جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود

موسسه کارمندیابی در مقابل استخدام مستقیم

موفقیت بیزینس شما به عوامل زیادی بستگی دارد. افرادی که برای کار در شرکت شما استخدام می‌شوند و نمایندگی برند شما هستند، تأثیر قابل توجهی در نحوه درک بیزینس شما خواهند داشت که در نهایت بر موفقیت کلی آن تأثیر می‌گذارد.

بسیار مهم است که مناسب‌ترین کارمندان با تجربه، با مهارت و با انگیزه را انتخاب کنید تا با موفقیت نقش‌های خود را انجام داده و از رونق آینده بیزینس خود مطمئن شوید. شما ممکن است برای استخدام پرسنل جدید در محل مجهز باشید، اما برای بسیاری از شرکت‌ها اغلب لازم است فرایند استخدام را به یک موسسه تخصصی برون‌سپاری کنید. به همین دلیل مهم است که هر دو گزینه را به دقت بررسی کنید.

 

مزایای موسسه کارمندیابی

موسسه‌های کارمندیابی می‌توانند برای تأمین داوطلب‌های مناسب نقش‌های تخصصی یا جای خالی مفید باشند که پر کردن آنها دشوار است. این نهادها نه تنها تعدادی داوطلب موجود را در پایگاه داده خود دارند، بلکه می‌توانند به روش‌های مختلفی داوطلبان با مجموعه مهارت‌ها و تجربه خاص را هم تبلیغ کنند. مشاوران کارمند‌یابی در ایجاد یک تجربه مثبت برای داوطلبان بسیار ماهر تخصص دارند.

اگر در زمینه استخدام تجربه و تخصصی نداشته باشید ممکن است استخدام مستقیم دشوار باشد – شما ملزم به ایجاد و ارسال آگهی‌های شغلی مناسب خواهید بود، از میان ده‌ها نفر یا صدها کارمند خوب و بد فرد باید مورد نظر را پیدا کنید، مصاحبه‌ها و مذاکره‌هایی برای توضیح کلیه مراحل کار خود انجام دهید. بنابراین موسسه کارمندیابی کاربران خود را دارند و می توانند روشی ارزشمند و مقرون به صرفه برای یافتن استعدادهای جدید برای بیزینس شما باشند.

 

معایب موسسه کارمندیابی

متاسفانه، استفاده از موسسه کاریابی ممکن است بسیار گران باشد و به این ترتیب برای بسیاری از مشاغل کوچک کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین روش نیست. با توجه به اهداف فروش و کارمزد، بسیاری از مشاوران استخدام تمایل دارند نامزدهای نامناسب را به سمت مشتریان خود سوق دهند به امید اینکه آنها شاید “مناسب” باشند. اغلب اوقات، توجه کمی به این موضوع دارند که آیا فرد ایده آل ترین کاندیداست؟ این موسسات به جای اختصاص وقت برای تشخیص”کاندیدای کامل” بر فروش “کاندید خوب” از پایگاه داده خود تمرکز می‌کنند و با هزینه‌هایی که می‌گیرند، داوطلب مناسب را معرفی می‌کنند.

این نوع شرایط باعث می‌شوند که یک کارمند تازه کار و بی‌تجربه معرفی شود. در نتیجه به دلیل عملکرد ضعیف در طول دوره آزمایشی، مجبور خواهید شد که آنها را رها کنید. در مواردی از این دست، به محض امضای قرارداد، مشتری (که شما هستید) از نظر قانونی موظف به پرداخت هزینه هستید، صرف نظر از اینکه کاندیدا مناسب است یا خیر. بنابراین، قبل از اینکه با هر چیزی موافقت کنید، مطمئن شوید که از همه قوانین اطلاع دارید.

 

خودتان این کار را انجام دهید

گزینه جایگزین بسیار ارزان تر و اغلب بسیار موثرتر است. با بازگرداندن روند استخدام و مصاحبه، می‌توانید اطلاعات بیشتری کسی کرده و شانس بیشتری برای یافتن یک داوطلب مناسب داشته باشید.

موسسات کارمندیابی انگیزه‌های خاص خود را دارند و بعید است که آنها شرکت شما و ارزش های آن را مانند شما درک کنند، بنابراین به احتمال کم موارد مناسب را تشخیص می‌دهند. می توانید در روزنامه‌های ملی یا محلی، مجلات تجاری و مراکز شغلی محلی آگهی بزنید.

Universal Jobmatch از Government Gateway یک سرویس عالی برای یافتن افراد جویای کار مناسب است. همچنین بسیاری از وب‌سایت‌های بزرگ جستجوی کار با تعداد زیادی داوطلب ثبت نام شده فقط منتظر نقش عالی هستند. سایتهایی مانند Monster ،Fish4Jobs ،Totaljobs ،JobSite و S1 Jobs همه منابع محبوب و موثری هستند که توسط بسیاری از شرکتها و موسسات کاریابی استفاده می‌شوند.

 

آیا استخدام DIY ارزش آن را دارد؟

انجام کل استخدام ها ممکن است کمی زمانبرتر باشد اما فواید زیادی دارد. به عنوان مثال، می‌توانید درخواست اصلی و CV هر کاندید را ببینید. شرکت های کاریابی تمایل دارند قبل از ارسال CV به مشتری “بهترین” باشند، بنابراین ممکن است شما دقیق ترین نمایندگی متقاضی را نداشته باشید.

علاوه بر این، در حالی که به نظر می‌رسد استفاده از این موسسات آسان تر است اما اگر کارمند جدید شما رضایت خاطر نداشته باشد، ممکن است در طولانی مدت اینگونه نباشد و شما مجبورید کل مراحل استخدام را دوباره شروع کنید.

در هنگام استخدام پرسنل جدید باید موارد زیادی را در نظر گرفت و هر بیزینسی نیازهای متفاوتی دارد. متأسفانه، هیچ پاسخ روشنی وجود ندارد و این موسسات مزایای خود را دارند و می توانند برای بسیاری از مشاغل بسیار مفید باشند. همه چیز در بهترین حالت به شما و شرکت شما بستگی دارد. توصیه می شود قبل از تصمیم گیری، کمی وقت بگذارید تا جوانب مثبت و منفی را با توجه به شرایط خود، تجربه استخدام خود و نیازهای تجاری خود بسنجید.

پست قبلی
هر آنچه لازم است درباره سهامداران شرکت با مسئولیت محدود بدانید
پست بعدی
شرکت با مسئولیت محدود چیست؟
0
بستن

سبد خرید شما