جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

به تست کرونا عادت کنید تا باعث گسترش آن نشوید

دستورالعمل‌ها تغییر می‌کنند و افراد شروع به دید و بازدید دوستان و خانواده خود در فضای بیرون می‌کنند؛ اما قبل از انجام این کار، این مطلب را مطالعه کنید.

با کاهش محدودیت‌ها و واکسیناسیون بیشتر افراد علیه کووید19 به صورت روزانه، انگلستان در حال پیشرفت است تا به روال عادی برگردد.

البته این به معنای پایان یافتن خطر ابتلا به ویروس و شیوع آن نیست. تقریبا از هر سه نفر یک نفر مبتلا به کووید19 هیچ علامتی ندارد و بدون اطلاع از این بیماری می‌تواند آن را گسترش دهد.

به همین دلیل است که اکنون آزمایشات سریع برای افراد بدون علائم در دسترس است. میلیون‌ها نفر هفته‌ای دو بار این آزمایش منظم و سریع را در محل کار یا آزمایشگاه یا در خانه انجام می‌دهند.

آزمایش سریع یک روش سریع و آسان برای تشخیص وجود ویروس کروناست و با ایجاد عادت دو بار آزمایش در طول هفته، می‌توانید به جلوگیری از گسترش ویروس کمک کنید.

آزمایش‌های تشخیص کووید19 بر اساس همان تکنولوژی قابل اعتماد تست بارداری است و در چهار مرحله انجام می‌شود.

تحقیقات انجام شده از PHE و دانشگاه آکسفورد نشان می‌دهد که بیشتر آزمایشات سریع، در عفونی ترین مرحله بیماری انتخاب می‌شوند. نتایج تا 30 دقیقه نشان داده می‌شود، بنابراین کسانی که آزمایش مثبت دارند می توانند بلافاصله خود را قرنطینه کنند.

چه مثبت، چه منفی و حتی بی اعتبار، باید نتیجه خود را در gov.uk/report-covid19-result گزارش کنید یا با شماره 119 تماس بگیرید.

تا کنون، بیش از 43 میلیون آزمایش سریع انجام شده است، از جمله شناسایی 18 میلیون مورد در مدارس و کالج‌ها و بیش از 111000 نفر مبتلا به  کووید19که علائمی نداشتند.

آزمایش‌ها سریع یک ابزار حیاتی برای کمک به کاهش انتقال، همراه با سایر اقدامات امنیتی حیاتی برای دست، صورت، فضا و دستورالعمل‌های هوای تازه هستند.

هر چه بیشتر ما در آزمایش سریع شرکت کنیم، می‌توانیم از یکدیگر محافظت کنیم. می‌توانید تست‌های سریع را در محل کار، آزمایشگاه، مدارس (برای دانش آموزان و کارمندان) و از طریق سفارش آنلاین دریافت کنید.

پست قبلی
مالک مرکز خرید Hammerson، حتی با کاهش محدودیت‌های قرنطینه در انگلستان، کمتر از نصف اجاره‌ها را دریافت می‌کند
پست بعدی
منطقه Redcliffe و Temple بریستول به ششمین ناحیه بهبود کسب وکار شهر تبدیل شدند.

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما