جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

گزارش‌ها حاکی از آنست که در شمال انگلستان، ولز و ایرلند شمالی به مشاغل بهتری نیاز است.

گروه سرمایه گذاری Legal & General در اینباره گفت که مشاغل و خانه‌های مقرون به صرفه کیفیت زندگی مردم را بهبود می‌بخشند اما سرمایه‌گذاری در هر دو زمینه “کم شده” است.

بر اساس گزارش جدید، برای کمک به برنامه “سطح‌بندی” باید مشاغل بهتری در شمال انگلستان، ولز و ایرلند شمالی ایجاد شود.

غول خدمات مالی Legal & General در اینباره گفت، تعداد بیشتر مسکن ارزان‌قیمت در جنوب نیز برای کمک به بهبود وضعیت انگلستان ضروری است.

The L&G Rebuilding Britain Index عنوان کرد که مشاغل و خانه‌های ارزان قیمت دو عاملی هستند که به احتمال زیاد کیفیت زندگی مردم را افزایش می‌دهند، در سال‌های اخیر “سرمایه گذاری در این حوزه به طور قابل توجهی کم شده است”.

Nigel Wilson، مدیر ارشد اجرایی در L&G، گفت: “به درستی ترقی و پیشرفت بهتر، اولویت‌های اصلی دولت است. شاخص جدید بازسازی انگلستان نشان می‌دهد که اولویت‌های سرمایه‌گذاری نسبت به مناطق مختلف متفاوت هستند اما ایجاد فرصت‌های شغلی و مسکن ارزان‌قیمت محور پیشرفت کیفیت زندگی است.”

این شاخص نشان داد که سرمایه‌گذاری در ایجاد اشتغال به ویژه در شمال انگلستان، ولز و ایرلند شمالی مورد نیاز است. ولز با بررسی داده‌های بیش از 20,000 نفر و 51 مورد از 100 شغل مربوط به شکوفایی اقتصادی، امتیاز 53 و 54 برای شمال انگلستان و ایرلند شمالی را گزارش داد.

در همین حال، لندن امتیاز 69 را در مورد مشاغل و هنگام بررسی مسکن افراد، کمترین نمره ملی 51 را کسب کرد.

این امر موجب نگرانی مقامات لندن، مبنی بر نیاز به مسکن ارزان تر شده است، با ارزیابی رسمی شهردار Sadiq Khan که سالانه حدود 66000 خانه جدید در لندن نیاز است، حدود دو سوم این خانه‌ها باید مقرون به صرفه باشند.

آقای Wilson در اینباره گفت: “ما از طریق استراتژی سرمایه‌داری فراگیر خود، بیش از 29 میلیارد پوند برای مشارکت بخش دولتی و خصوصی برای تولید مجدد سرمایه‌گذاری کرده‌ایم تا مسکن ارزان قیمت‌تری بسازند، اشتغال ایجاد شود و از رشد اقتصادی منطقه حمایت ‌کنند.

از آنجا که ایده بهبود K-shaped به واقعیت تبدیل شده و نابرابری در سراسر انگلستان گسترش یافته، توسعه استراتژی‌های سرمایه‌گذاری محلی برای رسیدن به اولویت‌های محلی هرگز اهمیت بیشتری نداشته است.

برای اینکه شهرها رو به بهبودی باشند، بیزینس‌هایی مانند ما می توانند سرمایه‌گذاری لازم برای تحقق این اهداف را ایجاد کنند.”

پست قبلی
Aldi با Hammonds Produce معامله بزرگ ریواس را آغاز کرد
پست بعدی
دولت ولز پس از درخواست مهمان نوازی، رویکرد “step by step” را ادامه خواهد داد

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما