جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
شروع تجارت در انگلستان

🎖️ تجارت با انگلیس ⭐ شروع تجارت در انگلستان ⭐راه اندازی بیزینس

چرا تجارت با انگلیس؟

برای تجارت با انگلیس باید بدانید انگلستان به عنوان یکی از مراکز تجاری، مالی و فرهنگی جهان، مقصد جذابی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران از سراسر جهان می‌باشد. این کشور یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای کره زمین را داراست و ششمین کشور ثروتمند از نظر تولید ناخالص داخلی با بالاترین سرانه ثروت در بین ابرقدرت‌های اقتصادی جهان است.

انگلستان یکی از اقتصادهای بزرگ جهان و از جمله کشورهای مطرح در زمینه کسب و کار و تجارت بین الملل از قرنها پیش تا به امروز بوده است. این کشور یکی از بزرگترین مراکز مالی جهان بوده و بسیاری از بانکهای بزرگ جهان در انگلستان قرار دارند. سابقه تاریخی و موقعیت مهم این کشور در تجارت بین الملل، انگلستان را به یکی از مراکز اصلی کسب و کار و تجارت تبدیل کرده است.

این کشور به لطف سیستم مالیاتی، قوانین و نیروی کار ماهر خود به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای کارآفرینی شناخته می‌شود و مقصد جذابی برای تجارت با انگلیس و شروع کسب و کار جدید است. به این ترتیب هر شرکتی می‌تواند با گسترش بیزینس خود در انگلیس رشد و فروش خود را افزایش دهد. انگلستان مرکز بزرگ تجاری و مالی اروپا شناخته شده و اغلب شرکت ها و موسسات بین المللی و کارتل های چند ملیتی در این کشور مستقر بوده و یا حداقل نمایندگی دارند. ثانیا بازدهی سرمایه در انگلستان با یک اقتصاد روبه رشد مخصوصا پس از جدایی آن از اتحادیه اروپا (EU) بسیار بالا است. ثالثا هزینه ثبت شرکت در انگلستان بسیار پایین تر از دیگر کشورهای اروپایی است. بر طبق گزارشی از چاپ 2022 مجله CEOWORLD، انگلستان به خاطر محیط سرمایه گذاری و بیزینسی خاص خود در رتبه اول سرمایه گذاری در اروپا قرار می گیرد.

انگلستان به عنوان چهارمین اقتصاد بزرگ جهان و دومین کشور معتبر دنیا پس از آمریکا، به دلیل  مرکزیت در انجام امور بازرگانی و همچنین قوانین آسانی که به نسبت سایر کشورها در زمینه ثبت حقوقی دارد از کشورهای بسیار مستعد جهت جذب افزایش سرمایه گذاری های داخلی و خارجی به شمار می آید. به طوری که تقریباَ 90 % از شرکت های بزرگ دنیا در این کشور شعبه دارند.

خدمات راه اندازی کسب و کار در انگلستان

شرکت Investors in UK با شماره ثبت  11323777در انگلستان و ولز با مدیریتی ایرانی تاسیس شده است. دفتر این شرکت مستقر در شهر لندن بوده و از سال 2003 فعالیت خود را در زمینه سرمایه گذاری در حوزه های آی تی ، استارتاپ ، املاک و مستغلات ، نفت و گاز و همچنین اخذ اقامت دائم بریتانیا آغاز نموده و توانسته است صدها پروژه سرمایه گذاری موفق بین المللی را در این مدت به سرانجام رساند. هدف مجموعه ما کمک به شرکت ها و تولیدکنندگان ایرانی برای حضور موفق بیزینسی در انگلستان و اروپا میباشد. ماموریت سازمانی ما نه تنها بر اساس رشد و توسعه بازار بین المللی برای شما نهادینه شده است، بلکه به عنوان تیمی حرفه ای از مشاوران اقتصادی به شما در سطوح حرفه ای و شخصی در پیاده سازی و اجرای برنامه های بازرگانی و توسعه کسب و کار در انگلستان و اروپا یاری خواهیم رساند.

تجارت با انگلیس

ثبت شرکت در انگلستان

برای شروع تجارت در انگلستان، شرایط خوب این کشور برای ثبت شرکت، این امکان را به سرمایه داران داخلی و خارجی می دهد که با صرف کمترین زمان ممکن، شرکت خود را در این کشور ثبت نموده و از مزایای تجاری آن بهره مند گردند. در حال حاظر بیش از پنج میلیون و ششصد هزار شرکت در انگلستان به ثبت رسیده اند که درصد بالایی از آن ها، تنها با یک عضو به فعالیت خود می پردازند.

جالب است بدانید بدون داشتن اقامت و یا حتی حضور در خاک انگلستان می توانید برای ثبت شرکت در این کشور اقدام کنید و بر خلاف کشورهای اروپایی که حضور شخص فرد برای تاسیس شرکت در کشور مربوطه الزامی می باشد، در انگلستان این اجبار وجود ندارد.

شرکت‌ها در انگلستان به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که دو نوع آن‌ها برای شرکت های ایرانی بیشتر قابل استفاده است:

– شرکت‌های با مسئولیت محدود یا :LTD  این روش از نظر کارآفرینان بهترین و رایج‌ترین نوع شرکت است. تعهدات این شرکت‌ها نسبت به شرکت‌های دیگر خیلی کمتر است. این شرکت از نظر مالکیت صد در صدی، اختیارات، عقد قراردادها و همچنین مالیات بهترین نوع شرکت است.

– شرکت‌های عمومی با مسئولیت محدود یا  :PLC در این شرکت‌ها باید برای سرمایه، حداقل‌هایی را رعایت کنند و همچنین باید تعدادی پرسنل استخدام و حسابی برای شرکت افتتاح شود و مبلغی به آن واریز شود.

توجه داشته باشید شرکتی که در انگلستان تاسیس می‌شود، می‌تواند برای فروش محصولات خود و تجارت با انگلیس با تمام شرکت‌های معتبر در سراسر دنیا قرارداد ببندد. این شرکت اگر فعال نباشد تا سه سال نیاز به پرداخت مالیات به این کشور را ندارد.

شرکت های چند ملیتی و افراد سرمایه گذار قطعاً دلیلی منطقی را برای راه اندازی بیزینس و ثبت شرکت در انگلستان در ذهن دارند. در حقیقت، استدلال بسیاری از افراد برای ثبت شرکت در انگلستان آن است که از این طریق به مشتریان جدید دارای تمکن مالی مناسب دسترسی پیدا کرده و فرصت رونق بخشیدن به خدمات و محصولات خود را بیابند و مهم تر از همه پتانسیل داد و ستد با شرکت های دیگر در سرتاسر اروپا را بدست آورند. در واقع شرکت های ثبت شده در انگلستان حداقل به 500 میلیون مشتری در سرتاسر اروپا دسترسی می یابند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و به منظور انتخاب اسم و ثبت شرکت خود در انگلستان به صورت آنلاین اینجا را کلید کنید.

اخبار انگلیس پست قبلی
با توجه به تورم بریتانیا، از دولت خواسته شد در بحبوحه بحران هزینه زندگی، به مشاغل کمک کند
ایرباس پست بعدی
رئیس ایرباس گفت کووید و جنگ در اوکراین برنامه های net-zero هواپیمایی را مختل نمی کند

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما