جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

پلتفرم منابع آنلاین مشاوره، پشتیبانی و مراسمات والدین

  • مشاهده شده - 118

توضیحات

این بیزینس فروشی یک منبع پلتفرم آنلاین برای مشاوره والدین، پشتیبانی، رویدادهای محلی، تفریحات بیرون، رده های سنی کودک و کودک نوپا و آخرین اخبار مربوط به محصولات کودک است.

هدف این مجله والدین آنلاین این است که به والدین کمک کند تا از بحث و گفتگوهای انجام شده در انجمن، مشاوره و پشتیبانی مفیدی کسب کنند.

اکثر مشارکت کنندگان در این انجمن از عموم مردم هستند و توصیه های ارزشمندی از تجربه فرزندپروری ارائه می دهند. همچنین این پلتفرم دارای یک فروشگاه آنلاین فوق العاده است که طیف وسیعی از کالاها، از جمله هدایای شخصی، اقلامی برای خانه و محصولات بهداشتی و زیبایی را به فروش می رساند.

این بیزینس در ابتدا در سال 2014 تأسیس شد و در سال 2020 به مالکیت صاحبان فعلی درآمد. این شرکت از زمان تأسیس مدام در حال رشد بوده و شهرت عالی و مشتریانی ثابت در این بخش کسب کرده است.

این بیزینس تعداد زیادی از طرفداران خود را در شبکه های اجتماعی جمع آوری کرده است که تقریبا 10 هزار دنبال کننده در فیسبوک و 1500 دنبال کننده در اینستاگرام دارد. این گواهی بر حضور آنلاین و شهرت عالی شرکت است. درآمد، حاصل از تبلیغات در سایت بوده که توسط ترافیک این کانال های موفق رسانه های اجتماعی پشتیبانی می شود.

این بیزینس خانگی بوده و کاملا قابل جابجایی است و به مالک جدید انعطاف پذیری زیادی می بخشد. با هزینه های اضافی پایین، این یک فرصت فوق العاده برای خرید یک بیزینس با پتانسیل بسیار زیاد برای رشد است و برای یک انتشارات یا اپراتور در فضای تبلیغاتی مناسب خواهد بود.

سایر ویژگی ها:

  • شهرت عالی
  • پایگاه مشتری ثابت
  • دارای پتانسیل عظیمی برای رشد
  • هزینه های اضافی پایین

 

جزئیات بیشتر:

قیمت پیشنهادی: 10,000 پوند

گردش مالی سالانه: 19,405 پوند

سود خالص سالانه: 9,595 پوند

کد بیزینس: PS07984

تصدی: Relocatable

سال تاسیس: 2014

آیا مایل به سرمایه گذاری در این بیزینس هستید؟
0
بستن

سبد خرید شما