جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
اخبار انگلستان

رستورانهای زنجیرهای مرغ سوخاری آمریکایی Popees در حال برنامه ریزی برای 600 شغل برای شش مکان جدید در بریتانیاست

مدیریت می خواهد صدها سایت دیگر را در یک دهه آینده در مراکز خرید، خیابان های مهم و کیوسک های رستورانیِ سر – راهی باز کند.

زنجیره مرغ سوخاری آمریکایی در حال برنامه ریزی برای ایجاد 600 شغل در شش رستوران جدید است و می گوید هزاران شغل دیگر در سال های آینده ایجاد خواهد شد.

Popees اعلام کرده که قصد دارد در Nottingham، Gateshead، Oxford، Brighton، Ealing و Reading رستوران باز کند و به 3600 رستوران خود در سراسر جهان اضافه کند.

مدیریت می‌گوید که می‌خواهد صدها سایت دیگر را در یک دهه آینده در مراکز خرید، خیابان‌های بزرگ و کیوسک های رستورانیِ سر – راهی در بریتانیا باز کند و هزاران پست دیگر ایجاد کند.

این بیزینس در سال 1972 در New Orleans تأسیس شد و نوامبر گذشته در Stratford به بریتانیا نقل مکان کرد، به‌علاوه آشپزخانه‌های تحویل در مناطقی مانند Bermondsey، Maida Vale و  Whitechapel ساکن شدند. سایت جدید Chelmsford در این ماه افتتاح و رستوران Romford در ماه جولای افتتاح شد.

Tom Crowley، مدیر اجرایی Popeyes UK، گفت: «این زمان بسیار هیجان‌انگیزی برای این برند است، و ما برنامه‌های بزرگ‌تری را در دست اجرا داریم، در حال حاضر تمرکز زیادی را به راه‌اندازی کیوسک های رستورانیِ سر – راهی اختصاص می‌دهیم.

تسریع استراتژی رشد بریتانیا به این روش ما را قادر می سازد تا مشاغل مورد نیاز برای اقتصاد گردشگری را فراهم کنیم.

در سراسر این شش سایت، ما انتظار داریم 600 فرصت شغلی را فراهم کنیم، و ما در حال حاضر چشم به راه مکان های بعدی خود و اطلاعیه های قریب الوقوع هستیم.

بریتانیا یازدهمین بازار جدید Popeyes در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا است، جایی که این زنجیره در حال حاضر صدها سایت جدید خود را افتتاح کرده است.

رستوران جدید Nottingham در خیابان Upper Parliament خواهد بود، در حالی که سایت Gateshead در Metrocentre است.

اخبار-انگلیس پست قبلی
Spirax Sarco در مذاکرات انحصاری شرکت فرانسوی Vulcanic را خریداری می‌کند
اخبار انگلستان پست بعدی
شرکت Aviation که کابین هواپیماهای ایرباس و بوئینگ را می سازد سقوط کرد

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما