جستجو
افزودن لیست
  • شما هیچ نشانه گذاری ندارید.

علاقه مندی های شما: 0 لیست

ورود
خط راه آهن انگلستان

ناامیدی از پروژه خط راه آهن Portishead به دلیل تاخیر

Grant Shapps، وزیر حمل و نقل، نگرانی هایی را در مورد هزینه این پروژه مطرح کرده است.

تصمیم گیری در مورد بازسازی خط ریلی متروکه بین Portishead در شمال Somerset و Bristol برای 10 ماه دیگر به تعویق افتاده است. Grant Shapp، وزیر حمل و نقل، قرار بود در این ماه در مورد این درخواست تصمیم گیری کند، اما اکنون تا 19 فوریه 2023 تمدید شده است.

به گفته وزارت حمل و نقل (DfT)، این تمدید به North Somerset Council “زمان بیشتری” می دهد تا نشان دهد بودجه برای این طرح تامین شده است.

این شورا اکنون تا 30 نوامبر فرصت دارد تا به مسائلی که توسط وزیر حمل و نقل مشخص شده، از جمله نحوه پرداخت هزینه های افزایش یافته پاسخ دهد.

با این حال، مقامات محلی گفتند که از تأخیر در تأیید دستور موافقت توسعه (DCO) «به‌طور باورنکردنی ناامید شده‌اند» و این امر «پیامدهای هزینه بیشتری» برای این طرح خواهد داشت.

عضو شورای Don Davies، رهبر شورای Somerset شمالی، DfT را به دلیل تأخیر مورد انتقاد قرار داد و گفت که دولت توانایی شورا برای ارائه پروژه را “تضعیف” می کند.

او گفت: “DfT پارتنر کلیدی تامین مالی، در کنار West of England Combined Authority و North Somerset Council هستند.

با متعهد نشدن برای بودجه بیشتر، آنها توانایی ما را برای ارائه پروژه تضعیف می کنند. ما به لابی کردن با دولت برای بودجه بیشتر برای رفع کمبود ادامه خواهیم داد.”

این شورا ابتدا درخواست خود را برای بازیابی خط راه آهن در نوامبر 2019 به عنوان بخشی از فاز 1 MetroWest ارائه کرد. در صورت تصویب طرح 116 میلیون پوندی، شاهد بازگشایی شعبه Portishead به Bristol و بهبود خدمات مسافری در ساحل Severn و Westbury/Bath خواهد بود.

روند درخواست همچنین شامل یک معاینه عمومی بود که شش ماه طول کشید و در آوریل 2021 به پایان رسید. گزارشی در مورد این طرح ها در ژوئیه سال گذشته به دبیر حمل و نقل ارائه شد و قرار شد در اکتبر 2021 تصمیم اتخاذ شود.

برخی از مبارزان ادعا کرده‌اند که یک خط اتوبوس اختصاصی بین Bristol و Portishead 100 میلیون پوند ارزان‌تر از بازگشایی راه‌آهن است و منجر به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای خواهد شد.

آقای Davies افزود: «علی‌رغم این تاخیرها، خط Portishead همچنان یک طرح کلیدی است که مشاغل و زیرساخت‌ها را در قلب استراتژی رشد اقتصادی قرار می‌دهد و پیوندهای مسافرتی پایدار در سراسر منطقه ایجاد می‌کند.

چالش‌های مالی پروژه در نتیجه افزایش هزینه‌های ناشی از پاندمیک و تورم ساخت‌وساز و انرژی، علاوه بر هزینه‌های تاخیر بیشتر ناشی از اطلاعیه امروز، بسیار قابل توجه است.

سخنگوی DfT افزود: “تصمیم برای تعیین مهلت جدید در مورد اعطا یا رد موافقت توسعه برای برنامه فوق است.”

در ماه فوریه، Network Rail پیمانکارانی را برای ساخت خط پیشنهادی معرفی کرد.

تامین بودجه فرانچایز پست قبلی
برای تامین بودجه یک فرانچایز به چه چیزی نیاز دارید؟
اخبار انگلیس پست بعدی
از دست دادن معامله بزرگ با آمازون برای شرکت لجستیک TVR Express

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما پیش ما امن است.

0
بستن

سبد خرید شما