جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

انرژی تجدید‌پذیر

تولید انرژی همواره در حال تغییر است. انگلستان با ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری مهم، باعث ایجاد تغییر در اقتصاد انرژی پاک شده است.

رهبر تاثیر کم کربن

تخصص انگلستان به هدایت جهانی و به صفر رساندن انتشار گازهای کربن کمک می‌کند. در سال ۲۰۱۹، بیش از ۵۰ درصد برق تولید شده در انگلستان از منابع کم کربن حاصل شد.

اهداف بلند پروازانه

انگلستان اولین اقتصاد بزرگ است که با تصویب قانون انتشار صفر و با هدف به صفر رساندن انتشار گازهای گلخانه‌ای، سرمایه‌گذاری در فناوری‌های کم کربن را تشویق می‌کند.

نوآوری پیشگام

انگلستان یک سیاست ثابت و چارچوب نظارتی بلند مدت ارایه می‌دهد و از نوآوری پشتیبانی کرده و با تنظیم‌ اقتصادی بازارهای انرژی، شرکت‌ها را به نوآوری تشویق می‌کند.

 

ویژگی ها:

  • 256 میلیون پوند

بودجه دولت برای توسعه بازار ذخیره انرژی می‌باشد سرمایه‌گذاری شده است

  • 122 میلیارد دلار

بین سال‌های 2010 و 2019 در پروژه‌های تولید انرژی تجدید پذیر  که انگلستان سرمایه گذاری کرده است

  • 45 میلیارد پوند

اولین منطقه دارای بیشترین بادهای ساحلی

  • No.1

مورد نیاز برای سرمایه گذاری به‌روزرسانی شبکه‌های انرژی

  • 500 مگاوات

انرژی اضافی از پسماند مورد نیاز، یک فرصت سرمایه‌گذاری 4 میلیارد پوندی

 

فرصت از طریق تغییر

با پاک‌تر شدن، انعطاف پذیری و کارآیی انرژی انگلستان، فرصتهای جدیدی برای سرمایه‌گذاری در حال ظهور است.

Decarbonisation

برای دستیابی به اهداف تغییر در قانون آب و هوای انگلستان، استراتژی صنعتی دولت منجر به حذف کربنیزاسیون تولید برق می‌شود. برای پروژه‌های کربن زدایی همراه با سرمایه گذاری عمده در تحقیق و توسعه، سرمایه قابل توجه عمومی و خصوصی مورد نیاز است.

تولید پراکنده

معمولا برق نزدیک به محل استفاده تولید می‌شود و باعث ایجاد فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذارانی می‌شود که تاکنون کمتر در معرض صنعت تولید برق بوده‌اند. همچنین سرمایه‌گذاری در این فناوری مورد نیاز است تا انرژی تولید شده در داخل سیستم برق یکپارچه شود.

انرژی هوشمندتر

فناوری هوشمند و تجزیه و تحلیل داده‌ها، کارآمدتر و بهتر انرژی را در شبکه‌ها ادغام می‌کند. عدم استفاده از کربن در تولید برق، یک فرصت عمده سرمایه‌گذاری در فناوری دیجیتال و نوآوری برای استفاده در انگلستان و سراسر جهان ایجاد می‌کند.

اولین مزارع بادی 1 گیگاواتی جهان

با آخرین توربینی که در 120 کیلومتری سواحل Yorkshire انگلستان نصب شده است، بزرگترین مزارع بادی دریایی جهان در حال احداث است. این پروژه 870 میلیون GBP بین Ørsted و Global Infrastructure Partners دارای 174 توربین زیمنس گیمزا 7 مگاوات است.

پست قبلی
چک لیست ضروری برای بیزینس‌های نوپا
پست بعدی
چرا باید از یک دفتر ثبت، برای تاسیس شرکت استفاده کرد؟
0
بستن

سبد خرید شما