جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

هشدار Unite Students در مورد درآمد اجاره در سال تحصیلی آینده

طبق اعلام سازمان مستقر در Bristol، تحصیل در مقاطع بالاتر و محدودیت های سفرهای بین المللی بر میزان اقامت تأثیر گذاشته است.

بزرگترین تأمین کننده خوابگاه دانشجویی در بریتانیا هشدار داده است که کاهش درآمد ساکنین و اجاره ها در سال تحصیلی آینده بر عملکرد مالی آینده آن تأثیر می گذارد.

Unite Students که در بریستول تأسیس شده و مقر آن است، 73,000 دانشجو را در 173 ملک در 25 شهر و شهر دانشگاهی در انگلستان تأمین می کند.

در به روزرسانی معاملات برای Q3، این شرکت گفت که برای کل سال 2021، سود هر سهم در محدوده 27 پنس تا 30p، پیش بینی می شود.

در این گزارش آمده که آخرین اطلاعات UCAS نشان می دهد در مجموع 508,000 دانشجو در سال تحصیلی 22/2021 نسبت به سال 21/2020، 1.6٪ کمتر از همان سطح در دانشگاه های انگلستان مستقر شده اند.

این شرکت اعلام کرد که 94 درصد فضاهای خوابگاهی برای سال تحصیلی جاری را تامین کرده است، البته کمی کمتر از انتظارات قبلی خود برای اشغال 95-98 درصدی.

ریچارد اسمیت، مدیر اجرایی Unite Students گفت که این گروه شاهد رکورد بی سابقه ای از بازماندگان از تحصیل در انگلستان و دانش آموزان غیر اتحادیه اروپا بوده است.

داده های UCAS نشان داد که تعداد دانشجویانی که از انگلستان مستقر شده اند 1.4 افزایش یافته است و این میزان رکورد ورود جوانان 18 ساله مقیم بریتانیا (37.9) است، این در حالی است که تعداد دانشجویان غیر اتحادیه اروپا نیز 5 درصد افزایش یافت.

Unite Students اعلام کرد که این موضوع بیش از جبران 56 درصدی کاهش دانشجویانی بود که تحت‌تاثیر محدودیت‌های مسافرتی Brexit و کووید19 قرار داشتند.

این شرکت می گوید همانطور که انتظار می‌رفت، تعداد بی‌سابقه‌ای از درخواست های دانشگاهی به جذب دانشجوی بیشتر تفسیر نشده بود.

این شرکت اعلام کرد که محدودیت های سفرهای بین المللی بر تقاضای چین تأثیر گذاشته است، جایی که تعداد بی سابقه ای از دانشجویان کارشناسی جدید هنوز رزرو نشده اند.

هزینه اجاره برای سال 21/2020 در حدود 96 درصد بود، البته بدون تأثیر تخفیف اجاره ای 10 هفته ای که برای ترم دوم به مشتریان ارائه می شد و بدون در نظر گرفتن 1٪ اجاره برای مدت زمانی که باید در نظر گرفته شود.

Unite Students اعلام کردد که از 30 سپتامبر سبد سهام آن به طور مستقل 2.8 میلیارد پوند ارزش گذاری شده است- که 1.1 درصد به صورت مشابه در طول سه ماهه افزایش یافته است.

به طور مشابه، سرمایه گذاری مشترک دانشجویان در لندن 3.7 درصد با ارزش 1.7 میلیارد پوند افزایش یافت.

به گفته آقای Smith: “چشم انداز قوی برای تقاضای دانشجویی وجود دارد که ناشی از رشد جمعیتی، افزایش نرخ مشارکت و افزایش تقاضا از بازارهای غیر اتحادیه اروپا است.

این امر نشان‌دهنده اعتماد ما به بهبود سریع درآمدها و بازده کل و ناشی از رشد اجاره پایدار، خط توسعه قابل‌توجه و فرصت‌های بیشتر برای استقرار سرمایه است.

Unite اعلام کرد با توجه به فعالیت‌های مداوم فروش و هدف قرار دادن دانشجویان بین‌المللی که ممکن است رسیدن آنها به انگلستان تا سال جدید و معرفی مجدد بیزینس‌های تابستانی در سال 2022 زمان‌بر باشد، سود سال 2022 کاهش خواهد یافت.

علاوه بر این، اعلام کرد که صرفه‌جویی در هزینه، منجر به سکونت کمتر خواهد شد.

پست قبلی
نخست وزیر اعلام کرد واکسن های فایزر در Swindon ساخته می شوند.
پست بعدی
برنامه کنترل ویروس کرونا برای ولز با دو سناریوی جدید در زمستان به روز شد.

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما