جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

توضیحات

این یک فرصت عالی برای خرید یک شرکت موفق در East Yorkshire است که خدمات کامل ساخت و ساز، تبدیل، نازک کاری و نوسازی را برای کلیه برنامه های تجاری، صنعتی و خانگی ارائه می دهد. این بیزینس قدیمی برای اولین بار در سال 1992 تأسیس شد و از زمان تاسیس به طور قابل توجهی رشد کرده و پایگاه مشتریان ثابت و شهرت بسیار خوبی در جامعه محلی به دست آورده است.

اولویت این بیزینس ارائه انواع خدمات به مشتریان است، از جمله کارهای ساختمانی عمومی، تعمیر و نگهداری و تعمیرات، نوسازی، تغییرات و الحاقات صنعتی، نازک کاری، الحاقات املاک، انطباق برای افراد معلول، تاسیسات آشپزخانه، حصار کشی، راهروها، سقف ها، رنگ آمیزی و تزئینات، و موارد بسیار دیگر.

در حال حاضر، این شرکت عمدتا کارهای تجاری را انجام می دهد، اما به طور فزاینده ای در حال حرکت به سمت بخش داخلی است که زمینه برای رشد بیشتر را فراهم می کند. آنها مشتریان در شعاع 50 مایلی پایگاه خود را می پذیرند و مشتریان ثابت خود را از طریق معرفی مشتریان به یکدیگر به دست آورده است.

آنها پس از 29 سال، روابط قوی با مشتریان و تامین کنندگان را حفظ کرده‌اند که به خریدار جدید منتقل می‌شود. علاوه بر این، آنها در حال حاضر یک دفترچه سفارش کامل برای 3 ماه آینده دارند که معاملات زیادی را برای مالک جدید تضمین می کند.

سایر ویژگی ها:

  • شهرت عالی
  • تیم دوستانه و حرفه ای
  • پایگاه مشتریان ثابت
  • قیمت تجهیزات در قیمت فروش گنجانده شده است

 

جزئیات بیشتر:

قیمت پیشنهادی: 320,000 پوند

گردش مالی سالانه: 917,123 پوند

سود خالص سالانه: 98,291 پوند

کد بیزینس: PS08244

تصدی: Leasehold

سال تاسیس: 1992

آیا مایل به سرمایه گذاری در این بیزینس هستید؟
0
بستن

سبد خرید شما