جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

Essar انتظار دارد معامله مالی مهم پالایشگاه نفت Stanlow را منعقد کند

این شرکت با 900 نفر شاغل مجبور شده است در مورد گزارش “وخیم شدن امور مالی” صحبت کند.

صاحب پالایشگاه نفت Stanlow گفته است که انتظار دارد طی هفته‌های آینده یک معامله مهم مالی را منعقد کند.

Essar Oil UK گفته است به برنامه‌های تقویت ترازنامه خود ادامه می‌دهد و اطمینان دارد که تا پایان ژوئن بودجه بیشتری را فراهم کند. این امر پس از آن صورت گرفت که شرکت مجبور شد در مورد شایعات” وخیم شدن امور مالی” این سایت عظیم صحبت کند.

گزارش‌ها در اوایل این ماه اظهار داشتند که نگرانی‌هایی برای آینده سایت Ellesmere Port وجود دارد، جایی که حدود 900 نفر شاغل هستند و هزاران شغل دیگر به زنجیره‌های تأمین آن وابسته‌اند.

اما Essar در پاسخ گفت که طی یک سال همه‌گیری “بسیار دشوار” با موفقیت معامله کرده است و “هیچ بدهی کوتاه مدت یا بلند مدت بانکی” غیر از موارد سرمایه در گردش ندارد.

در بیانیه ای آمده است که پالایشگاه “به صورت عادی” و با تجهیزات بی‌وقفه برای تأمین نیازهای مشتری به کار خود ادامه می‌دهد. در کنار کاهش محدودیت‌های قرنطینه در انگلستان تقاضا برای محصولات پالایشگاهی همچنان رو به افزایش است.

این شرکت گفت “مطمئن است که بودجه بیشتر براساس پیشنهادی که دریافت کرده “سریع” به نتیجه می رسد.

سخنگوی این شرکت اظهار داشت : “ما خوشحالیم که در مورد پیشرفت‌های مثبت در پالایشگاه گزارش می‌دهیم. ما از پشتیبانی مشتریان، تأمین‌کنندگان و دولت در طول سال گذشته سپاسگزاریم. ما مشتاقانه منتظر ادامه ارائه خدمت به مشتریان خود با محصولات با ارزش بالا و پیشرفت در برنامه‌های تبدیل کربن هستیم.”

در بیانیه روز پنجشنبه گفته شده است که “افزایش قابل توجهی” در محصولات فروخته شده در پالایشگاه دیده می‌شود که اکنون در مقایسه با مجموع 18 میلیون دلار منفی سال گذشته، در سه ماهه دوم سال 2021، 40 میلیون دلار EBITDA مثبت در منطقه تولید می‌کند. همچنین این شرکت گفت که از بهبود تقاضای سوخت هواپیما در ماه‌های آینده سود بیشتری خواهد برد.

پست قبلی
Manchester Airport Group تأثیر کووید19 را آشکار ساخت و مدیر عامل شرکت خواستار دستورالعملی برای سفرهای بدون محدودیت شد.
پست بعدی
پدر برنده قرعه‌کشی می‌شود اما دختر به دلیل این اتفاق خیلی خوب، حتی یک کلمه هم نمی‌گوید

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما