جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
nwf-group-announces- 0m-fuel-distributor-deal-and-strong-ma-pipeline

گروه NWF انعقاد قرارداد توزیع سوخت 10 میلیون پوندی و خط تولید M&A را اعلام کرد

شرکت کشاورزی و توزیع گروه NWF از خرید شرکت توزیع کننده Sweetfuel در قراردادی به ارزش ۱۰ میلیون دلار خبر داده است.

این شرکت با خرید Sweetfuels، یک توزیع‌کننده 20 میلیون لیتری مستقر در Oxfordshire ، بیست و ششمین انبار رو به رشد NWF را در بریتانیا اضافه می‌کند زیرا به دنبال رشد M&A و گسترش جغرافیایی است.

استراتژی NWF در بازار سوخت بسیار پراکنده، بریتانیا را هدف قرار می دهد و پس از خرید Sweetfuels، این شرکت می گوید چشم انداز سالمی از M&A در آینده دارد.

Sweetfuels در Faringdon، Oxfordshire مستقر است و در درجه اول به مشتریان داخلی در سراسر Cotswolds خدمات می دهد که شامل Oxfordshire، Gloucestershire، Berkshire و Wiltshire می‌شود. NWF انتظار دارد که این خرید فورا باعث افزایش درآمد گروه شود.

Richard Whiting، مدیرعامل گروه NWF می‌گوید که این شرکت «پلت‌فرم قوی» برای رشد بیشتر دارد، زیرا همچنان در حال گسترش بوده و فعالیت‌های M&A بیشتری را هدف قرار می‌دهد.

Whiting افزود: «ما از عملکرد خود در نیمه اول و اعلام خرید Sweetfuels خوشحالیم که بیست و ششمین انبار بریتانیا در یک محدوده جغرافیای جدید جذاب برای NWF اضافه می کند».

این صنعت با تعداد زیادی اپراتور کوچک پراکنده باقی مانده است که فرصت های بیشتری را برای تحکیم بازار و افزایش سهم خود در بازار فراهم می کند. چشم انداز خرید ما همچنان عالی بوده و این نقطه تمرکز فعالیت های توسعه ما است.»

در حساب‌های سال منتهی به 31 آگوست 2021، دارایی‌های ثابت Sweetfuels 545,387 پوند و دارایی‌های جاری حدود 3.21 میلیون پوند ارزش داشت. دارایی خالص شرکت در آن زمان کمی بیش از 2.8 میلیون پوند بود.

ون پست قبلی
نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که رانندگان ون ممکن است با افزایش مالیات غافلگیر شوند
معنای یک فرنچایز پست بعدی
تعریف و معنای یک فرنچایز چیست؟

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما