جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
استخدام شرکت آلمانی

HelloFresh شروع به جذب حداکثر 450 نفر در Derby می کند

این شرکت آلمانی سال گذشته با بیش از 20000 کارمند، بیش از یک میلیارد باکس غذا با درآمد بیش از 6 میلیارد یورو را تحویل داد.

HelloFresh شروع به جذب نیرو در مرکز توزیع کیت غذای جدید خود در Derby کرده است.

بیزینس مواد غذایی تازه که منوهایی با پخت آسان برای مشترکین فراهم می کند، با خدمات رشد اقتصادی شورای شهر دربی همکاری کرده تا افرادی را برای کار در مرکز جدید خود پیدا کند، که در نهایت تا 450 نفر را استخدام خواهد کرد.

این مرکز توزیع به نام ” The Orchard” قرار است در بهار امسال در سایت SmartParc SEGRO Spondon افتتاح شود.

HelloFresh در سال 2011 در برلین تأسیس شد و سال گذشته بیش از یک میلیارد باکس غذا را در بیش از 15 کشور در سه قاره تحویل داد. این شرکت در سال 2021 بیش از 6 میلیارد یورو درآمد داشت و بیش از 20000 نفر را استخدام می کند.

مشتریان می توانند هر هفته انواع وعده های غذایی مانند هات پات مرغ و قارچ، کوفته گیاهی و لینگوین، سالاد بلغور میگو و نخود و برگر گوشت خوک پنیری BBQ سفارش دهند. تمام مواد تشکیل دهنده در یک باکس با راهنمای دستور العمل آن موجود است.

این اولین بیزینسی است که به پردیس جدید تولید و توزیع مواد غذایی با فناوری پیشرفته و در سایت سابق Celanese بریتانیا نقل مکان کرد.

Laurent Guillemain، مدیر اجرایی HelloFresh انگلستان گفت: «ما واقعا از افتتاح The Orchard، مرکز توزیع جدید خود در Derby خوشحالیم و همسایگان خوبی خواهیم بود و از جامعه محلی حمایت می کنیم. در حال حاضر صدها شغل عملیاتی، توزیعی و مدیریتی در دسترس است.»

سمت‌ها شامل انبارداران و بسته‌بندی مواد غذایی تا پست‌های نظارتی می‌شود و به گفته HelloFresh، بسیاری از موقعیت‌ها نیاز به تجربه داشته یا بدون تجربه نیز امکان فعالیت امکان پذیر هست و مزایای کارکنان شامل تخفیف باکس غذا و صبحانه رایگان برای کارکنان شاغل در دفتر می شود.

HelloFresh اخیرا اعلام کرد که قصد دارد سرمایه گذاری سالانه در ظرفیت، زیرساخت ها و توسعه محصول را در سال جاری به بیش از 450 تا 550 میلیون یورو (375 میلیون تا 460 میلیون پوند) دو برابر کند تا به هدف میان 10 میلیارد یورویی (8.3 میلیارد پوند) برسد.

امید است که پردیس غذایی SmartParc به عنوان یک پردیس تولید و توزیع مواد غذایی کم کربن ساخته شود و در نهایت بتواند برای حدود 5000 نفر کار کند.

فرصت های شغلی منچستر پست قبلی
ایجاد 1200 فرصت شغلی توسط EY ، که بیش از دوبرابر تعداد نفرات حاضر در منچستر است
خرید رستوران در انگلیس پست بعدی
چرا باید به سرمایه گذاری در یک فرنچایز غذا توجه داشته باشید؟

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما