جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
شهروندی انگلستان برای دارندگان پاسپورت سنت کیتس و دومینیکا

حقوق شهروندی انگلیس برای دارندگان پاسپورت کشورهای سنت کیتس و دومینیکا

اتحادیه کشورهای مشترک المنافع

اتحادیه کشورهای مشترک المنافع یکی از قدیمی ترین انجمن های سیاسی جهان است که در سال 1926 تاسیس شد و قبلا بعنوان اتحادیه ملل انگلیس شناخته میشد. کشورهای عضو شامل 53 کشور مستقل بوده که ملکه انگلستان الیزابت دوم را بعنوان رئیس خود میشناسند. تعداد ایرانیان قابل توجه ای در این اتحادیه اقامت دارند که بواسطه ارتباطات فراوانی که با بریتانیا دارند خواهان دریافت شهروندی انگلیس هستند.

 

ایرانیان دارای پاسپورت دومینیکا و سنت کیتس

کشورهای دومینیکا و سنت کیتس از جمله اعضای این اتحادیه هستند که جامعه ایرانی زیادی پاسپورت این دو کشور را دریافت نموده اند. ایرانیانی که پاسپورت دومینیکا و پاسپورت سنت کیتس را دریافت نموده اند میتوانند به انگلستان (ولز، اسکاتلند، ایرلند شمالی و انگلیس) و کشورهای حوزه ی شینگن بدون ویزا سفر کنند. شهروندان کشورهای مشترک المنافع بدلیل ارتباط با انگلستان، برای ورود به بریتانیا نیاز به ویزا نداشته و میتوانند تا مدت 6 ماه در سال در کشور انگلیس بصورت توریستی اقامت داشته باشند. همچنین در صورت مشکل هنگام سفر در یک کشور خارج از کشور مشترک المنافع حق کمک فوق العاده از سفارت خانه های بریتانیا را نیز خواهند داشت.

بخاطر داشته باشید دارندگان پاسپورت کشور سنت کیتس یا دومینیکا حق کار، تجارت یا زندگی در بریتانیا را ندارند. تنها کشوری که شهروندان آن میتوانند بدون مجوز کار در بریتانیا زندگی یا تجارت کنند ایرلند میباشد.

شهروندی انگلستان

شهروندی انگلیس برای دارندگان پاسپورت دومینیکا و سنت کیتس

ایرانیان عزیزی که دارای پاسپورت کشورهای مشترک المنافع بخصوص سنت کیتس و دومینیکا هستند و قصد اقامت و کسب شهروندی انگلستان را دارند میتوانند از خدمات منحصربه فرد واحد پارمنتس که از اعضای مجموعه شرکت های Investors in UK میباشد با روش های خاص و صرفا انحصاری ما اقامت و در نهایت پاسپورت بریتانیا را دریافت نمایند.

بدین منظور میتوانید از طریق فرم تماس تعبیه شده در برگه تماس با ما با مشاوران ما ارتباط بگیرید. همچنین میتوانید از طریق شماره های واتساپ مندرج در سایت با ما در ارتباط باشید.

خرید رستوران در انگلیس پست قبلی
چرا باید به سرمایه گذاری در یک فرنچایز غذا توجه داشته باشید؟
سرمایه گذاری در بریتانیا پست بعدی
Hargreaves Lansdown شاهد افزایش میلیونرهای ISA از سال 2020 است

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما