جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
خرید-فرنچایز اروپا

زنان و فرنچایز: طوفانی عالی برای موفقیت در آینده

زنان بیشتر و بیشتری به صنعت فرنچایز می پیوندند. در یک مقاله دکتر EWIF، Helen Mansfield، افکار خود را اینگونه به اشتراک می گذارد که چرا ترکیب زنان و فرنچایز طوفانی عالی برای موفقیت آینده فرنچایز است.

اخیرا مقاله ای توسط یکی از برترین شرکت‌های حسابداری بریتانیا منتشر شده که به زنان می‌گوید چگونه خود را اصلاح کنند تا در محل کار مردانه قرار بگیرند. هنوز هم چنین ایده‌هایی در عرصه کسب‌وکار مدرن شگفت‌آور است. واضح است که ما زنان دارای مهارت ها و استعدادهای خود هستیم که منجر به موفقیت حرفه ای می شود. هیچ “تثبیتی” مورد نیاز نیست.

گزارش های اخیر نشان می دهد که مشاغل تحت رهبری زنان به طور قابل توجهی کمک کننده بوده‌اند:

  • طبق اعلام فدراسیون مشاغل کوچک، مشاغل متعلق به زنان 105 میلیارد پوند GVA به اقتصاد بریتانیا در سال 2018 کمک کردند. افزایش 40 درصدی از سال 2012.
  • تحقیقات انجام شده توسط موسسه خیریه Founders4Schools نشان داد که مشاغل تحت رهبری زنان در سال 2018 به گردش مالی 27.3 میلیارد پوندی به اقتصاد بریتانیا کمک کردند.
  • همین گزارش در سال 2018 نیز یافت شد:
  1. 44 درصد از مشاغل تحت رهبری زنان با نرخ 20 درصد رشد کردند.
  2. 21 درصد با نرخ باورنکردنی بیش از 50 درصد رشد کردند.
  • گزارش Rose2019 نشان می‌دهد که اگر زنان به میزان مردان، کسب‌وکارهای جدید را راه‌اندازی کرده و مقیاس‌بندی کنند، چگونه می‌توان تا 250 میلیارد پوند GVA به اقتصاد بریتانیا اضافه کرد.

وقتی صحبت از زنان شاغلی می شود که شغل خود را برای بچه دار شدن از دست می‌دهند، محققان دریافتند:

  • تنها 27.8 درصد، سه سال پس از زایمان مشغول به کار تمام وقت یا خویش‌فرما هستند، در مقایسه با 90 درصد از پدران جدید.
  • 26 درصد از مردان پنج سال پس از زایمان به شغل بهتری ارتقا یافتند یا به شغل بهتری منتقل شدند، در مقایسه با تنها 13 درصد از زنان.

یافته‌های این‌چنینی نشان می‌دهد که زنان همچنان از نظر اقتصادی رنج می‌برند و اغلب حتی در قرن بیست و یکم در محل کار «مشکل دارند».

با این حال، در صنعت فرنچایز، شاهد افزایش بی سابقه تعداد زنانی بوده ایم که کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند. بر اساس نظرسنجی bfa NatWest Franchise 2018، 37٪ از فرنچایزرهای جدید زن بودند. همانطور که تحقیقات دانشگاه های Bristol/Essex نشان داد، 54 درصد از زنانی که شغل مطمئن را ترک کردند، برای تعادل بهتر بین کار و زندگی این کار را انجام دادند.

بنابراین، به‌عنوان یک صاحب بیزینس، چرا باید گام‌های جدی برای جذب فرانچایزر زن در شبکه‌های خود بردارید (اگر قبلا این کار را نکرده‌اید)؟ ما این سوال را برای اعضای خود مطرح کردیم و دلایل زیر را ارائه دادند:

  • «زنان در پوشیدن بسیاری از کلاه‌ها و توپ‌های شعبده‌بازی فوق‌العاده هستند: مهارت‌هایی که برای اداره بیزینس شما بسیار مورد نیاز است. طبق تجربه ما در Little Voices، زنان دوست دارند با دیگران کار کنند و بخشی از یک شبکه باشند. آنها ممکن است از ریسک کردن بترسند، اما فرنچایز آنها را پشتیبانی می کند تا ریسک حساب شده ای را بپذیرند.» Jane Maudsley, Little Voices
  • «در InXpress، ما اهمیت داشتن یک شبکه متعادل را می دانیم. اگرچه صنعت حمل و نقلی که ما در آن فعالیت می کنیم وجود «مرد» یک معیار سنتی است، اما ما تعدادی فرنچایزر زن موفق داریم. ما بر این باوریم که تشویق زنان بیشتر به شبکه کمک می‌کند تا تعادل را به شیوه‌ای مثبت تضمین کنیم. فرنچایز برای زنان بسیار مناسب است، به خصوص در مورد انعطاف پذیری و فرصت های پشتیبانی شده.» Mel Spencer, InXpress
  • ما از فرنچایزهای خود حمایت می کنیم تا با ایجاد روابط کاری مثبت، نشان دادن سطوح قوی همدلی با مشتریان آسیب پذیر و نشان دادن مهارت های عالی تیم سازی، رشد کسب و کار خود را بیشتر کنیم. نمایندگی30% فرنچایزها توسط زنان برای ما بسیار کم است، ما همچنان به طور فعال زنان را هدف قرار خواهیم داد زیرا می دانیم که آنها فرنچایزرهای فوق العاده ای هستند، و می خواهیم به شکستن موانعی که می توانند مانع تبدیل شدن آنها به رئیس خود شوند کمک کنیم. Kate Dilworth, Right at Home
  • همانطور که ضرب‌المثل آفریقایی می‌گوید: «اگر مردی را تربیت کنی، فردی را تربیت می‌کنی، اما اگر زنی را تربیت کنی خانواده (ملت) را تربیت می‌کنی.» زنان استعداد، بینش، انگیزه و مراقبت زیادی را وارد تجارت می‌کنند و حلال مشکلات نیز هستند. Sarah Cressall, Creation Station
  • زنان دارای ویژگی‌های رهبری درونی هستند که هنگام خانه‌سازی و تشکیل خانواده آشکار می‌شوند، بنابراین این مهارت‌های طبیعی می‌توانند به خوبی برای اداره یک بیزینس یا فرنچایز منتقل شوند.»
کارخانه نیسان پست قبلی
در آستانه تولید خودروهای الکتریکی جدید، 300 شغل جدید در کارخانه شمال شرق Nissan ایجاد شد
فرنچایز کامپیوتر پست بعدی
چرا فرنچایز کامپیوتر بهترین فرصت کاری برای بیزینس خانگی است

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما