جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

Public House (میخانه) 175 ساله قدیمی در Shropshire

  • مشاهده شده - 155

توضیحات

این بیزینس در سال 1861 تاسیس شد و به عنوان یک میخانه معتبر در منطقه مرفه Shropshire فعالیت می‌کند. و به دلیل سرو انواع نوشیدنی‌ها و به ویژه آبجوی Yorkshire مشهور است.

همچنین دارای یک آپارتمان سه خوابه با کیفیت بالا و جادار می‌باشد که می‌تواند به عنوان محل اقامت مسکونی استفاده شده یا به مستاجر اجاره داده شود و منبع درآمد دیگری باشد. هم میخانه و هم آپارتمان با استاندارد بسیار بالایی بازسازی شده‌اند.

هم اکنون به عنوان یکی از قدیمی‌ترین میخانه‌های منطقه و مکان اصلی اجتماعات محلی تبدیل شده است. این بیزینس به صورت freehold به فروش می‌رسد.

این میخانه در Telford واقع شده است و با 3 فضای بزرگ پذیرای مشتریان است: یکی قسمت جلویی، کنار بار و محلی دنج و نرم که همه بار مخصوص خود را دارند. طبقه پایین یک زیرزمین کوچک به عنوان انبار و نگهداری انواع پمپ‌های الکل، گالن‌ها و غیره استفاده می‌شود. در طبقه بالا یک آپارتمان بزرگ وجود دارد که طبق استاندارد بی عیب و نقص بازسازی شده است.

این آپارتمان دارای 3 اتاق خواب بزرگ، یک حمام خانوادگی و یک آشپزخانه است. آگهی این محل اقامت با اجاره 850 پوند در ماه در حال تبلیغ است. در بیرون یک فضای نشیمن کوچک و یک گاراژ در قسمت پشتی وجود دارد.

تمام لوازم و اتصالات در قیمت فروش گنجانده شده است.

این یک فرصت منحصر به فرد برای خریدار جدید و خرید یکی از قدیمی‌ترین میخانه‌های Shropshire است که به دلیل کیفیت عالی آبجو معروف است.

با وجود بنیان‌های محکم برای این بیزینس، با استفاده از روش‌های دیگر فرصت رشد بیشتری نیز فراهم می‌باشد. در حال حاضر، میخانه غذا ارائه نمی‌دهد. خریدار جدید می‌تواند یک منوی با کیفیت بالا معرفی کند تا سودش را بیشتر کرده و مشتریان بیشتری را جذب کند.

همچنین یک فرصت عالی برای حضور آنلاین و پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی وجود داردکه با طراحی زیبا و مدرن باعث افزایش مشتری می‌شود.

 

سایر ویژگی‌ها:

  • قدمت زیاد، تاسیس طولانی مدت
  • فروش Freehold
  • محل اقامت 3 خوابه در داخل
  • زمینه رشد بسیار
  • مکان بسیار پرطرفدار
  • همه تجهیزات و اتصالات در قیمت فروش گنجانده شده است.

 

جزئیات بیشتر:

قیمت پیشنهادی: 250,000 پوند

گردش مالی سالیانه: 321,164 پوند

سود خالص سالیانه: 75,000 پوند

کد بیزینس: PR06249

تصدی: Freehold

تاسیس: 1861

آیا مایل به سرمایه گذاری در این بیزینس هستید؟
0
بستن

سبد خرید شما