جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
almost-a-quarter-launch-businesses-with-a-sale-in-mind

تقریبا یک چهارم کسب و کارها را به منظور فروش راه‌اندازی می‌شوند

تقریبا یک چهارم کارآفرینانی که بیزینس خود را راه اندازی می کنند، این کار را با هدف فروش بیزینس خود در آینده انجام می دهند. این امر براساس مطالعه جدید سرویس برنامه‌ریزی مالی بیزینس به نام Jazoodle انجام شده است.
در این گزارش آمده است که ۲۳ درصد از کسانی که شرکت های خود را راه اندازی می کنند، خروج را به عنوان هدف اصلی بیان کرده و ۸۳ درصد از این افراد ادعا می کنند که فروش با سود، انگیزه اصلی آن‌ها است.
در این مطالعه از تقریباً 1000 کارآفرین در مورد تاریخچه راه اندازی و انگیزه آنها برای راه اندازی بیزینسشان سؤال شد. حدود ۶۲ درصد از کسانی که درخواست داده‌اند گفتند که بین یک تا سه بیزینس را راه اندازی کرده اند، در حالی که ۲۳ درصد از آن ها از استارتاپ های گذشته عقب بوده اند و ۱۵ درصد بیش از هفت بیزینس راه اندازی کرده اند.
دو دلیل به‌عنوان پاسخ‌های برتر در مورد علت راه‌اندازی این بیزینس‌ها مورد سؤال قرار گرفت. برای 35 درصد پاسخ‌دهندگان رایج‌ترین پاسخ «این یکی از علایق من بود» بوده و در عین حال «می‌دانستم در نهایت فروش خوبی خواهد داشت و خروج را در ذهن داشتم» برای 23 درصد بهترین گزینه بود.
هر یک از کارآفرینانی که از آن‌ها سوال شد، می گفتند کاش قبل از فروش، راه دقیقی برای دانستن ارزش بیزینس خود داشتند و بیش از نیمی از آن‌ها می گفتند که هیچ راه واقعی برای دانستن ارزش کسب وکار خود ندارند.
این مطالعه نشان می دهد که فروش یک بیزینس برای کسب سود، هدف اصلی بسیاری از افراد هنگام راه اندازی یک شرکت در وهله اول است. با این حال، عاقلانه است قبل از اینکه بیزینس خود را برای فروش آماده کنید، تکالیف خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که راهی برای تثبیت ارزش بازار و رسیدن به قیمت منصفانه دارید.
Andrew Paton-Smith، موسس Jazoodle، توضیح داد: «راه اندازی یک بیزینس جدید برای افراد بی‌تجربه وحشتناک است، اما زمانی که بیش از یک بار انجامش دهید، آسانتر می شود.
“اگر به ایده خود اطمینان دارید و فکر می کنید که بعداً با پول زیادی به فروش می رسد، پس هیچ مشکلی در راه اندازی چیزی فقط برای فروش آن وجود ندارد. با این حال، مهم است اطمینان حاصل کنید که کاملا از ارزش گذاری بیزینس خود آگاه هستید و در فرایند فروش آسیب نخواهد دید.

reach-launches-new-initiative-help پست قبلی
ابتکار عمل جدید Reach برای کمک به بیزینس‌ها در پذیرش چالش های سال ۲۰۲۳

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما