جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

با راه اندازی مرکز تولید و نوآوری جدید هوش مصنوعی، 1000 فرصت شغلی ایجاد می شود.

صدر اعظم از طرح‌هایی برای ساخت یک مرکز تولید و نوآوری جدید استقبال کرده که صدها شغل ایجاد کرده‌ است. این شرکت تازه‌ تاسیس تکنولوژی (Leeds) که در پاییز افتتاح خواهد شد تا 1000 موقعیت شغلی ایجاد می‌کند.

UtterBerry، دانشگاه کمبریج به دلیل فناوری حسگر هوش مصنوعی‌اش معروف است که در پروژه‌هایی مانند Crossrail ،Thames Tideway و Underground London مورد استفاده قرار گرفته است.

رئیس اجرایی Heba Bevan گفت: “استعدادهای زیادی در منطقه وجود دارد و من می‌خواهم برای ایجاد شغل آینده برای مردم محلی سرمایه‌گذاری کنم. ما افتخار می‌کنیم که مشاغل جدید و منحصر به فرد را به این منطقه آورده‌ایم و این فن‌آوری جدید را در قلب شهر می‌سازیم.

از آنجا که ملت پس از شیوع بیماری پاندمیک قوی‌تر می‌شوند، ما به دنبال ساختن مرکز تولیدی هستیم که نسل بعدی را آموزش داده و فرصت‌هایی را برای کارگران محلی فراهم کند که ممکن است شغل خود را به علت Covid از دست بدهند یا صرفا خواهان تغییر شغل هستند.”

صدراعظم Rishi Sunak گفت: “این خبر جالبی برای (Leeds) است که UtterBerry صدها شغل تولیدی جدید ایجاد می‌کند و با تخفیفات عالی مالیاتی ما حمایت می‌شود.”

UtterBerry گفت که علاوه بر کارآموزان و فارغ التحصیلان، به دنبال پر کردن فرصت‌های شغلی کارگران در سراسر Yorkshire هستند که ممکن است شغل خود را به علت بیماری پاندمیک از دست بدهند.

پست قبلی
Richard Walker، درباره افزایش موارد ابتلا به Covid و تاثیر آن بر بیزینس‌ها ابراز نگرانی کرد.
پست بعدی
مجموعه گردشگری Ulster اظهار داشت که این صنعت در ایرلند شمالی نادیده گرفته شده است.

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما