جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

توضیحات

این یک فرصت وسوسه انگیز برای خرید یک شیرینی فروشی سنتی در یک مکان ایده آل در شهر Farnborough ،Hampshire است که در سطح محلی بسیار شناخته شده و در هر سال فعالیت خود، تجارت سودآوری داشته است. این فروشگاه بخشی از مجموعه محبوب Mr Simms Traditional Sweet است و طیف وسیعی از شیرینی‌ها و شکلات‌ها را ارائه می‌دهد که مناسب بیماران دیابتی است. علاوه بر این، در حال حاضر Snowshock Slush در بین کودکان بسیار محبوب بوده و سودآور است. از آوریل تا سپتامبر، بستنی معروف New Forest را نیز به صورت مخروطی به فروش می رساند.

این محل دارای یک اجاره نامه جدید 5 ساله است، 18 ماه اول ارزش 18,500 پوند در سال دارد که نسبت به 22,000 پوند اصلی + مالیات بر ارزش افزوده در سال کاهش یافته است.

اگر بند استراحت 18 ماهه اعمال نشود، مالک جدید از 3 ماه بدون اجاره از ماه 19 تا 21 بهره مند خواهد شد. از ماه 22، اجاره بها 20,500 پوند + مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود. علاوه بر این، قرارداد فرنچایز در سال 2021 به پایان می رسد. مالک فرنچایز مایل است قرارداد را برای مالک جدید تمدید کند، اما خریدار می تواند ساختار موجود را تغییر نام دهد و از آن استفاده کند. این مغازه در حال حاضر توسط دو نفر پرسنل تمام وقت و دو نفر پاره وقت از جمله مالک اداره می شود.

سایر ویژگی‌ها:

  • بیزینس مجهز
  • قیمت تجهیزات در قیمت فروش گنجانده شده است
  • دارای تیم دوستانه و حرفه ای
  • تنوع گسترده‌ای از محصولات و خدمات
  • دارای روابط قوی با تامین کننده

 

جزئیات بیشتر:

قیمت پیشنهادی: 60,000 پوند

گردش مالی سالانه: 190,877 پوند

سود خالص سالانه: 21,000 پوند

تصدی: Leasehold

سال تاسیس: 2011

کد بیزینس: PR07894

آیا مایل به سرمایه گذاری در این بیزینس هستید؟
0
بستن

سبد خرید شما