جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
reach-launches-new-initiative-help

ابتکار عمل جدید Reach برای کمک به بیزینس‌ها در پذیرش چالش های سال ۲۰۲۳

ابتکار عمل جدید Reach برای کمک به بیزینس‌ها در پذیرش چالش های سال ۲۰۲۳
Make It Happen مشاوره بازاریابی رایگان و پیشنهادات تبلیغاتی ویژه را به SMEها ارائه میدهد!

طرحی که باهدف کمک به بیزینس‌ها در مواقع چالش برانگیز طراحی شده است، توسط صاحب برند خبری ملی و منطقه ای رونمایی شد.
Reach، ناشر این وب‌سایت و ده‌ها سایت خبری دیگر در سراسر بریتانیا، Make It Happen را راه‌اندازی کرده است تا به کسب‌وکارها کمک کند در شرایط جوی کنونی خود را به مؤثرترین شکل ممکن بازاریابی کنند.
امکان دسترسی رایگان به منابع بازاریابی متنوع در قالب ویدیوهای آماده، راهنماهای قابل دانلود، اپیزودهای پادکست و وبلاگ ها، پوشش موضوعاتی که به صاحبان بیزینس دانش بیشتری می دهد تا بازاریابی دیجیتال خود را به سطح بعدی برسانند.
همچنین از بیزینس‌ها دعوت می شود تا از تخفیف های قابل توجه برای راه حل های تبلیغاتی از جمله بازاریابی محتوا، تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات فرامحلی و ساخت ویدیو استفاده کنند. این پیشنهادهای ویژه به شرکت های کوچک و متوسط کمک خواهد کرد تا بودجه خود را زمانی که صرفه جویی بیش ترین اهمیت را دارد، افزایش دهند.
Jim Brinkley، مدیر منطقه‌ای Reach، در مورد این راه‌اندازی گفت: « در Reach، ما مفتخریم که در طول سه سال گذشته از هزاران کسب‌وکار بریتانیایی پشتیبانی کرده‌ایم، و با ارائه مشاوره در مورد چگونگی توسعه استراتژی‌های بازاریابی خود، همراه با صرفه‌جویی در تبلیغات به ارزش میلیون‌ها پوند، به آنها کمک کرده‌ایم تا از آن ایام سخت گذر کنند.
اکنون، از آنجایی که افزایش هزینه‌های زندگی بر هزینه‌های مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد، ما Make It Happen را راه‌اندازی کرده‌ایم تا به کسب‌وکارها در پذیرش چالش‌های سال 2023 کمک کنیم.
این اقدام در راستای به اشتراک گذاری مشاوره های تخصصی بازاریابی، حمایت و صرفه جویی در هزینه های بیزینس‌ها انجام می شود. ما همچنان متعهد به کمک بیزینس‌ها برای رونق در زمان‌های چالش‌برانگیز هستیم و مشتاقانه منتظر همکاری با آن‌ها هستیم تا در سال 2023 این اتفاق بیفتد.»

اخبار انگلیس پست قبلی
شرکت حقوقی سهامی خاص در سال ۲۰۲۳ M&A بیشتری را هدف قرار می‌دهد
almost-a-quarter-launch-businesses-with-a-sale-in-mind پست بعدی
تقریبا یک چهارم کسب و کارها را به منظور فروش راه‌اندازی می‌شوند

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما