جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

فروشگاه اینترنتی خردسالان و کودک

توضیحات

بررسی اجمالی بیزینس:

این فرصت عالی برای خرید یک فروشگاه اینترنتی مستقل و خانوادگی است که طیف وسیعی از لوازم ضروری مهد کودک و نوزاد را به فروش می رساند و از مادران و خانواده های در حال رشد استقبال می کند.

این بیزینس پر رونق که اولین بار در سال 2018 تأسیس شد، از زمان افتتاحش رشد و موفقیت چشمگیری را تجربه کرده و دارای یک پایگاه مشتری ثابت بوده که بارها و بارها برای خرید هدایای کودک خانواده و دوستان به این مکان مراجعه می‌کنند.

بیزینس آنلاین به مشتریان امکان می دهد که از انواع برندهای جهانی، مستقل و پایدار خرید کنند. آنها مجموعه گسترده ای از برندهای بسیار پرطرفدار را در اختیار دارند که در خیابان های بزرگ یافت نمی شوند، مانند Liewood، Olli Ella، Mushie، Fabelab، Little Dutch، Meri Meri، و Wee Gallery.

آنها انواع محصولات از جمله اسباب بازی های چوبی محکم، ظروف نشکن کودکان، وسایل کمک خواب نوزاد تازه متولد شده و موارد دیگر را می‌فروشند. متناسب با هر بودجه‌ای محصولی برای فروش دارند.

این شرکت در بخش نوزادان مشهور بوده و اکنون به نظرات مشتریان درخشان خود می بالد. علاوه بر این، این بیزینس در مطبوعات ملی Baby، مجله ES، Hello، The Independent، و Mother & Baby مورد توجه قرار گرفته است.

بازار هدایای کودک، شلوغ تر از همیشه است، به طوری که بیش از 5.5 میلیون والدین در محدوده جمعیتی هدف شرکت 26 تا 41 ساله قرار دارند. تا سال 2025، ارزش مارکت محصولات مراقبتی نوزاد در اروپا به 10 میلیارد یورو خواهد رسید و انتظار می رود که به رشد خود ادامه دهد. همچنین شایان ذکر است که مارکت هدایای حمام نوزاد در بریتانیا 220 میلیون پوند با میانگین قیمت هدیه بین 40 تا 50 پوند ارزش دارد.

چندین مسیر رشد برای مالک جدید وجود دارد که منجر به توسعه قابل توجه شرکت می‌شود. بدون هزینه‌های اضافی و روابط قوی با تامین کنندگان، این فروشگاه آنلاین پررونق برای تعدادی از خریداران عالی خواهد بود.

سایر ویژگی‌ها:

  • شهرت عالی.
  • پتانسیل عالی برای رشد.
  • بدون هزینه های اضافی.
  • روابط قوی با تامین کننده.
  • تنوع گسترده ای از محصولات و خدمات.

 

قیمت پیشنهادی: 45,000 پوند

گردش مالی سالانه: 43,000 پوند

سود خالص سالانه: 12,500 پوند

تصدی: Relocatable

سال تاسیس: 2018

آیا مایل به سرمایه گذاری در این بیزینس هستید؟
0
بستن

سبد خرید شما