جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
مراحل خرید فرنچایز

5 مرحله آسان خرید فرنچایز (مراحل خرید فرانچایز)

5 مرحله آسان خرید فرنچایز

محبوبیت فرنچایزها طی سال های گذشته به شدت افزایش یافته و حالا شاید بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری به نظر برسد. اگر چنین احساسی دارید، مراحل خرید فرانچایز را در این مقاله، به شما اطلاع خواهیم داد. امیدواریم که این اطلاعات به تحقیقات مداوم شما کمک کند تا فرنچایز ایده آل خود را پیدا کنید، بنابراین بیایید شروع کنیم.

مرحله 1: یک فرنچایز را در صنعتی که واقعا به آن علاقه دارید انتخاب کنید.

این یک واقعیت ثابت شده است که وقتی مردم از کاری که انجام می دهند لذت می برند، بیشتر تلاش خواهند کرد. به همین دلیل خرید فرنچایز در صنعتی که به آن علاقه دارید، بخش مهمی از موفقیت بالقوه شما به عنوان یک فرنچایز است، به یاد داشته باشید که یک فرنچایز یک تعهد طولانی‌مدت بوده و نیازمند تلاش ریادی است، کند. اطمینان حاصل کنید که در یک فرنچایزی سرمایه گذاری می‌کنید که به آن علاقه دارید، همچنین یک مزیت بزرگ برای سبک زندگی شما خواهد بود زیرا این کار به نظر یک کار طاقت فرسا نخواهد بود و ایده یک بیزینس طولانی‌مدت را هیجان انگیزتر می کند.

مرحله 2: فرنچایزی را پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد.

بسیار مهم است که بودجه خود را بیش از حد برآورد نکنید. شما باید در مورد میزان سرمایه ای که می‌توانید در یک فرنچایز سرمایه گذاری کنید واقع بین باشید. البته، گزینه های زیادی در مراحل خرید فرانچایز مانند وام وجود دارد، وام دهندگان ترجیح می دهند وام را به شخصی دهند که در یک فرنچایزسرمایه گذاری می کند، زیرا سابقه موفقیت آمیز بودن آن ثابت شده، اما بهتر است آنچه در توان شما هست را بپردازید و سرمایه گذاری کنید تا وام هنگفتی بگیرید. اگر سرمایه زیادی برای سرمایه گذاری در یک فرنچایز ندارید، خرید یک فرنچایز کم‌هزینه را در نظر بگیرید. گاهی اوقات می توان این مشاغل را با حداقل 10000 پوند خریداری کرد. این فرصت‌ها برای هر کسی که بودجه کمی دارد عالی است، و آنها می‌توانند بازده سریع‌تری را ببینند، زیرا هزینه‌های این استارت‌آپ‌ها به طور قابل‌توجهی کمتر از سایر فرنچایزهاست.

مرحله 3: فهرستی کوتاه از فرنچایزهایی که به آنها علاقه دارید تهیه کنید.

هنگامی که چند فرنچایز مورد علاقه را پیدا کردید، فهرستی از ده فرنچایز مختلف تهیه کنید. به این ترتیب، می‌توانید مراحل خرید فرانچایز را بررسی کنید تا ببینید آیا این فرصت تجاری ایده‌آل شما خواهد بود یا خیر. به این ترتیب، جستجوی خود را محدود خواهید کرد و می توانید بررسی های لازم را انجام دهید که کدام فرنچایز برای شما مناسب است. یک راه عالی این است که نقاط قوت و ضعف بالقوه هر فرنچایز را بیابید تا در مورد فرصتی که می‌خواهید دنبال کنید، تصمیمی آگاهانه بگیرید.

مرحله 4: حتما فرآیند استخدام کامل فرنچایزر را دنبال می کنید.

شاید فکر کنید برخی از فرنچایزها ممکن است فرآیند استخدام پیچیده ای داشته باشند، به یاد داشته باشید که فرنچایز دهنده باید بداند که شما کاملا متعهد هستید، و همچنین آنها این کار را به نفع شما انجام می دهند، نه فقط برای خودشان، زیرا اکثر فرنچایزها به این کار افتخار می کنند، برندی که آنها ایجاد کرده‌اند و می‌خواهند همه فرنچایزهایشان به موفقیت برسند، به همین دلیل است که گاهی اوقات برای یافتن افراد مناسب برای گسترش برند در مناطق محلی خود از طریق بیزینس فرانشیز، یک فرآیند استخدام طولانی نیاز است.

مرحله 5: برای انجام کارهای سخت یا ادامه دادن آماده باشید.

اگر چه بیزینس فرنچایز خود را دارید، اما بدیهی است که باید آماده باشید تا کار سختی انجام دهید. اما شاید تعجب کنید که بیشتر صاحبان بیزنس‌های فرنچایز جدید فکر می کنند که همه کارها برای آنها انجام می شود زیرا که در یک فرنچایز سرمایه گذاری کرده اند. متأسفانه، این امر در مورد هیچ کسب و کاری، اعم از فرنچایز یا استار‌ت‌اپ، صدق نمی کند. بنابراین باید آماده باشید تا کار سخت را انجام دهید. البته، انجام کارهای یک فرنچایز آسان‌تر از یک استارتاپ است، زیرا مزایای خاص خود را دارد، مانند پشتیبانی، آموزش، و دسترسی به یک نام تجاری قابل اعتماد. اما این مثال‌ها به این معنا نیست که نیازی به کار سخت نیست، اگرچه مراحل خرید فرانچایز و در کل خرید فرنچایزها نسبت به استارت‌آپ‌های مستقل بیشتر موفقیت به همراه دارد.

دریافت نمایندگی از اروپا پست قبلی
🎖️ دریافت نمایندگی از اروپا ⭐ اخذ نمایندگی از شرکت های خارجی
سرمایه گذاری در فرانچایز پست بعدی
آیا فرنچایزها، سرمایه گذاری خوبی هستند؟

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما