جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

علایمی که نشان می‌دهند همکاران شما دچار اختلالات روانی شده‌اند

با تماس چهره به چهره بسیاری از افراد، آیا می‌توانید تشخیص دهید کسی در محل کار خود با مشکلی روبرو شده است؟

تصور انجام کار از راه دور، برای بسیاری از افراد از بین رفته بود. رفت و آمد صبح زود و لباس خسته‌کننده اداری به یک رفتار عادی تبدیل شده بود.

اگرچه کار از راه دور به نظر می‌رسد که باید رویایی مملو از آسایش موجود در خانه باشد، اما بسیاری از کارمندان از تعادل نامناسب کار و زندگی رنج می‌برند.

یک مطالعه نشان داده است که کار از راه دور به دلیل کووید19 باعث شده که افراد ساعات طولانی‌تری کار کنند و مرزهایی بین زندگی شغلی و شخصی فرد محو شوند.

این فرسودگی شایع زمانی رخ می‌دهد که افراد برای جدایی زندگی شغلی خود از زندگی شخصی تلاش می‌کنند، وقتی کارمندان احساس حمایت از طرف شرکت خود نمی‌کنند یا اینکه مردم بیش از حد احساس فشار می‌کنند اگرچه به علت کار یا سازمان‌دهی ضعیف باشد.

با این حال، از آنجا که تماس با همکاران محدود به تماس تصویری عجیب و غریب است، تشخیص اختلالات روانی شخصی که با او کار می‌کنید دچار دشوار است.

در اینجا پنج نشانه اصلی وجود دارد که نشان می‌دهد شخصی که با او کار می‌کنید ممکن است دگیر مشکلات روانی شده باشد و راه‌حل‌های کمک به او ذکر شده‌اند:

  • قطع ارتباط امکان پذیر نیست

آیا همکار شما خارج از ساعت کاری ایمیل ارسال می‌کند؟ آیا توجه کرده‌اید که ساعت نهار را حذف می‌کنند یا وقتی می‌گویند در حال استراحتند همیشه در چت آنلاین هستند؟ آیا این موارد برایتان آشناست؟

نداشتن استراحت کافی منجر به عدم کارایی و در نهایت فرسودگی شغلی می‌شود. راه‌حل ممکن این است که ساعت نهار برای کل تیم هماهنگ شود و همه فضای مناسبی را برای استراحت در نظر بگیرند.

 

  • شکست در ارتباطات

کار زیاد یا از کار افتادن، علامت اصلی فرسودگی شغلی در برقراری ارتباط است. اجتناب از تماس و ایمیل، پاسخ کوتاه و تغییر محسوس در ارتباطات از علائم درگیری و اختلال است.

یک راه حل برای این مشکل پیشنهاد یک ساعت بدون تماس است که در آن فرد مضطرب می‌تواند به کارهای خود ادامه دهد. هماهنگی یک ساعت ساکت در کل تیم، می تواند جریان کاری را پیوسته و کمتر قطع کند و از بروز احساس کاملا آشنای کار سخت و کار نکردن جلوگیری می‌کند.

 

  • تغییر در ظاهر

بیشتر ما با کار از راه دور، غرق کار خود می شویم، اما این می‌تواند یک شیب لغزنده باشد که مرز بین خانه و کار را از بین می‌برد. با پوشین لباس خاص کار، ذهنتان آماده یک روز پربار خواهد بود اما باید در انتهای روز این لباس را از تن در بیاورید و از وقت آزاد خود لذت ببرید.

اگر کسی لباس راحتی بپوشد و بدون آرایش مشغول کار شود، مسلما نگران‌کننده نخواهد بود اما اگر خسته به نظر برسد و فضای اطراف آنها مناسب کار نباشد، باید نگران سلامتی‌اش بود.

 

  • کاهش عملکرد

در حالی که از راه دور کار می کنیم، داشتن تحرک کار سختی است. کاهش عملکرد می‌تواند به دلیل پر کار بودن یا نتیجه عدم جهت گیری، آموزش و پیشرفت باشد.

یادگیری مهارت‌های جدید می تواند کیفیت کاری تیم را به شدت بهبود بخشد و با کمک به مبارزه با این احساس که زندگی در حال حاضر متوقف است، رضایت کارکنان را افزایش دهد.

در حال حاضر سخت است که سرگرم شوید و زندگی را در حین قرنطینه به کمال برسانید. از دست دادن علاقه فقط در محل کار اتفاق نمی‌افتد، بلکه می‌تواند در اوقات فراغت شما نیز اتفاق بیفتد.

با تیم خود صحبت کنید تا ببینید آیا افراد خارج از ساعت کاری، خود را سرگرم می‌کنند یا خیر. می توانید ا بعد از کار بیرون روید، در یک کلوپ فیلم مجازی شرکت کرده یا یک گروه ورزشی ایجاد کنید.

یک مسابقه راه بیندازید تا ببینید تیم شما چه علایق مشترکی دارد و اجازه دهید تخیلات دخیل شوند. ایجاد ارتباط بین اعضای تیم برای روحیه معجزه می‌کند.

پست قبلی
دولت ولز پس از درخواست مهمان نوازی، رویکرد “step by step” را ادامه خواهد داد
پست بعدی
مالک مرکز خرید Hammerson، حتی با کاهش محدودیت‌های قرنطینه در انگلستان، کمتر از نصف اجاره‌ها را دریافت می‌کند

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما