جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

مشکلات زنجیره تامین و افزایش هزینه‌ها، همچنان چالش هایی برای شرکت های فهرست شده در West Midlands ایجاد می‌کنند

کارشناسان EY-Parthenon معتقدند که شرکت های منطقه در سال 2022 همچنان با عدم اطمینان مواجه خواهند شد.

بر اساس تحقیقات جدید، سود شرکت های فهرست شده در West Midlands تقریبا 80 درصد در سال 2021 کاهش یافته است.

آخرین گزارش هشدار سود EY-Parthenon نشان داد که در سال 2021، 8 اخطار سود در این منطقه صادر شده که نسبت به 38 مورد در سال 2020، 79 درصد کاهش داشته است.

کارشناسان این شرکت خدمات مالی بر این باورند که در سال 2022 به دلیل مشکلات زنجیره تامین و کمبود مهارت‌های بالقوه، بیزینس‌ها در منطقه همچنان با عدم اطمینان مواجه خواهند شد.

Dan Hurd، رئیس بخش بازسازی EY در Midlands، گفت: «پس از یک دوره چالش برانگیز در سال 2020، تعداد هشدارهای سود صادر شده مشاغل فهرست شده در West Midlands در طول سال 2021 بسیار کاهش داشت.

علی‌رغم این کاهش، بیزینس‌هایی که در رایج‌ترین بخش‌های West Midlands مانند تولید فعالیت می‌کنند، به دلیل اختلالات پاندمیک جهانی و Brexit، دو سال گذشته دچار چالش‌های فراوانی شدند.

خرده‌فروشان و بخش ساخت‌وساز نیز در این دوره با مشکل مواجه شدند و بیزینس‌ها به دلیل مشکلات زنجیره تامین و کمبود مهارت‌های بالقوه همچنان با بلاتکلیفی مواجه خواهند شد.

آقای Hurd گفت: “در سطح ملی، بزرگترین محرک هشدارها در سال 2022، به احتمال زیاد افزایش فشارهای تورمی و تأثیر آن بر درآمدها است.

ما قبلا هشدارهای مربوط به افزایش قیمت انرژی را ثبت کرده‌ایم. نگرانی‌ شرکت‌ها از جمله کمبود نیروی کار و افزایش دستمزدها به‌ویژه در بخش لجستیک، گردشگری و مراقبت‌های بهداشتی از جمله خانه‌های سالمندان، بیشتر دیده می‌شود.

وی افزود: انتظار داریم در سال 2022 شاهد فعالیت‌های بازسازی بیشتری باشیم زیرا آخرین اقدامات حمایتی دولت از بین می‌رود و بیزینس‌ها نه تنها فشارهای اقتصادی و ساختاری، بلکه تمرکز فزاینده بر محیط‌ زیست، اجتماعی و حکمرانی (ESG) را احساس می‌کنند. توانایی ثابت کردن هدف و ارزش بلند مدت هرگز چندان حیاتی نبوده است.”

parments.com پست قبلی
یک زن لیدزی پس از ترک کارش، ۳ میلیون پوند در آمازون درآمد کسب کرد
پست بعدی
SWBC می‌گوید فروپاشی Midas می‌تواند به اقتصاد و بیزینس های منطقه جنوب غربی ضربه بزند

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما