جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
خرید-فرانچایز

اگر نمی توانید فرنچایزمناسبی پیدا کنید، این مطلب را بخوانید

خرید فرنچایز

اگر به دنبال خرید فرنچایز هستید، بدون شک به دنبال بهترین فرصت‌های فرانچایز در جهان هستید! ممکن است به نظر برسد که گزینه‌های بی‌پایانی وجود دارد و در جستجوی اولیه احتمالا بیشتر سؤال می‌پرسید و به این ترتیب به جای خرید ناگهانی، یک خرید «با احتیاط» انجام می‌‌دهید، بنابراین، وقت خود را صرف این جستجو کرده کنید، تمام حقایق را دریافت کنید و در زمان مناسب تصمیم آگاهانه‌ای بگیرید.

هنگام خرید فرنچایز شرایط خود را در نظر بگیرید، هزینه ای که دارید، کدام بخش بیشتر مورد علاقه شماست و هرگز تصور نکنید که به یک فرنچایز خاص تعلق دارید شاید اینگونه نباشد و مناسب افراد دیگر باشد.

 خرید فرنچایز یک خرید موفق در نظر گرفته شده است

بیطرفانه باید بگوییم یک فرنچایز نسبت به هر فرمت تجاری دیگری شانس موفقیت بسیار بیشتری دارد، که این مورد از یک مطالعه مستقل در چند سال پیش ثابت شد، که گزارش داد بیش از 90٪ از مشاغل فرنچایز در مقایسه با 40٪ از بیزینس‌های مستقل که بیش از دو سال دوام نمی آورد، عملکرد بهتری دارند؛ اگرچه این گزارش کوتاه نشان نمی دهد که همه باید به دنبال خرید یک فرنچایز باشند، در واقع، فرنچایز برای همه مناسب نیست!

فرنچایز شانس شما را برای موفقیت در کسب و کار افزایش می دهد

هنگامی که به فرنچایز های بالقوه خود نگاه می کنید، با جستجوی مواردی شروع کنید که واقعا به خدمات یا محصولی که آنها ارائه می دهند علاقمند هستید، به این ترتیب، شانس به کارگیری حداکثر تلاش برای انجام کار با نام تجاری یا سیستم بسیار بیشتر است. این روشی برای داشتن یک کسب و کار موفق است! آیا شما هم باور دارید که می‌توانید فرنچایز را اداره کنید و سیستم‌ها را دنبال کنید؟ از این گذشته، کار سخت قبلا انجام شده و شما باید راه اثبات شده ای را دنبال کنید…

ممکن است برای شما تعجب‌آور باشد، اما فرنچایزها به ندرت به دنبال توانایی مالی فردند، در عوض آنها به دنبال “بهترین گزینه مناسب” هستند، بنابراین لطفا این ذهنیت را نداشته باشید که فقط یک فرنچایز بخرید. ممکن است در نهایت بسیار ناامید شوید!

فرنچایزها در جستجوی بهترین افراد مناسب هستند

خرید فرانچایزهمچنین یک تعهد بلند مدت بوده و یک دوره 5 یا 10 ساله قابل تمدید است، اما گزینه هایی در میان مدت وجود دارد که ممکن است در صورت نیاز از آن خارج شوید که عبارتند از: آیا قصد دارید در خانه فعلی خود بمانید، بودجه شما چقدر هست، آیا می توانید گسترش دهید، آیا خانواده شما از شما حمایت می کنند؟ مطمئنا گرینه‌های زیاد دیگری نیز وجود خواهند داشت!

بپرسید که هزینه‌ فرنچایز شامل چه مواردی می‌شوند

 ممکن است تعجب کنید که چرا باید چنین هزینه‌ای برای خرید فرنچایز بپردازید، و مخصوصا برای فرنچایزهایی با فروشگاه‌های فیزیکی باید وجوه قابل توجهی را به سهام و تجهیزات اختصاص دهید! هر فرنچایز دهنده به دنبال جبران هزینه ها است، اما این تنها شروع کار است، هزینه دیگر برای تعهدات پشتیبانی مستمری است که آنها به شما می دهند که اغلب از یک دفتر مرکزی بوده و البته باید پرداخت شود! حوزه‌های بسیاری وجود دارد که باید در نظر بگیرید و در این گزارش کوتاه نمی‌گنجند، با این حال، این سوال را بپرسید که در ازای پرداخت هزینه‌ها چه چیزی دریافت می‌کنید، و از پاسخ متعجب خواهید شد که چه هزینه‌هایی متحمل خواهید شد.

کل هزینه یک فرنچایز را در نظر بگیرید

درست مانند هر کسب و کاری، یک فرنچایز برای تداوم به سرمایه در گردش و جریان نقدی نیاز دارد، آیا در محافل تجاری به خوبی شناخته شده است! بسیاری از مشاغل سودآور وجود دارند که نمی توانند دوام بیاورند، نه به این دلیل که آنها سودآور نیستند، بلکه به این دلیل که نقدینگی آنها تمام می شود، و در هنگام خرید یک فرنچایز بسیار به این مورد باید توجه کرد. به ندرت این موقعیت پیش می‌‌آید که یک فرنچایز بخرید، در را باز کنید و سپس انتظار سیل کسب و کار جدید را داشته باشید. در عوض، برنامه‌های بازاریابی هزینه دارند، توسعه کارکنان مجددا مبتنی بر هزینه بوده، هزینه کالاها یا خدماتی که برای فروش و ایجاد نیاز دارید و سپس هزینه های ثابت و متغیر دیگری وجود دارد که باید قبل از اینکه حتی به دریافت حقوق یا سود خود باشید، در مورد آنها فکر کنید!

برای برای خرید فرنچایز، به شما کمک می‌شود

مشاوران فرنچایز خاصی برای یافتن و ایمن کردن فرنچایز وجود دارند، مزایای زیادی برای شما وجود دارد زیرا اغلب مشاوران فرنچایز توسط اپراتورهای فرنچایزی که به دنبالش هستید منصوب می‌شوند و حقوق دریافت می‌کنند و تقریبا هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت.

امیدواریم خیلی زود شاهد پیوستن شما به دنیای فرنچایز باشیم!

برچسب ها:
نمایشگاه فرانچایز لندن پست قبلی
نکات مهم برای بهره مندی بیشتر از نمایشگاه فرانچایز لندن
چک لیست فرانچایز پست بعدی
مراحل انتخاب دریافت کننده فرانچایز (چک لیست فرانچایز)

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما