جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

چه اتفاقی برای کارخانه موتور Ford در Bridgend می افتد؟

کارخانه موتور Ford در سه ماهه اول توسط CBRE به طور رسمی به بازار عرضه خواهد شد.

یکی از بزرگترین سایت های صنعتی ولز، کارخانه سابق موتور Ford در Bridgend، سه ماهه اول سال جاری، به طور رسمی وارد بازار خواهد شد.

شرکت خودروسازی Ford (FMC) اعلام کرد پس از اینکه در سپتامبر 2020 تولیدش متوقف شد و با از دست دادن بیش از 1000 فرصت شغلی، مالکیت آزاد سایت کارخانه 1.6 میلیون فوت مربعی توسط شرکت سرمایه گذاری و املاک تجاری CBRE به بازار عرضه خواهد شد.

مالکان جدید می‌توانند برای تغییر کاربری سایت و برای جذب مستاجران جدید در بخش‌هایی مانند صنعتی و لجستیک سرمایه‌گذاری کنند، جایی که تقاضا در ولز در حال افزایش است، اما کمبود کنونی سهام وجود دارد.

تعطیلی کارخانه موتور Fordدر Bridgend پس از 40 سال، ضربه بزرگی به بخش خودروسازی ولز بود. شرکت Ineos Automotive در همان سال، برنامه‌هایش برای کارخانه جدید در کنار کارخانه Ford و وعده سرمایه‌گذاری و ایجاد 500 شغل در سایت Brocastle متعلق به دولت ولز را رها کرد.

یکی از سخنگویان FMC گفت که آنها در حال حاضر در حال آماده سازی سایت برای فروش هستند و تعداد کمی از کارکنان در حال حاضر بر برچیده شدن نظارت دارند. این سخنگو گفت: “ما در حال استفاده مجدد یا فروش ماشین آلات هستیم و سایت را به حالت غیرفعال تبدیل می کنیم، به این معنی که برق نیز قطع می‌شود. تمرکز عمده بر بررسی دقیق زیست محیطی است. به اصطلاح فاز دو در حال آماده سازی است. در این مرحله به بررسی دقیق شرایط خاک و آب زیرزمینی می پردازیم تا استراتژی اصلاح را توسعه و اجرا کنیم.

آنها افزودند: “تیم املاک و مستغلات در حال حاضر در حال تجمیع کلیه اطلاعات مورد نیاز برای سایت به منظور آماده سازی مرحله بازاریابی آینده است.”

در مورد مالکیت آزاد این سایت، سازنده خودرو گفت که به دنبال فروش کامل کارخانه از کار افتاده است. سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: FMC با همه ذینفعان اعم از ذینفعان محلی و منطقه ای برای اجرای این رویکرد همکاری می کند و به ما این امکان را می دهد که طیف بسیار گسترده ای از طرف های علاقمند را از طریق کانال های مختلف و همچنین به طور خاص از طریق دولت ولز جذب کنیم.”

اگرچه این سایت هنوز به طور رسمی به بازار عرضه نشده، اما در حال حاضر مشتاقان زیادی را در بازار به خود جلب کرده است.

Neil Francis، رئیس بخش لجستیک و صنعتی در دفتر سازمان مشاور مالی جهانی، Knight Frank، گفت در حال گفتگو با تعدادی از شرکت‌هایی است که علاقمند به خرید زمین در کارخانه سابق خودرو هستند.

به دنبال تقاضای شدید برای فضای صنعتی در ولز که در گزارش اخیر Knight Frank برجسته شده نشان می‌دهد 1.84 میلیون فوت مربع از واحدهای صنعتی و بیشتر در سه ماهه چهارم سال 2021 معامله شده است.

در سه ماهه پایانی شاهد افزایش مالکیت صنعتی بیش از 50000 فوت مربع در ولز بودیم که به 3.49 متر مربع رسید – از 2.74 متر مربع فوت مربع در سال 2020 و 2.5 برابر میزان معامله در سال 2019.

 قبل از بازاریابی رسمی، تا کنون بیش از 30 درخواست از انواع سازمان ها دریافت کرده است.

سخنگوی دولت ولز گفت: «دولت ولز به ایجاد سایت Ford Bridgend برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری داخلی ادامه می‌دهد. ما همچنین کمک می‌کنیم تا درخواست‌های طرف‌های علاقمند به شرکت تابعه Ford Motor، Ford Land، مرتبط شود.”

پست قبلی
بخش گردشگری و خدمات به فعالیت می‌پردازد، اما چالش هایی در آینده وجود دارد
پست بعدی
آیا برای مرحله بعدی قوانین Brexit از اول ژانویه 2022 آماده هستید؟

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما