جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

خرده فروش کاشی حمام بسیار معتبر در Shropshire

توضیحات

این بیزینس برای خرده فروشی و تهیه کاشی، دوش و تجهیزات حمام تخصص دارد. این نمایشگاه محصولات و برندهای متنوعی را برای مصرف کنندگان شهر مرفه Ludlow، در Shropshire به نمایش می‌گذارد.

این بیزینس با داشتن شهرت عالی در مناطق اطراف، 20 سال است که به صورت خانوادگی اداره می‌شود و درآمد قابل توجهی را ایجاد کرده است.

مالک و خانواده‌اش در یک مکان مرفه، محصولات داخلی لوکس و با بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. آنها بهترین تولید کنندگان لوازم حمام، از جمله Walters ، Utopia ، Pelipal ، Imperial ، Porcelanosa ، Laufen ، Matki و Swadling را به نمایش می‌گذارند. در همین حال، ظروف برنجی حمام Noken و Matki نیز موجود می‌باشند. آنها همچنین طیف گسترده‌ای از کاشی‌های دست ساز انگلیسی از جمله کاشی‌های Smoke & Fire ، Marlborough ، Winchester Tile و  Orginal Style را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این بیزینس از محصولات سنگ طبیعی مانند سنگ آهک، سنگ مرمر و گرانیت برخوردار است.

اجاره‌نامه فعلی بصورت یک قرارداد پنج ساله است، با این حال مالک تمایل دارد یک اجاره‌نامه پنج تا بیست و پنج سال را پیشنهاد کند، تا مالک جدید آن را انتخاب نماید.

این فروشگاه در خیابان شلوغ Ludlow واقع شده است، نمای تجاری جذاب و زیبایی دارد و دارای پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای برای جلب مشتریان می‌باشد.

قیمت فروش شامل تمام نمونه‌های نمایشگاهی می‌شود و هر آنچه برای ادامه موفقیت بیزینس نیاز است در اختیار خریدار قرار داده می‌شود.

با داشتن شهرت عالی و مشتری ثابت، این یک بیزینس ایده‌آل برای هر کسی است که مایل به گسترش نمونه کارهای خود است. این بیزینس به ویژه برای مشاغل محلی مانند توسعه دهنده املاک یا تأمین کننده سایر وسایل داخلی منزل، مناسب خواهد بود.

این بیزینس در حال حاضر از محبوبیت فوق‌العاده زیادی در این منطقه برخوردار است، اما با استفاده از این بستر درخشان زمینه بیشتری برای رشد وجود دارد. به عنوان مثال، مالک جدید می‌تواند یک کمپین تبلیغاتی را راه‌اندازی کرده یا کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را برای افزایش آگاهی از برند معرفی کند. طولانی کردن ساعات کار نمایشگاه نیز ممکن است مشتری بیشتری را به فروشگاه جذب کند.

 

سایر ویژگی‌ها:

  • شهرت عالی
  • مشتری ثابت
  • فضای بزرگ
  • اماکن مجهز و اخیرا بازسازی شده
  • بدون هزینه اضافی

 

جزئیات بیشتر:

قیمت پیشنهادی: 250,000 پوند

گردش مالی سالیانه: 206,013 پوند

سود خالص سالیانه: 80,564

کد بیزینس: PS07617

تصدی: Leasehold

تاسیس: 2000

آیا مایل به سرمایه گذاری در این بیزینس هستید؟
0
بستن

سبد خرید شما