جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
اخبار انگلیس

شرکت حقوقی سهامی خاص در سال ۲۰۲۳ M&A بیشتری را هدف قرار می‌دهد

شرکت حقوقی سهامی خاص در سال ۲۰۲۳ M&A بیشتری را هدف قرار می‌دهد

Stowe Family Law، یک شرکت حقوقی متخصص خانواده مستقر در لیدز که توسط شرکت سهام خصوصی Livingbridge حمایت می‌شود، گفته است پس از تکمیل اولین خرید خود در سال گذشته، معاملات M&A بیشتری را در سال 2023 هدف قرار خواهد داد.

این شرکت که در سال 1982 تاسیس شد و در سال 2017 از Livingbridge حمایت شد، شرکت حقوقی Chapman Pieri مستقر در لندن را در آوریل 2022 خریداری کرد و اکنون در تلاش است تا خریدهای تکمیلی بیشتری را در سال 2023 شناسایی کند.

Ken Fowlie، رئیس Stowe Family Law، اظهار داشت: «در سال 2022، شرکت اولین خرید خود را تکمیل کرد و با شرکت London family law، Chapman Pieri، نیروهای خود را ادغام کرد.»

به دنبال ادغام موفقیت‌آمیز Chapman Pieri، این شرکت با سهامداران کلیدی خود کار می کند و Springboard Corporate Finance به آنها توصیه می‌کند تا فرصت‌های بیشتر را در سال 2023 با شرکت‌های حقوقی متخصص خانواده تجربه کند.

این شرکت در طول سال ۲۰۲۱ با افتتاح ۱۶ دفتر جدید و افزایش گردش مالی خود از ۱۴.۱ میلیون دلار در سال قبل به ۱۷.۵ میلیون دلار رسید، در حالی که زیان پس از مالیات خود را از ۵.۰۱ میلیون دلار به ۷۴.۷۴ میلیون دلار کاهش داد. در طول سال مالی جاری، شرکت توسعه بیشتری یافته است و پنجاه و نهمین دفتر خود را در ماه گذشته افتتاح کرد.

علاوه بر M&A و رشد ارگانیک، توسعه شرکت با سرمایه‌گذاری قوی در فناوری اطلاعات، بازاریابی، زیرساخت‌های مراقبت از مشتری و مدیریت پرونده پشتیبانی شده است.

Ken Fowlie اظهار داشت: « در سال‌های اخیر، گردش مالی شرکت بیش از 25 درصد سالانه رشد داشته است. این رشد با به دست آوردن سهم در بازارهای موجود و با گسترش دامنه دسترسی شرکت به شهرها و شهرهای جدید حاصل شده است. از سال 2020، نزدیک به 40 دفتر جدید این شرکت در سراسر انگلستان و ولز افتتاح شده است.

با حمایت Livingbridge Private Equity و وام دهندگان ما Virgin Money، این شرکت سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در زمینه افراد، فناوری و بازاریابی دیجیتال انجام داده است که هر یک از رشد و عملکرد شرکت پشتیبانی می‌کنند.

888-holdings-confirms-advanced-discussions-to-acquire-william-hills-european-business پست قبلی
تأیید 888 Holding برای «مذاکرات پیشرفته» و به دست آوردن بیزینس اروپایی William Hill
reach-launches-new-initiative-help پست بعدی
ابتکار عمل جدید Reach برای کمک به بیزینس‌ها در پذیرش چالش های سال ۲۰۲۳

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما