جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

اقتصاد بریتانیا در سال 2021 با وجود تأثیر Omicron در ماه دسامبر، 7.5 درصد رشد کرد

رشد اقتصاد در ماه دسامبر 0.2 درصد کاهش یافت زیرا بخش گردشگری و اوقات فراغت بار سنگین Omicron و محدودیت‌های دولتی را احساس کرد.

بر اساس آمارهای رسمی، در سال 2021 با رشد 7.5 درصدی تولید ناخالص داخلی (GDP) در پی کاهش محدودیت‌های همه‌گیری، اقتصاد بریتانیا احیا شد.

این رشد که بیش از پیش‌بینی‌های بانک انگلستان بود، پس از رکود 9.4 درصدی اقتصاد در سال 2020 رخ داد. داده‌های جدید دفتر آمار ملی (ONS) همچنین نشان می‌دهد که علیرغم تأثیر شیوع نوع Omicron کووید-19، اقتصاد در سه ماه پایانی سال 1 درصد رشد داشته است.

اقتصاد در ماه دسامبر 0.2 درصد کاهش یافت زیرا بخش گردشگری و اوقات فراغت بار سنگین Omicron و محدودیت‌های دولتی مرتبط را احساس کرد.

با این حال، رشد اقتصاد از فوریه 2020 همانند قبل از پاندمیک، ثابت ماند.

Darren Morgan، مدیر آمار اقتصادی ONS گفت: «تولید ناخالص داخلی در ماه دسامبر با وجود موج Omicron اندکی کاهش یافت و بیشترین تأثیر روی بخش خرده‌فروشی و گردشگری بود.

این موارد تا حدی با افزایش خدمات تست و ردیابی و برنامه های واکسیناسیون جبران شد.

با وجود عقب ماندگی دسامبر، تولید ناخالص داخلی در کل سه ماهه چهارم به شدت رشد کرد و NHS، پیک‌ها و آژانس‌های کاریابی همگی به حمایت از اقتصاد کمک کردند.

به طور کلی، تولید ناخالص داخلی در ماه دسامبر با تراز خود در فوریه 2020، قبل از شیوع کووید-19 مطابقت داشت، در حالی که در کل کمی کمتر از سه ماهه چهارم سال 2019 بود.

پست قبلی
راکتور کوچک هسته ای که می تواند انرژی گرمایی را به کارخانه شما برساند
پست بعدی
پنج دلیل برای خرید از انگلستان / دیدگاه رسمی دولت بریتانیا (1)

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما