جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
گرمای هوا در انگلیس

GWR در مورد موج گرما هشدار داد زیرا بریتانیا با دمای بی سابقه مواجه می شود

به گفته یک اپراتور قطار سفرها ممکن است طولانی تر و همراه با تاخیر در این هفته باشند.

اپراتور قطار جنوب غربی GWR هشداری را به مسافران صادر کرده زیرا دمای هوا در بریتانیا در این هفته به بالاترین حد خود می رسد.

GWR از مردم خواست فقط در صورت شرایط «کاملا ضروری» در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (18 و 19 ژوئیه) سفر کنند، زیرا اولین هشدار گرما در این کشور صادر شده است.

پیش بینی می شود دمای هوا در این هفته به 41 درجه سانتیگراد برسد و اپراتورهای راه آهن از جمله GWR هشدار می دهند که ممکن است سفر طولانی تر و حتی مختل شود. به مردم توصیه می شود قبل از حرکت، سفر را بررسی کنند.

به گفته شبکه ریلی، تاثیر گرمای شدید بر زیرساخت های راه آهن را ارزیابی شده و برای اطمینان از “حرکت ایمن قطارها” محدودیت های سرعتی را اعمال خواهد کرد.

سخنگوی GWR گفت: «انتظار می رود خدمات GWR به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار گیرد و قطارهایی که تردد می کنند بسیار شلوغ خواهند بود. سفرها طولانی تر خواهد بود و احتمال لغو، تاخیر و تغییرات لحظه آخری وجود دارد.»

به مسافران توصیه می‌شود سفرهای خود را بررسی کنند و برای شرایط سخت آماده شوند مانند پوشیدن لباس‌های خنک، گرفتن فن‌های دستی و اطمینان از داشتن آب فراوان برای نوشیدن.

GWR گفت به افرادی که بلیط سفر روزهای دوشنبه و سه شنبه دارند اجازه می دهد به جای آن در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سفر کنند.

مسافران قطاری که حرکت قطار آنها تأخیر دارد، در صورتی که 15 دقیقه یا بیشتر باشد، ممکن است از غرامت «تاخیر بازپرداخت» GWR برخوردار شوند. دارندگان بلیط های فصلی می توانند از طریق طرح Delay Repay برای جبران خسارت اقدام کنند.

Paul Gundersen، رئیس اداره هواشناسی، افزود: « شاهد دمای استثنایی و شاید رکوردشکنی در روز دوشنبه خواهیم بود. در حال حاضر 50 درصد احتمال دارد که دمای بالای 40 درجه سانتیگراد را ببینیم و در 80 درصد مناطق شاهد رسیدن به حداکثر دمای جدید باشیم.

استارباکس پست قبلی
گزارش‌ها حاکی از آن است که استارباکس «در حال بررسی فروش بیزینس بریتانیایی خود است»
راه‌اندازی استخر در انگلیس پست بعدی
نحوه راه‌اندازی سرویس خدماتی استخر در انگلستان

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما