جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

پلتفرم تبلیغات دیجیتال برای بارها، کلوپ‌های شبانه و رستوران‌ها

  • مشاهده شده - 127

توضیحات

این یک فرصت منحصر به فرد برای به دست آوردن یک پلتفرم تبلیغات دیجیتال است که برای بارها، کلوپ های شبانه و رستوران ها، فضایی برای سازماندهی، برنامه ریزی، تبلیغ و انتشار رویدادهای جاری و همچنین تبلیغات غذا، نوشیدنی و مکان های بالقوه در وب سایت و تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی و سایت های شبکه ای آنها فراهم می کند.

آنها مشتریان را به مشتریان خود در سطح جهانی متصل می کنند و با استفاده از فناوری موقعیت جغرافیایی موبایل، یافتن بهترین رستوران ها و بارها در منطقه مجاور را آسان می کنند. مشتریان می‌توانند محصولات و خدمات را جستجو کنند، رزرو کنند یا سفارش‌های خود را در زمان واقعی ثبت کنند.

این شرکت در حال حاضر بیش از 120000 بیزینس را در پایگاه داده خود دارد و اطمینان می دهد که مشتریان به راحتی می توانند نزدیکترین مرکز سرگرمی و تفریحی را در هر کجا که هستند پیدا کنند. آنها همچنین می توانند همه رویدادها و پیشنهادات در حال انجام را در مکان های نزدیک مشاهده کنند.

این شرکت قصد دارد پلتفرم شماره یک سرگرمی در جهان باشد. هدف آنها ساده سازی و خودکارسازی فرآیندها با ارائه یک برنامه کاربردی مبتنی بر وب است که قادر به پشتیبانی پویا از بیزینس‌ها و مشتریان است. این پلتفرم یک نقطه یک مرحله ای خواهد بود که به راحتی فروشندگان و مصرف کنندگان را با یک کلیک به هم متصل می کند.

این فناوری به یک وب سایت و برنامه تلفن همراه تقسیم می شود که در اندروید و iOS اجرا می شود تا دسترسی آسان به محصول را برای مشتریان فراهم کند. به مشتریان امکان انتخاب یک طرح با پرداخت هزینه یا اشتراک داده می شود. طرح پرداخت در صورت تمایل کاملا رایگان است، با این حال، از مشتریان کمیسیون برای تراکنش ها دریافت می شود. با یک اشتراک، اعضا می‌توانند بدون محدودیت از برنامه کامل استفاده کنند.

به دلیل شکاف موجود در بازار، در این شرکت پتانسیل زیادی برای رشد وجود دارد.

سایر ویژگی‌ها:

  • پتانسیل رشد بسیار
  • بدون هزینه‌های اضافی
  • تنوع گسترده ای از محصولات و خدمات

 

جزئیات بیشتر:

قیمت پیشنهادی: 450,000 پوند

گردش مالی سالانه: TBC

سود خالص سالانه: TBC

کد بیزینس: PINT1771

تصدی: Relocatable

سال تاسیس: 2017

آیا مایل به سرمایه گذاری در این بیزینس هستید؟
0
بستن

سبد خرید شما