۲۳

ابتکار عمل جدید Reach برای کمک به بیزینس‌ها در پذیرش چالش های سال ۲۰۲۳ Make It Happen مشاوره بازاریابی رایگان و پیشنهادات تبلیغاتی ویژه را به SMEها ارائه میدهد! طرحی که باهدف کمک به بیزینس‌ها در مواقع چالش برانگیز طراحی شده است، توسط صاحب برند خبری ملی و منطقه ای رونمایی شد. Reach، ناشر این …

اخبار انگلیس

شرکت حقوقی سهامی خاص در سال ۲۰۲۳ M&A بیشتری را هدف قرار می‌دهد

Stowe Family Law، یک شرکت حقوقی متخصص خانواده مستقر در لیدز که توسط شرکت سهام خصوصی Livingbridge حمایت می‌شود، گفته است پس از تکمیل اولین خرید خود در سال گذشته، معاملات M&A بیشتری را در سال 2023 هدف قرار خواهد داد.

electric-planes-unmanned-drones-what

از هواپیماهای برقی گرفته تا پهپادهای بدون سرنشین، آینده سفرهای هوایی چه خواهد شد؟

حمله روسیه به اوکراین تحولات بخش هوافضا را تسریع کرده است، که همراه با دوران بهبودی از تأثیر پاندمیک، سرمایه گذاری در فناوری های جدید را افزایش می دهد.

ثبت شعبه شرکت در انگلستان

🌟 مهاجرت از طریق ثبت شعبه شرکت در انگلستان

افتتاح شعبه در خارج از کشور، به‌ویژه در انگلستان، راهی مؤثر برای بسیاری از کارآفرینان و ورود به بازار اروپا یا بین‌المللی است. در این مقاله مزایای وجود شعبه در بریتانیا را توضیح خواهیم داد.

0
بستن

سبد خرید شما