جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

Richard Parry-Jones، مدیر برجسته خودرو درگذشت

وی چندین نقش اجرایی جهانی با فورد داشته و ریاست انجمن اتومبیلرانی ولز را بر عهده داشت

برای مدیر اجرایی و مهندس برجسته اتومبیلرانی Richard Parry-Jones که هفته گذشته در پی تصادف در Gwynedd درگذشت، ادای احترام شده است.

پروفسور Jones-Parry در سال 1951 در Bangor متولد شد و به عنوان معاون گروه تولید محصولات جهانی، مدیر ارشد فنی و رئیس عملیات تحقیق و توسعه جهانی در شرکت Ford Motor مشول فعالیت بود که 30000 مهندس و کادر فنی زیر نظر وی کار می‌کردند.

پروفسور Jones-Parry در طول سال‌های کاری خود بیش از 30 سال با فورد همکاری داشته و بر Escort، Sierra، Ka، Fiesta، Puma، Cougar و Galaxy و به ویژه در Mondeo و Focus و همچنین چندین مدل آمریکایی Lincoln تأثیر گذاشت.

پس از اینکه فورد Jaguar و Land Rover را خریداری کرد، او برای دهه‌ها نقش مهمی در عملکرد و هندلینگ مدل‌های آنها داشت و تأثیرات او در برخی از این اتومبیل‌ها تا به امروز باقی مانده است.

او بعنوان مهندس ارشد فورد باید مسائل ایمنی مربوط به استفاده لاستیکهای Firestone در مدلهای فورد اکسپلورر ایالات متحده را حل و فصل می‌کرد و او این دوره را به عنوان سخت‌ترین زمان مهندسی خود عنوان کرد.

توانایی‌های او زمانی شناخته شد که به عضویت آکادمی مهندسی سلطنتی و انستیتوی مهندسان مکانیک درآمد و به عنوان مرد سال 1994 توسط Autocar و مرد سال 1997 توسط مجله Automobile در ایالات متحده انتخاب شد.

او در سال 2007 در سن 56 سالگی در فورد بازنشسته شد و سپس به عنوان مشاور تولید کنندگان موتور و گروه‌های عمده فروش حرفه‌ای مستقل را دنبال کرد.

او برای تشویق سرمایه‌گذاری خودرو در ولز، به ویژه پس از بحران مالی در سال 2008، با دولت ولز و انجمن اتومبیلرانی ولز (WAF) همکاری کرد. وی در ماه مه 2018 پس از مرگ رئیس و دوست قبلی پروفسور Garel Rhys به ریاست WAF منصوب شد. در ژوئن 2019 و پس از تصمیم فورد برای تعطیلی کارخانه موتور خود در Bridgend، دولت ولز از او خواست تا گروه ویژه‌ای را تشکیل دهد و این کارخانه را مدیریت کند.

اخیرا، او به هیئت مدیره Aston Martin Lagonda پیوست که اولین خودروی SUV از کارخانه‌ای Vale of Glamorgan را تولید کرد.

وزیر اول Mark Drakeford گفت: “با کمال تأسف از مرگ  Richard Parry Jones مطلع شدم. ریچارد در طول زندگی طولانی و درخشان خود که در آن به اهمیت جهانی صنعت مهندسی خودرو رسید، همیشه یک قهرمان اقتصاد ولز بود. اخیرا او ریاست گروه ویژه فورد Bridgend را بر عهده داشت و رئیس محترم انجمن اتومبیلرانی ولز بود. هر کس که افتخار کار در کنار او را داشت بسیار مورد احترام وی بود و به شدت دلتنگش خواهد شد.”

بیل فورد، رئیس اجرایی شركت Ford Motor گفت: “Richard Parry-Jones استعدادی نادر بود كه اثری ماندگار در فورد و صنعت برجای گذاشت. او به عنوان یک مهندس، برای ساخت اتومبیل‌هایی با رانندگی پویا و فوق العاده سرگرم کننده، یک احساساتی عجیب و غریب بود. می‌توانم به شما بگویم که برای رانندگی آزمایشی هرگز ترسو نبود. علاقه او به اتومبیل‌های بزرگ و عشق به موتور الهام‌بخش مهندسین و علاقمندان در اروپا و سراسر جهان شد. به شدت دلتنگ ریچارد خواهیم شد و با خانواده و عزیزانش همدردی می کنیم.”

Lawrence Stroll، رئیس اجرایی Aston Martin Lagonda، گفت: “ریچارد نه تنها یک عضو با ارزش هیئت مدیره بود بلکه یک دوست نیز بود. این ضرر وحشتناکی برای هیئت مدیره، تجارت و صنعتی است که ریچارد برای آنها تأثیرگذار بوده است. ما در این دوران سخت همراه خانواده ریچارد هستیم.”

تیم ویلیامز، مدیر اجرایی سابق WAF که با پروفسور پری جونز کار می‌کرد، گفت: “او رهبری بود که مهارت و دیپلماسی را به مهندسی معتبر بین‌المللی خودرو تبدیل کرد. ما با خانواده و دوستانش همدردی می‌کنیم. “

همسر وی، سارا و سه فرزند پروفسور Parry-Jones CBE جان سالم به در بردند.

پست قبلی
Clubhouse Golf، ماه‌های آخر سال 2020 در تصرف توسط غول آلمان
پست بعدی
سوپرلیگ اروپا یک منبع سودآور برای افراد ثروتمند

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما