جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

فروشگاه اینترنتی محبوب فروش محصولات طبیعی و سازگار با محیط زیست

  • مشاهده شده - 62

توضیحات

خوشحالیم که از این فرصت فوق العاده خرید یک فروشگاه آنلاین محبوب به بازار استقبال می کنیم که طیف گسترده ای از محصولات طبیعی و سازگار با محیط زیست را به فروش می رساند.

اولین بار در سال 2020 تأسیس شد، این بیزینس در ابتدا با هدف ایجاد یک بازار آنلاین با استفاده آسان راه‌اندازی شد که بر فروش محصولات بدون پلاستیک، بدون زباله، با قابلیت پایداری و زیست تخریب پذیر تمرکز دارد.

طیف گسترده محصولات این شرکت شامل محصولات طبیعی مراقبتی پوست، صابون، مراقبت از مو، اقلام مراقبت شخصی، محصولات آشپزخانه، بخور، انواع هدایا و موارد دیگر است. از زمان افتتاح، این بیزینس روابط قوی با تامین کنندگان خود در سراسر بریتانیا، اروپا و فراتر از آن برقرار کرده است. این فروشگاه اینترنتی محصولات شرکت های دیگر را به فروش می رساند و همچنین اقلامی را با برند آنها تولید می کند.

مالک فعلی به طور قابل توجهی سرمایه گذاری کرده تا فروشگاه آنلاین به خوبی راه اندازی شود. این بیزینس برای شخصی با تجربه در زمینه راه اندازی سایت های تجارت الکترونیکی که می تواند با راه اندازی چندین کمپین تبلیغاتی بیزینس خود را به طور کامل راه اندازی کند، بسیار مناسب خواهد بود.

سایر ویژگی‌ها:

  • دارای پتانسیل بسیار برای رشد
  • بدون هزینه‌های اضافی
  • روابط قوی با تامین کننده
  • تنوع گسترده ای از محصولات و خدمات

جزئیات بیشتر:

قیمت پیشنهادی: 22,000 پوند

گردش مالی سالانه: TBC

سود خالص سالانه: TBC

تصدی: Relocatable

سال تاسیس: 2020

آیا مایل به سرمایه گذاری در این بیزینس هستید؟
0
بستن

سبد خرید شما