جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

شرکت تولیدات خوشبو کننده و آرایشی خانگی دست ساز

توضیحات

هم اکنون فرصت عالی خرید یک شرکت بسیار معتبر و موفق فراهم شده که محصولات دست‌ساز، عطرهای دست‌ساز وگان، محصولات آرایش مردانه و زیبایی زنانه را می فروشد.

این بیزینس برای اولین بار در سال 2019 تأسیس شد، به سرعت مورد توجه قرار گرفت و شهرت عالی و پایگاه مشتری ثابت ایجاد کرد.

طیف متنوع محصولات آنها اکنون شامل شمع، وکس ذوب شده، پخش کننده، بالم ریش، بالم لب، شامپو ریش، روغن کوتیکول، سرم مژه و ابرو و موارد دیگر است.

در حال حاضر، همه محصولات در خانه تولید می‌شوند، اما مالک جدید می‌تواند به خرید محصولات بپردازد.

این بیزینس 6 محصول دارد و هنوز راه اندازی نشده که باید گواهینامه فروش داشته باشند، بنابراین زمینه زیادی برای گسترش در آینده وجود دارد.

مشتریان ثابت آنها در حال حاضر شامل خریدارانی است که در محدوده سنی 25 تا 55 سال قرار دارند که هم در بریتانیا و هم در خارج از کشور هستند.

از آنجایی که محصولات این شرکت با تمرکز بر محصولات گیاهی و ارگانیک منحصر به فرد طراحی و تولید می شوند، در این بازار رقابتی موفق شده است.

این بیزینس از طریق وب سایت خود، Etsy، Amazon، eBay به فروش می رسد، با تمام این کانال های فروش که حجم بالایی از بررسی های مثبت را جمع آوری کرده، گواهی بر محصولات با کیفیت بالا و خدمات مشتری درخشان این شرکت است. صاحبان فعلی روی فروشگاه Etsy خود سرمایه گذاری کرده اند تا فروشگاه آنها دارای رتبه بالا و تعداد زیادی کلمات کلیدی مرتبط باشد. تاکنون، مجموعه‌های هدیه در Etsy محبوبیت پیدا کرده‌اند، اما پتانسیلی برای افزایش این فروش‌ها وجود دارد که درآمد را افزایش می‌دهد.

از زمان افتتاح، این شرکت در اینستاگرام و فیسبوک طرفداران محبوب خود را افزایش داده و پلتفرم های بسیار خوبی برای تبلیغات ارائه می دهد. با پتانسیل عظیمی برای رشد و تمام تجهیزات، این بیزینس پر رونق برای هر کسی که مهارت تولیدی دارد مناسب خواهد بود.

سایر ویژگی ها:

  • شهرت عالی.
  • دارای پتانسیل عالی برای رشد.
  • قیمت تجهیزات در قیمت فروش گنجانده شده است.
  • تنوع گسترده ای از محصولات و خدمات.

جزئیات بیشتر:

قیمت پیشنهادی: 120,000 پوند

گردش مالی سالانه: 207,333 پوند

سود خالص سالانه: 34,614 پوند

تصدی: Relocatable

سال تاسیس: 2019

آیا مایل به سرمایه گذاری در این بیزینس هستید؟
0
بستن

سبد خرید شما