جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

فرنچایز آزمایشی یا پایلوت

فرنچایز آزمایشی (pilot franchise) ایده بسیار خوبی برای صاحب امتیازان است که قبل از تعهد به فرانشیز کردن بیزینس، آن را انجام دهند. قبل از تصمیم‌گیری در مورد ارزش سرمایه گذاری برای گسترش بیزینس، به صاحب امتیاز  اجازه می دهد تا مدل بیزینس و ویژگی های آن را ارزیابی کند.

با اجرای یک فرنچایز آزمایشی، صاحب امتیاز  می تواند قابلیت اجرای مفهوم و سیستم فرانشیز خود را ثابت کند. بهتر است که فرنچایز آزمایشی متعلق به شرکت باشد. ضروری است که پایلوت تا آنجا که ممکن است با همان سیستم غیرمتمرکز کار کند که در نهایت برای شعبه های دارای حق امتیاز به کار گرفته می شود.

قرارداد فرانشیزی در مورد ایجاد یک روش ساده، آسان و آزمایش شده برای یادگیری و انجام یک تجارت است. صاحب امتیاز  باید بتواند نشان دهد که آن بیزینس را برای مدت زمان کافی و در مکانی به صورت سودآور اداره کرده تا کسی را بپذیرد و تشویق کند که در آن سرمایه گذاری کند.

این فرنچایز آزمایشی، صاحب امتیاز  را قادر می سازد تا عواملی که اساس تخصص و دانش را به گیرنده امتیاز منتقل کند، مانند نوع و اندازه مکان، تجهیزات مورد نیاز، روش های عملیاتی و الزامات بازاریابی و مالی.

اجرای موفقیت آمیز فرنچایز آزمایشی برای آماده سازی بسته پکیج فرنچایز ضروری است. تجربه به‌دست‌آمده در راه‌اندازی و اجرای پایلوت، مبنایی را فراهم می‌کند که عناصر بر اساس آن ساختار می‌یابند.

پست قبلی
طبق نتیجه نظرسنجی‌ها، تنها نیمی از جمعیت انگلستان، ولز را مکان خوبی برای تجارت می‌دانند
پست بعدی
طرح‌هایی برای آوردن اولین کارخانه هیدروکسید لیتیوم بریتانیا به Teesside Freeport

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما